Mij niet geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. Nee, ik ben niet zwanger... En voor zover ik weet heb ik in 2010 ook niemand zwanger gemaakt... TOCH???????????????
Ik kan me niet herinneren dat ik V..... of M...... of ...... zwanger heb gemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Huh sorry? Wie heeft die zwanger gemaakt
nee, sorry, dan zit je bij het verkeerde persoon.quote:
Ik ben nu niet meer anders gewend eigenlijk. Heb al zeker 5 jaar niet links in een auto gezeten om te rijdenquote:
Dan is mijn stem ongeldigquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, sorry, dan zit je bij het verkeerde persoon.
Utrecht en Zeeland doen niet meequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef Muck het volgende:
Ten eerste, is Utrecht geen provincie meer?
En ten tweede:
[ afbeelding ]
Hoef je je toch niet voor te schamenquote:
Broederquote:
Jij gaat stemmenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Broeder
Ik schrijf net zo links als dat ik [ga] stemmen.
Niet dat ik weet hoorquote:
ooit, in de verre toekomst als de ijsbeer uitgestorven isquote:
in his dreamsquote:
ik ben zelfs lid van een linkerpartijquote:
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ooit, in de verre toekomst als de ijsbeer uitgestorven is
Zouden linkse mollen dan ook met een bochtje graven?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Zouden linkse mollen dan ook met een bochtje graven?
alleen links omquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Zouden linkse mollen dan ook met een bochtje graven?
nou pasquote:
nu pasquote:
quote:
ik stem altijd door met mijn lul een vakje te vullenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stem meestal met rechts op links!
ik nietquote:
quote:
quote:Zeemeeuwmanagement : De manager komt krijsend aan, schijt de hele boel onder, en voor je er iets van kunt zeggen is hij al weer weg
Ja, datquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
De kat zette mijn laptop op slaapstand
Die weet wat ie moet doen om aandacht te krijgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Soldaat huilt omdat hij de Egyptische demonstranten niet kan beschermen, da's toch prachtig?
[ afbeelding ]
Lekker handigquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het niet prachtig, ik vind het vreselijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Soldaat huilt omdat hij de Egyptische demonstranten niet kan beschermen, da's toch prachtig?
[ afbeelding ]
Zequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Die weet wat ie moet doen om aandacht te krijgen!
kijk ze muckquote:
Sowwy poesquote:
de situatie is vreselijk, maar het is mooi, dat de soldaat er alles aan doet om het volk te beschermen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het niet prachtig, ik vind het vreselijk![]()
Dat is omdat dat zo isquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Damnquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt verschrikkelijk wat daar nu gebeurtquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Linda of John?quote:
dat is het toch ook!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk wat daar nu gebeurt
die kans is redelijk groot..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
ben benieuwd of het ook een islamitische staat gaat worden
ik volg het zo veel mogelijk, Revolutie in Egypte #76 What's next?, Twitter, 3 livestreams van Al Jazeera en CNN, alles.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk wat daar nu gebeurt
Dat was het zeker, ik ben wel blij dat ik daar niet benquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kans is redelijk groot..
Je kunt van Mubarak zeggen wat je wil, maar het was wel een stabiele factor in het MO
Same herequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
De opstand in Egypte gaat mij te hard om goed te volgen eigenlijk.
Pomper op oogquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
*BURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPPPPPPPPPPPPPPPP
dan volg je het High-Lights topique, 3x per dag een update moet bij te houden zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)rellen-in-cairo.htmlquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
HoiHoiquote:
jammer van je standaard piquote:
dat weet ik maar weet niet goed wat en hoe eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)rellen-in-cairo.html
het is goed mis daar
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
Nog maar 1 dag werken en dan is het weekend
pro Mubarak mensen hebben de aanval ingezet op de demonstranten, er wordt met brandbommen gegooid enzo...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat weet ik maar weet niet goed wat en hoe eigenlijk
waar vindt je dat?quote:
ja oké dat kreeg ik mee. Maar waarom begonnen de anti Mubarak mensen te demonstreren eigk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
pro Mubarak mensen hebben de aanval ingezet op de demonstranten, er wordt met brandbommen gegooid enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |