Ik veeg ze allemaal onder de mat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Tegen die tijd zijn de moslims aan de macht.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik veeg ze allemaal onder de mat.
Want jouw retoriek is minder hol?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
Die Laurence Stassen uit Limburg is geen succes. Ik weet honderd procent zeker dat ik het beter gedaan had.
Jij bent zeker meer kaliber de Mos.......quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
Die Laurence Stassen uit Limburg is geen succes. Ik weet honderd procent zeker dat ik het beter gedaan had.
"Uuhm ja, klimaat. We konden vorige winter schaatsen, voorzitter. Wat nou opwarming van de aarde?"quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent zeker meer kaliber de Mos.......
Je hebt het over Job Cohen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef gelly het volgende:
Ik vind het altijd mooi hoe de PVV mafketels heel streng een ingestudeerd stukje voordragen om vervolgens bij tegengas stamelend proberen een punt te maken met een gezicht dat op huilen staat.
Improviseren is niet bepaald hun sterkste kant, inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef gelly het volgende:
Ik vind het altijd mooi hoe de PVV mafketels heel streng een ingestudeerd stukje voordragen om vervolgens bij tegengas stamelend proberen een punt te maken met een gezicht dat op huilen staat.
Slaat als een tang op een varken. Ik zou nooit zo debatteren als zij daar in dat filmpje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want jouw retoriek is minder hol?
Nee, je zou je tegenstander uitnodigen voor een kloppartij op een station. Wat dat betreft ben je wel PVV materiaal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slaat als een tang op een varken. Ik zou nooit zo debatteren als zij daar in dat filmpje.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slaat als een tang op een varken. Ik zou nooit zo debatteren als zij daar in dat filmpje.
Misschien had je een vertyping, want deze omschrijving past namelijk precies bij ome Job.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, over PVV'ers. Dat kun je toch lezen ?
Ik heb hem niet gehoord over de warme januari, daar kon hij zeker met zijn verstand niet bij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
"Uuhm ja, klimaat. We konden vorige winter schaatsen, voorzitter. Wat nou opwarming van de aarde?"
Dat vermoeden deel ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Het is wel zo dat op Hero en Wilders na, PVV kamerleden echt niet kunnen debatteren. De kunst van een goed antwoord geven ontbreekt, een ontwijkende manouvre zit er ook niet in. Van sommige vermoed ik dat ze gewoon echt onvervalst dom zijn.
Niet blij met de raamwetquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
"Uuhm ja, klimaat. We konden vorige winter schaatsen, voorzitter. Wat nou opwarming van de aarde?"
|In dat filmpje en er zijn meerdere stukken waaruit blijkt dat deze PVV'ers niet weten waar ze het over hebben. Dat heeft niks met een debat voeren te maken, dat heeft te maken met onkunde en onwetendheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel het me al een beetje voor:quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over wie heb je het ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef Holograph het volgende:
[..]
Misschien had je een vertyping, want deze omschrijving past namelijk precies bij ome Job.
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel het me al een beetje voor:
"Geen nieuwe moskeeen, geen hoofddoeken, geen burqa's. Oftewel geen islam in Limburg. We gaan het provinciehuis bestormen en gaan de slinkse grachtengordelregenten een poepie laten ruiken!"
Zoiets?
PHP debatteert zoals de VVD :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |