die kans is redelijk groot..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
ben benieuwd of het ook een islamitische staat gaat worden
ik volg het zo veel mogelijk, Revolutie in Egypte #76 What's next?, Twitter, 3 livestreams van Al Jazeera en CNN, alles.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk wat daar nu gebeurt
Dat was het zeker, ik ben wel blij dat ik daar niet benquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kans is redelijk groot..
Je kunt van Mubarak zeggen wat je wil, maar het was wel een stabiele factor in het MO
Same herequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
De opstand in Egypte gaat mij te hard om goed te volgen eigenlijk.
Pomper op oogquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
*BURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPPPPPPPPPPPPPPPP
dan volg je het High-Lights topique, 3x per dag een update moet bij te houden zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)rellen-in-cairo.htmlquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
HoiHoiquote:
jammer van je standaard piquote:
dat weet ik maar weet niet goed wat en hoe eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)rellen-in-cairo.html
het is goed mis daar
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
Nog maar 1 dag werken en dan is het weekend
pro Mubarak mensen hebben de aanval ingezet op de demonstranten, er wordt met brandbommen gegooid enzo...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat weet ik maar weet niet goed wat en hoe eigenlijk
waar vindt je dat?quote:
ja oké dat kreeg ik mee. Maar waarom begonnen de anti Mubarak mensen te demonstreren eigk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
pro Mubarak mensen hebben de aanval ingezet op de demonstranten, er wordt met brandbommen gegooid enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |