En de zee ook neem ik aan? Als jullie éckte piraten zijn teminstenquote:
Die hebben we al overgenomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En de zee ook neem ik aan? Als jullie éckte piraten zijn teminsten
De zee is al van ons, yarrr.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De zeeën hebben we al.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
BOKS!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
GMTA. FUCK YEAH.
BOKSquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
GMTA. FUCK YEAH.
Want katten = chaos.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
en katten kunnen ook niet ontbreken in deze chaos.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef Tja..1986 het volgende:
Toch liever Bea dan die gladjakker Rutte als staatshoofd.
Dus ik sla even over.
OHJA! REVOLUTIE!!! AAAAAAAARRRRRRRRRRquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK LAAT MIJN WOEDE ZIEN HARR RAWRARWRARWR.
HARRquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Angry Puppy is Angry.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sowieso niet, jongeh.![]()
Jan, doe je ninja/piratenplaatje!
Neopets!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Neopetsnostalgie
JA HEquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef NrTH het volgende:
Godver, wat zijn piraten toch mannelijk en stoer!
[ afbeelding ]
Ohmy, zo cool!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Neopetsnostalgie
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Neopets!!
Daar heb ik op jonge leeftijd al m'n beltegoed aan uitgegeven!
Wordt wel vol met z'n 7en, maar knusquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
geen zorgen op het droge zijn we ook voorzien
[ afbeelding ]
jij haalt nu onmiddelijk mn hyves hier weg ja !!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
http://kapiteinkarel.hyves.nl/
Deze piraat geef wel toe dat ninja's cooler zijn
*proest*quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jij haalt nu onmiddelijk mn hyves hier weg ja !!!![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jij haalt nu onmiddelijk mn hyves hier weg ja !!!![]()
Op een seconde na allebei hetzelfde piratenplaatje van google halen, what are the oddsquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wowsss, mn ogen!
[ afbeelding ]
Ja, gvd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Om de mannen hier gelukkig te maken.
Zeker, we zwemmen in de dukaten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Mangostine het volgende:
Verdient dat nou een beetje, piraat zijn?
Nou, dat is niet zo heel knap dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op een seconde na allebei hetzelfde piratenplaatje van google halen, what are the odds
Ahjoh, 2 keer is ook goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, gvd.
Ik zag het !quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op een seconde na allebei hetzelfde piratenplaatje van google halen, what are the odds
Multimiljonair is mogelijks mits goed teamwork en een gezonde hoeveelheid liefde binnen de crewquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Mangostine het volgende:
Verdient dat nou een beetje, piraat zijn?
En die liefde is er sowieso, zelfs een bruiloftquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Multimiljonair is mogelijks mits goed teamwork en een gezonde hoeveelheid liefde binnen de crew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |