Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gaat niet gebeuren denk ik
Ga lekker moskeeën bouwen manquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
hoop zo dat VVD/CDA/PVV geen zetels haalt 2 maart
Het zou me verbazen als dat zo zou zijn eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk wel gewoon een minderheid.
Thanksquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
[..]
En dan staat LWD-gonogwattius er wel in... who the fuck is dat?.
je moet hoog durven inzettenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zetels nog wel
Realitisch hoor
Wat een liefdequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze gaat zelf ver bij me weg zitten
Ja, dat is waarquote:
Een meerderheid voor VVD/PVV/CDA zou best wel kut zijn, dus hopen dat dat niet gebeurt... want anders krijgt het linkse kabinet dat er over een jaar zit het wat lastigquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als dat zo zou zijn eigenlijk
Ja en dan kan jij wel dicht bij haar gaan zittenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze gaat zelf ver bij me weg zitten
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Leg de lat maar hoog, dan kun je er onderdoor lopen
Ik denk dat vooral VVD het goed gaat doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een meerderheid voor VVD/PVV/CDA zou best wel kut zijn, dus hopen dat dat niet gebeurt... want anders krijgt het linkse kabinet dat er over een jaar zit het wat lastig.
Gentlequote:
ik ga op mijn oude leraar geschiedenis stemmen denk ik..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral VVD het goed gaat doen
Wat grappig zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga op mijn oude leraar geschiedenis stemmen denk ik..
Via de stemwijzer kwam ik bij hem uit. Het is niet mijn partij maar op provincie niveau blijkbaar wel
De stemwijzer kwam bij mij uit op de 50+-partijquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga op mijn oude leraar geschiedenis stemmen denk ik..
Via de stemwijzer kwam ik bij hem uit. Het is niet mijn partij maar op provincie niveau blijkbaar wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |