Wat zou er onveilig aan moeten zijn? Het ergste dat er kan gebeuren, lijkt me, is dat 'ie het niet goed doet. Dan blijft de overweg open en het sein op rood en is de veiligheid dus nog steeds niet in het geding.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef V2 het volgende:
Benieuwd hoe veilig dat IR-systeem is eigenlijk. Is dat ooit onderzocht, hoe dat werkt en/of hoe veilig het is?
Ja je kunt er inderdaad weinig mee. Ik doelde eigenlijk op iemand anders met een IR-apparaat die de overweg triggerde, maar het enige dat er dan gebeurt is dat de overweg te vroeg dicht gaat.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat zou er onveilig aan moeten zijn? Het ergste dat er kan gebeuren, lijkt me, is dat 'ie het niet goed doet. Dan blijft de overweg open en het sein op rood en is de veiligheid dus nog steeds niet in het geding.
Ook dat zal meevallen denk ik, want je kunt niet op elk moment dat pistool richten en hiermee de overweg aansturen. Pas als boven in de paal een lichtje brandt heeft je schietactie kans op succes. Als het lichtje na geschoten te hebben uit gaat weet je dat de overweg dicht zal gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:48 schreef V2 het volgende:
[..]
Ja je kunt er inderdaad weinig mee. Ik doelde eigenlijk op iemand anders met een IR-apparaat die de overweg triggerde, maar het enige dat er dan gebeurt is dat de overweg te vroeg dicht gaat.
Schijnt in Oldenzaal een Lintje uit de rails te zijn gelopen. Gevolgen lijken mee te vallenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef Yreal het volgende:
Trein ontspoord tussen Hengelo en Duitsland volgens ns.nl maar nog nergens iets te vinden...
wie weet er iets?
Treinreiziger.nl meldt het ook, maar heeft tot nu toe verder ook geen informatie.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef Yreal het volgende:
Trein ontspoord tussen Hengelo en Duitsland volgens ns.nl maar nog nergens iets te vinden...
wie weet er iets?
Als het nou NAC - Feyenoord is kan de Fyra mooi gevuld wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:29 schreef James1988 het volgende:
Zojuist bij vertrek uit Breda zag ik een rode loc met een Fyra-sticker in Breda op spoor 5 staan. Het integraal proefbedrijf (IPB) naar Breda is begonnen of beter gezegd: hervat.
Vanaf 2 april zal Fyra op en neer gaan rijden tussen Amsterdam en Breda, wat 2 dagen eerder is dan de officieel gecommuniceerde planning van 4 april. Deze ritten staan ook niet in de dienstregeling, maar gaan toch plaatsvinden: er zijn dat weekend voetbalwedstrijden bij Rotterdam Stadion en daarom kan er dan niet daar gekeerd worden.
Daarnaast zullen tijdens het IPB er ritten zijn die na een passagiersdienst Amsterdam - Rotterdam leeg doorrijden naar Breda, om aldaar te keren en weer terug te keren. Te Rotterdam kunnen er dan weer passagiers instappen voor de richting Amsterdam.
Bron: OHIH.
Als jij het niet regelt dan doet niemand het daar blijkbaarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kut, zou ik net met de kleine met de trein, liggen zowel Roodeschool als Delfzijl eruit.
Ik zie geen storingen hoor?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kut, zou ik net met de kleine met de trein, liggen zowel Roodeschool als Delfzijl eruit.
Insait informeesjunquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |