SwJ die de boel een beetje aan het verzieken is.quote:

Ik ook half geloof ik, we moeten minder over eten enzo praten en meer over radio.quote:

Geen doei terugquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben oppassen, geen doei en veel plezier met de radio

Wat doettie dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
SwJ die de boel een beetje aan het verzieken is.

Pas nou op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
SwJ die de boel een beetje aan het verzieken is.

nee hoorquote:

Regeltjes enzo.quote:

Alwéér? We hebben toch een slowchat approval ding.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook half geloof ik, we moeten minder over eten enzo praten en meer over radio.

De tijden dat hij goeie Hardstyle maakte was nog voor dit nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef Dalando het volgende:
Ohhh, uit de tijden dat de pitcher nog goeie hardstyle maakte
Nu alleen nog maar droge rawstyle

Neen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een vraag, vind jij onzin en bagger het zelfde?

Ik hoorde net op de radio een puicke reclame over knor wereld gerechten man. Die ga ik morgen maken en lekker opeten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alwéér? We hebben toch een slowchat approval ding.
Toffe radio

OHHHHHHHH WAT EEN PRACHTARGUMENT, DIE APPROVAL DING WAS IK HELEMAAL VERGETENquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toffe radio

Nee, dat is alleen dat we mogen SC'en over dingen op de radio..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toffe radio

Dees was inderdaad wel goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef Nitrouz het volgende:
Deze man is de nieuwe Tiesto! Wat een overgangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |