En de zee ook neem ik aan? Als jullie éckte piraten zijn teminstenquote:
Die hebben we al overgenomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En de zee ook neem ik aan? Als jullie éckte piraten zijn teminsten
De zee is al van ons, yarrr.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De zeeën hebben we al.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
BOKS!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
GMTA. FUCK YEAH.
BOKSquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
GMTA. FUCK YEAH.
Want katten = chaos.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
en katten kunnen ook niet ontbreken in deze chaos.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef Tja..1986 het volgende:
Toch liever Bea dan die gladjakker Rutte als staatshoofd.
Dus ik sla even over.
OHJA! REVOLUTIE!!! AAAAAAAARRRRRRRRRRquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK LAAT MIJN WOEDE ZIEN HARR RAWRARWRARWR.
HARRquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Angry Puppy is Angry.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sowieso niet, jongeh.![]()
Jan, doe je ninja/piratenplaatje!
Neopets!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Neopetsnostalgie
JA HEquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef NrTH het volgende:
Godver, wat zijn piraten toch mannelijk en stoer!
[ afbeelding ]
Ohmy, zo cool!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Neopetsnostalgie
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Neopets!!
Daar heb ik op jonge leeftijd al m'n beltegoed aan uitgegeven!
Wordt wel vol met z'n 7en, maar knusquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
geen zorgen op het droge zijn we ook voorzien
[ afbeelding ]
jij haalt nu onmiddelijk mn hyves hier weg ja !!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
http://kapiteinkarel.hyves.nl/
Deze piraat geef wel toe dat ninja's cooler zijn
*proest*quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jij haalt nu onmiddelijk mn hyves hier weg ja !!!![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jij haalt nu onmiddelijk mn hyves hier weg ja !!!![]()
Op een seconde na allebei hetzelfde piratenplaatje van google halen, what are the oddsquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wowsss, mn ogen!
[ afbeelding ]
Ja, gvd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Om de mannen hier gelukkig te maken.
Zeker, we zwemmen in de dukaten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Mangostine het volgende:
Verdient dat nou een beetje, piraat zijn?
Nou, dat is niet zo heel knap dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op een seconde na allebei hetzelfde piratenplaatje van google halen, what are the odds
Ahjoh, 2 keer is ook goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, gvd.
Ik zag het !quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op een seconde na allebei hetzelfde piratenplaatje van google halen, what are the odds
Multimiljonair is mogelijks mits goed teamwork en een gezonde hoeveelheid liefde binnen de crewquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Mangostine het volgende:
Verdient dat nou een beetje, piraat zijn?
En die liefde is er sowieso, zelfs een bruiloftquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Multimiljonair is mogelijks mits goed teamwork en een gezonde hoeveelheid liefde binnen de crew
Tegen een kaping begin je niets.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef Mangostine het volgende:
Ik vond eigenlijk zelf dat het topic toch zo leuk begon.
Heel FOK! wil meedoen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEL DE MODS, ER IS ANIMO VOOR EEN PIRATEN SC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe je een andere kleur joh.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, wilde net zeggen!
Jan mag hem eigenlijk nog niet zien hè.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEL DE MODS, ER IS ANIMO VOOR EEN PIRATEN SC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wist dat je m tof zou vinden. Even jurken voor ons zoeken klinkerbotsing!quote:
Niet te bloot hoor, word ik verlegen van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wist dat je m tof zou vinden. Even jurken voor ons zoeken klinkerbotsing!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet te bloot hoor, word ik verlegen van.
Dino's, nee koeien zijn beter mang, koeien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat onderste jurkje!
Tevens het beste uit 2 werelden in dit topic:
[ afbeelding ]
Oke doen we die, maar andere laarzenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee wel sexy deze, misschien scoor ik wel
ja is goed ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke doen we die, maar andere laarzen
Dit werkt toch niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dino's, nee koeien zijn beter mang, koeien.
Cuuutequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dit werkt toch niet?
Past niet, hoort niet.
[ afbeelding ]
Zekersteweten dat jij scoort.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee wel sexy deze, misschien scoor ik wel
Ja, en met zo'n jurkje, kijkt ie toch niet naar het jurkje.quote:
Dat wordt wilde piratenseks in de kapiteinshutquote:
Nu nog een piraat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat wordt wilde piratenseks in de kapiteinshut
Oh.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, en met zo'n jurkje, kijkt ie toch niet naar het jurkje.
Ach, we hebben genoeg piraten beschikbaar toch?quote:
lolsquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat wordt wilde piratenseks in de kapiteinshut
Daar wordt de roze donshaak voor uit de kast getrokken!quote:
Sssst.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar wordt de roze donshaak voor uit de kast getrokken!
PIRATENVOGELS!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb een stelletje woordvoerders gevonden voor de strijd:
[ afbeelding ]
Stuur PM dan, met het onderwerp: wilde piratenseks in de kapiteinshut.quote:
Durf ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stuur PM dan, met het onderwerp: wilde piratenseks in de kapiteinshut.
Jaaaaaa, daar zijn de piratenvrienden weerquote:
Die zijn weggegaan toen dit in de Tina slowchat veranderde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
Waar zijn al onze piratenvrienden nou?
Rum, altijd rum.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Twiitch het volgende:
[ afbeelding ]
Begraven of uitgeven aan wenches en rum?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die zijn weggegaan toen dit in de Tina slowchat veranderde.
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die zijn weggegaan toen dit in de Tina slowchat veranderde.
romantisch yeahquote:
Neuh, was tof daar he? Ik zwem nog steeds in het geldquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee zijn we pas geweest, niet veel te halen meer daar.
Altijd, altijd. En uit de fles drinken he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh, das voor eckte bazen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Altijd, altijd. En uit de fles drinken he?
GOEDZO! Met echte piratenzeep wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef JanPiraat het volgende:
jeujjj ik kom weer meevechten gewasssen en wel
[ afbeelding ]
Tattoos! We moeten een ARG7 logo hebben en allemaal laten zetten!quote:
Kan ons wat schelen, wij hebben een toptijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Mangostine het volgende:
Piraten zijn alleen maar recalcitrant en verre van revolutionair. Zuipen, neuken, topics en boten kapen, en ondertussen lacht Bea zich een slag in de rondte.
Bea is chill.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Mangostine het volgende:
Piraten zijn alleen maar recalcitrant en verre van revolutionair. Zuipen, neuken, topics en boten kapen, en ondertussen lacht Bea zich een slag in de rondte.
Jaja, een duitse vlag me doodskopquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb je nou al een piratenoutfit?
Hmm, het kan er mee door.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
Jaja, een duitse vlag me doodskop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |