Ik veeg ze allemaal onder de mat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Tegen die tijd zijn de moslims aan de macht.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik veeg ze allemaal onder de mat.
Want jouw retoriek is minder hol?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
Die Laurence Stassen uit Limburg is geen succes. Ik weet honderd procent zeker dat ik het beter gedaan had.
Jij bent zeker meer kaliber de Mos.......quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
Die Laurence Stassen uit Limburg is geen succes. Ik weet honderd procent zeker dat ik het beter gedaan had.
"Uuhm ja, klimaat. We konden vorige winter schaatsen, voorzitter. Wat nou opwarming van de aarde?"quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent zeker meer kaliber de Mos.......
Je hebt het over Job Cohen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef gelly het volgende:
Ik vind het altijd mooi hoe de PVV mafketels heel streng een ingestudeerd stukje voordragen om vervolgens bij tegengas stamelend proberen een punt te maken met een gezicht dat op huilen staat.
Improviseren is niet bepaald hun sterkste kant, inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef gelly het volgende:
Ik vind het altijd mooi hoe de PVV mafketels heel streng een ingestudeerd stukje voordragen om vervolgens bij tegengas stamelend proberen een punt te maken met een gezicht dat op huilen staat.
Slaat als een tang op een varken. Ik zou nooit zo debatteren als zij daar in dat filmpje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want jouw retoriek is minder hol?
Nee, je zou je tegenstander uitnodigen voor een kloppartij op een station. Wat dat betreft ben je wel PVV materiaal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slaat als een tang op een varken. Ik zou nooit zo debatteren als zij daar in dat filmpje.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slaat als een tang op een varken. Ik zou nooit zo debatteren als zij daar in dat filmpje.
Misschien had je een vertyping, want deze omschrijving past namelijk precies bij ome Job.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, over PVV'ers. Dat kun je toch lezen ?
Ik heb hem niet gehoord over de warme januari, daar kon hij zeker met zijn verstand niet bij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
"Uuhm ja, klimaat. We konden vorige winter schaatsen, voorzitter. Wat nou opwarming van de aarde?"
Dat vermoeden deel ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Het is wel zo dat op Hero en Wilders na, PVV kamerleden echt niet kunnen debatteren. De kunst van een goed antwoord geven ontbreekt, een ontwijkende manouvre zit er ook niet in. Van sommige vermoed ik dat ze gewoon echt onvervalst dom zijn.
Niet blij met de raamwetquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
"Uuhm ja, klimaat. We konden vorige winter schaatsen, voorzitter. Wat nou opwarming van de aarde?"
|In dat filmpje en er zijn meerdere stukken waaruit blijkt dat deze PVV'ers niet weten waar ze het over hebben. Dat heeft niks met een debat voeren te maken, dat heeft te maken met onkunde en onwetendheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel het me al een beetje voor:quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over wie heb je het ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef Holograph het volgende:
[..]
Misschien had je een vertyping, want deze omschrijving past namelijk precies bij ome Job.
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel het me al een beetje voor:
"Geen nieuwe moskeeen, geen hoofddoeken, geen burqa's. Oftewel geen islam in Limburg. We gaan het provinciehuis bestormen en gaan de slinkse grachtengordelregenten een poepie laten ruiken!"
Zoiets?
PHP debatteert zoals de VVD :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ergste vind ik Nederlanders die in de bres springen voor Mubarak en vinden dat hij aan de macht moet blijven. Stelletje egoistische huftersquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
Gezellig in Egypte, in één dag van euforie naar anarchie
Neem eens een kijkje op Elsevier.nl.quote:
Ok. Ik vind hem nogal progressief. Dat beschouw ik niet als positief.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef betyar het volgende:
Post hier je positieve ervaringen met Duke.......
Wat wil jij van Duke? je loopt zo te sjansen de laatste dagenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Mag een topic geopend worden over het positieve functioneren van Duke?
Liever ultra progressief, dan een communist.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ok. Ik vind hem nogal progressief. Dat beschouw ik niet als positief.
Liever niet eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje op Elsevier.nl.
Ja, da's makkelijk gezegd, Koos, maar wat als het alternatief nog veel slechter is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het ergste vind ik Nederlanders die in de bres springen voor Mubarak en vinden dat hij aan de macht moet blijven. Stelletje egoistische hufters
Duke is toch geen vrouw?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat wil jij van Duke? je loopt zo te sjansen de laatste dagen
eensch!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Liever ultra progressief, dan een communist.
Bezoek jij eerst maar eens een gemeenteraadsvergadering. Dan piep je wel andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg serieus steeds meer kriebels om ook maar eens voorzichtig richting de politiek te kijken. Gemeenteraad ofzo.
Saai.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg serieus steeds meer kriebels om ook maar eens voorzichtig richting de politiek te kijken. Gemeenteraad ofzo.
Wat ik ervan heb begrepen, is dat ongeveer het saaiste wat je kunt doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bezoek jij eerst maar eens een gemeenteraadsvergadering. Dan piep je wel anders
I know. Mubarak steunen is echter symtoombestrijding. De reden dat de bevolking zo anti-westers is geworden, is omdat wij openlijk steun verlenen aan een tiran als Mubarak. Het volk wordt onderdrukt, maar het westen hoor je nergens over. Wel wordt met een vermanend vingertje richting Iran en Irak gewezen, maar Egypte wordt bewust met rust gelaten. Dat wringt op den duur. Door dat beleid voort te zetten, zal die houding nooit veranderen. Eerder verergeren. Je duwt de bevolking op die wijze in de armen van de Moslim Broederschap.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk gezegd, Koos, maar wat als het alternatief nog veel slechter is?
Het echte probleem zijn de voedselprijzen, daar is alle ellende mee begonnen en die gaat echt niet dalen maar eerder explosief stijgen de komende tijd.
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou toch kunnen? Niets mis mee toch? Dat zijn ook kinderen van god.
Gast, wat loep jij toch te pissen. Jij denkt werkelijk dat ik uit 3 hersencellen besta en van toeten noch blazen weet van de politiek?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bezoek jij eerst maar eens een gemeenteraadsvergadering. Dan piep je wel anders
Ach, zo nu en dan worden best interessante discussies gevoerd. Maar negen van de tien keer is het gewoon slaapverwekkend. Het leukste is de borrel achteraf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb begrepen, is dat ongeveer het saaiste wat je kunt doen.
Maar misschien moet php maar bestuurskunde studeren.
Nee, ik wil sowieso iets met economie/handel gaan doen. Dat ligt mij het meest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb begrepen, is dat ongeveer het saaiste wat je kunt doen.
Maar misschien moet php maar bestuurskunde studeren.
Blijkbaar niet, anders stond je op je 18e niet te springen om de gemeentepolitiek in te gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, wat loep jij toch te pissen. Jij denkt werkelijk dat ik uit 3 hersencellen besta en van toeten noch blazen weet van de politiek?
Je moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, zo nu en dan worden best interessante discussies gevoerd. Maar negen van de tien keer is het gewoon slaapverwekkend. Het leukste is de borrel achteraf.
Dan kun je beter fokken met een biertje dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, zo nu en dan worden best interessante discussies gevoerd. Maar negen van de tien keer is het gewoon slaapverwekkend. Het leukste is de borrel achteraf.
Goed ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan kun je beter fokken met een biertje dus.
Mwoah, voor mn contacten is het altijd wel goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan kun je beter fokken met een biertje dus.
Je lijkt mij te licht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, wat loep jij toch te pissen. Jij denkt werkelijk dat ik uit 3 hersencellen besta en van toeten noch blazen weet van de politiek?
Geen idee eigenlijk. Als als sprake is van een boven gemiddelde interessequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed zo. Wat is bovengemiddelde interesse voor duke dan? of wil je dat liever niet kwijt?
Wel erg veel linksen.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
KoosVogels
IHVK
du_ke
Mutant01
ethiraseth
Whiskers2009
remlof
phpmystyle
Lord_Vetinari
Ryan3
Weltschmerz
eriksd
-Strawberry-
TomLievense
Pietverdriet
mlg
Pool
Klaudias
Triggershot
JoaC
betyar
Bluesdude
damian5700
DS4
VancouverFan
Xa1pt
Iblis
LXIV
Zolcon
waht
Grrrrrrrr
Ringo
Mwanatabu
Monidique
Gillette_M5
capricia
Sloggi
GSbrder
Scorpie
Papierversnipperaar
voice-over
Bolkesteijn
karr-1
Morendo
zoalshetis
FunkyHomosapien
Wombcat
Zienswijze
Lavenderr
Zith
Heb je een linkje naar een artikel van m?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef Cerbie het volgende:
Zeg Koos, waarom is je schrijfstijl in je krantenartikelen zoveel anders/beter dan op het forum.
Persoonsgegevens verspreiden = banquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een artikel van m?
Ik denk dat jij mij niet kent dan, op een forum gedraag ik mij anders dan in RL natuurlijk. Daarbij gedraag ik mij hier gewoon lekker oppertunistisch, ik snap ook wel dat dat bij een gerenommeerde partij als de VVD gewoonweg niet kan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij niet glad genoeg is.
Ok, maar waarom?quote:
PM?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Persoonsgegevens verspreiden = ban
quote:
quote:
Tja, dat is een indruk die ik heb. En je hebt met iedereen ruzie, dat helpt ook niet.quote:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe genereer je een lijstje van je forumvriendjes
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
KoosVogels
remlof
Whiskers2009
du_ke
betyar
ethiraseth
Arglist
JoaC
Zolcon
TomLievense
eriksd
wolvendagen
Otis2.0
BobbyB
stevenmac26
IHVK
Mozy
EchtGaaf
Lakitu
GSbrder
S.Seagal
fokthesystem
Dichtpiet.
Holograph
Gillette_M5
Sachertorte
Lord_Vetinari
timmmmm
Lavenderr
jitzzzze
mlg
Boze_Appel
Skylark.
Zotheid
Tem
griekjeee
Lamon.
Bolkesteijn
Broekpaling
ynuhh
maartena
Crack_
Mutant01
Grrrrrrrr
Picchia
JaniesBrownie
MrBadGuy
Wombcat
Hoogstaande
Ryan3
De jongen is wel gemotiveerd, en heeft duidelijk affiniteit. Hij is intelligent genoeg. Maar ik denk dat hij niet sociaal handig genoeg is, hetgeen zo ongeveer eerste vereiste is.quote:
Ok, maar ik zou niet weten waarom ik mij op een forum als een geslepen jongen moet gedragen. Ik begrijp ook wel dat je in de politiek nooit je emoties moet tonen, iets wat ik hier teveel doe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, dat is een indruk die ik heb. En je hebt met iedereen ruzie, dat helpt ook niet.
Dankquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Astu
Omdat ik veel tijd steek in die teksten en een bericht tikken op het forum is eigenlijk hetzelfde als een gesprek voerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef Cerbie het volgende:
Zeg Koos, waarom is je schrijfstijl in je krantenartikelen zoveel anders/beter dan op het forum.
Dus er zit geen grote eindredacteursinvloed bij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik veel tijd steek in die teksten en een bericht tikken op het forum is eigenlijk hetzelfde als een gesprek voeren
Het is geen kwestie van geslepen zijn denk ik. Verder zou ik juist op een forum wat over 20 jaar nog makkelijk terug te halen is een beetje een lichtend voorbeeld zijn. Kijk maar naar de affaire van Baalen wat voor gevolgen onachtzaamheid kan hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar ik zou niet weten waarom ik mij op een forum als een geslepen jongen moet gedragen. Ik begrijp ook wel dat je in de politiek nooit je emoties moet tonen, iets wat ik hier teveel doe.
Nauwelijksquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dus er zit geen grote eindredacteursinvloed bij?
Ik inderdaad soms nogal eens de neiging om dingen te snel letterlijk te nemen en als een persoonlijke aantijging te zien. Anyway, iedereen moet zijn zwakke plekken kennenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De jongen is wel gemotiveerd, en heeft duidelijk affiniteit. Hij is intelligent genoeg. Maar ik denk dat hij niet sociaal handig genoeg is, hetgeen zo ongeveer eerste vereiste is.
Is het wel verstandig om dat over je baas te zeggen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NauwelijksTemeer omdat onze eindredacteur geen stukken kan schrijven.
Een hond heeft een baas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Holograph het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om dat over je baas werkgever te zeggen?
Ik denk helemaal niet na over mijn forumteksten, en toch staan er altijd mooi ronkende volzinnen. Dat is kwaliteit leveren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik veel tijd steek in die teksten en een bericht tikken op het forum is eigenlijk hetzelfde als een gesprek voeren
Op het moment dat ik stop zorg ik er wel voor dat ik twijfel zaai omtrent mij als persoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van geslepen zijn denk ik. Verder zou ik juist op een forum wat over 20 jaar nog makkelijk terug te halen is een beetje een lichtend voorbeeld zijn. Kijk maar naar de affaire van Baalen wat voor gevolgen onachtzaamheid kan hebben.
Het is als een mooi papiertje om een stinkende drol. Wat heb je d'r aan ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet na over mijn forumteksten, en toch staan er altijd mooi ronkende volzinnen. Dat is kwaliteit leveren.
Even die quote mailen naar de redactie van de stentorquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Holograph het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om dat over je baas te zeggen?
Een eindredacteur is niet de baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Holograph het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om dat over je baas te zeggen?
Amice,quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is als een mooi papiertje om een stinkende drol. Wat heb je d'r aan ?
Ik heb dan ook diepe bewondering voor je, Sacherquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet na over mijn forumteksten, en toch staan er altijd mooi ronkende volzinnen. Dat is kwaliteit leveren.
En jij bent mijn eerste forumvriendje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dan ook diepe bewondering voor je, Sacher
quote:
Kijk eens aan, mini VVD'ers voor mini prijzen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
T/m 26 jaar kost een VVD lidmaatschap maar 26 eu.
Nog een hoop geld voor die ouwelullenclubquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
T/m 26 jaar kost een VVD lidmaatschap maar 26 eu.
Daar verdienen ze geen euro aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef Zolcon het volgende:
De rest verdienen ze aan het doorvoeren van bezuinigingen
Zonder dollen even, hier ben ik dus zo bang voor, dat als ik naar zo'n congres e.d ga dat ik dan bij oude sigaar rokende mannetjes kom.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog een hoop geld voor die ouwelullenclub.
Vroeg geleerd oud gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kijk eens aan, mini VVD'ers voor mini prijzen.
Klopt ook wel. Kijk anders de JOVD eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zonder dollen even, hier ben ik dus zo bang voor, dat als ik naar zo'n congres e.d ga dat ik dan bij oude sigaar rokende mannetjes kom.
Ik rook ook sigaren, en zó oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zonder dollen even, hier ben ik dus zo bang voor, dat als ik naar zo'n congres e.d ga dat ik dan bij oude sigaar rokende mannetjes kom.
Dat ken ik, en ik voel mij niet thuis bij over het paard getilde studentjes die met dedain praten over arbeiders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Kijk anders de JOVD eens![]()
Politiek getinte studentenvereniging
Volgend jaar Havo, en voor de rest gaat het jou geen klap aan waarom ik die vertraging heb opgelopen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef gelly het volgende:
Ik denk dat je met MAVO niets bij de VVD of JOVD te zoeken hebt. My 2 cts.
Langstudeerderquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgend jaar Havo, en voor de rest gaat het jou geen klap aan waarom ik die vertraging heb opgelopen.
Wat doe jij eigenlijk, ik weet van iedereen alles zowat maar van jou als enige niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik rook ook sigaren, en zó oud ben ik nou ook weer niet.
Bij de VVD wel hoor, zat MKB-ers met niet meer dan MAVO.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef gelly het volgende:
Ik denk dat je met MAVO niets bij de VVD of JOVD te zoeken hebt. My 2 cts.
Het gaat me ook geen klap aan, sterker nog, ik wil het niet eens weten. Maar je hebt als laagopgeleide niet zoveel te zoeken bij de VVD of JOVD. Dan moet je toch minstens studerende zijn. Ik heb dat niet bedacht ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgend jaar Havo, en voor de rest gaat het jou geen klap aan waarom ik die vertraging heb opgelopen.
Ik Fok!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk, ik weet van iedereen alles zowat maar van jou als enige niet.
Ja, dat verklaart de faillesements cijfers.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bij de VVD wel hoor, zat MKB-ers met niet meer dan MAVO.
Ik bedoel als jongere. Je moet eerst wat presteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bij de VVD wel hoor, zat MKB-ers met niet meer dan MAVO.
Is er nog geen loonbeslag gelegd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef eriksd het volgende:
Ik ben vergeten de contributie te betalen, zal wel weer een aanmaning krijgen.
Ja, de PVV-stemmer wordt het hardst gepakt door dit kabinet, dat is dan wel weer mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Tijger_m het volgende:
En weer een klap voor de PVV stemmers, mensen met een IQ tussen de 70 en 85 hebben geen recht meer op AWBZ uitkeringen![]()
Zou de PVV brabant dat ook in hun speciale programma voor geestelijk gehandicapten hebben gezet?
Ik bedoel het meer in de trant van: schoonmaker/uitkeringstrekker/leraar/putjesschepper/directeur.quote:
Die zitten veelal bij de SP hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de PVV-stemmer wordt het hardst gepakt door dit kabinet, dat is dan wel weer mooi
Gvd, hoeveel fouten kun je in één woord makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart de faillesements cijfers.
Volgens mij heeft de PVV de strijd om het domme deel der natie wel gewonnen van de SP.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zitten veelal bij de SP hoor.
Allochtoon, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gvd, hoeveel fouten kun je in één woord maken
Nee, je moet iets willen presteren, zelf de broek op willen houden. Dan ben je welkom bij de VVD.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik bedoel als jongere. Je moet eerst wat presteren.
Valt wel mee, ik ontken ook niet dat de PVV geen dom volk zou trekken, maar ik denk dat dat in verhouding met de PvdA en SP nog wel eens heel erg kan meevallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de PVV de strijd om het domme deel der natie wel gewonnen van de SP.
Ik heb toch zo het idee dat onder SP stemmers het gemiddelde IQ iets hoger ligt: PVV-stemmers: Wilders is ministerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat komt echt niet op Fok! hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de trant van: schoonmaker/uitkeringstrekker/leraar/putjesschepper/directeur.
Als je weinig nieuws volgt is dat ook niet raar om te denken, als je WIlders al hoort geeft hij veelal commentaar en adviezen over het Nederlandse asielbeleid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb toch zo het idee dat onder SP stemmers het gemiddelde IQ iets hoger ligt: PVV-stemmers: Wilders is minister
Theo Hiddema.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef eriksd het volgende:
Bij de SP zitten intellectuele idealisten, bij de PVV vooralsnog niet. Althans, ik heb ze niet gezien.
Als je weinig nieuws volgt zou je niet moeten stemmen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je weinig nieuws volgt is dat ook niet raar om te denken, als je WIlders al hoort geeft hij veelal commentaar en adviezen over het Nederlandse asielbeleid.
Martin Bosma.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef eriksd het volgende:
Bij de SP zitten intellectuele idealisten, bij de PVV vooralsnog niet. Althans, ik heb ze niet gezien.
Dat was pas het eerste item...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef gelly het volgende:
Oh God, Uitgesproken WNL met Eerdmans. "Juridische Jihad tegen Wilders"
Dan haalt Nederland een opkomst percentage van nog geen 25 procent.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je weinig nieuws volgt zou je niet moeten stemmen.
Mwoah, oke.quote:
Ken persoonlijk een aantal hoogopgeleide SP'ers. De eerste hoogopgeleide PVV'er moet ik nog tegenkomen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, maar die weten dan tenminste wel waarop ze stemmen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan haalt Nederland een opkomst percentage van nog geen 25 procent.
Bosma? serieus?quote:
gewoon een stormfront typequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef gelly het volgende:
Wat is een "Deense Geert Wilders" uberhaupt, is de man gekloond ?
Jij zit te wachten op een 2e kamer met allemaal VVD'ers?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, maar die weten dan tenminste wel waarop ze stemmen.
Ben ook van plan om dat boek van hem binnenkort eens te lezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef eriksd het volgende:
Zijn boek was redelijk te pruimen. Als debater is hij verschrikkelijk.
Menig PvdA'er zou jaloers zijn op zo'n intellect.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als ik die naam al hoor moet ik lachen
Wàt een klapjostie is dat zeg
De gemiddelde VVDer leest de Telegraaf. Daar moet je het niet van hebben als je echt nieuws en achtergronden wil hebben hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op een 2e kamer met allemaal VVD'ers?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Menig PvdA'er zou jaloers zijn op zo'n intellect.
Jammer dat hij het verkeerd gebruikt en een klaagmuur voor zijn kop heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft ook heel vaak gelijk. Inhoudelijk de beste PVV-er.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bosma? serieus?
Die man is zo overtuigd van zijn eigen gelijk dat hij een prima arabische dictator kan worden.
quote:Waar je woont moet het leuk zijn
Het is heel leuk als je in een fijne buurt woont.
Waar niet wordt gevochten of gescholden.
En waar geen overstromingen zijn.
Of gevaarlijke fabrieken.
De Partij voor de Vrijheid wil dat het heel veilig is voor iedereen.
Jammer dat de syfilis zijn hersenen heeft aangetast.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inhoudelijk de beste PVV-er, dan leg je de lat ook niet zo heel erg hoog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hij heeft ook heel vaak gelijk. Inhoudelijk de beste PVV-er.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
De gemiddelde VVDer leest de Telegraaf. Daar moet je het niet van hebben als je echt nieuws en achtergronden wil hebben hoor
En als je buren van die kutbejaarden met kuthondjes zijnquote:
Hoho, ik lees ook de Elsevier erbij hoor, daarbij bezoek ik allerlei sites met ''vrijheid'' in de naamquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
De gemiddelde VVDer leest de Telegraaf. Daar moet je het niet van hebben als je echt nieuws en achtergronden wil hebben hoor
Nou....dat valt wel mee, hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rene van der Gijp samen en johan Derksen komen serieuzer over dan heel die PVV sekte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij maakt anders wel gehakt van jouw partijtje. De komende 3 a 4 kabinetten langs de zijlijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als ik die naam al hoor moet ik lachen
Wàt een klapjostie is dat zeg
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hij maakt anders wel gehakt van jouw partijtje. De komende 3 a 4 kabinetten langs de zijlijn.
quote:PvdA'ers aan de macht
Dan krijg ik jeuk aan mijn geslacht
Ze roepen van zo en zus
Ondertussen duw ik mijn pielemuis door de brievenbus
E. Lucassen
Ik denk dat je toch wat te optimistisch bent over de PVV. Uit alle beschikbare onderzoekjes bleek dat de PVV op dit punt toch echt zwaar beroerd scoorde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ontken ook niet dat de PVV geen dom volk zou trekken, maar ik denk dat dat in verhouding met de PvdA en SP nog wel eens heel erg kan meevallen.
Och ja, minderheidsregeringen zijn tenslotte zo fantastisch, moet je als VVD gaan bedelen bij Groen Links voor steun. Hoe treurig is dat dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hij maakt anders wel gehakt van jouw partijtje. De komende 3 a 4 kabinetten langs de zijlijn.
Ehm, gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey hun nieuwe chef van de Haagse redactie is een goeie vriend van mij.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En als je buren van die kutbejaarden met kuthondjes zijn
Dan zeg je lelijke dingen tegen ze
Ga je ze irritant volgen
En dreig je met een plasje door hun brievenbus
quote:Moslims zijn niet lief
Zij willen de regering van Noord-Brabant overnemen
Dat doen ze door overal gekke kastelen te bouwen
En door theedoeken op hun hoofd te dragen
Moslims hebben meestal een lichtbruin gezicht
Ook hebben zij vaak een flinke bos haar rond hun mond
Wil jij, net als de Partij voor de Vrijheid, dat moslims de regering met rust laten?
Stem dan op ons!
Nee nee, ze heeft het uitgelegd, ze mogen zelf hun programma maken behalve als het moskeeen gaat natuurlijk, dan niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef betyar het volgende:
Waar je woont moet het leuk zijn
Het is heel leuk als je in een fijne buurt woont.
Waar niet wordt gevochten of gescholden.
En waar geen overstromingen zijn.
Of gevaarlijke fabrieken.
De Partij voor de Vrijheid wil dat het heel veilig is voor iedereen.
![]()
![]()
![]()
Maar diep van binnen weet jij ook beter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
![]()
De gemiddelde PvdA-er niet dan?![]()
Ik lees trouwens de Volkskrant.
De Mos? Oh wacht, de josti die een discussie wilde starten omdat het sneeuwde in december? Die gek?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
De mosGehakt maken van linkse milieu subsidies
Hij weet nog minder dan jij waar hij het over heeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Links is slecht, wij zijn goed
Doe wat ik zeg, anders is je brievenbus kapoet.
sarcasme tags?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik blijf lekker in de kast, dankuzeer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar diep van binnen weet jij ook beter.
Ga langs hem zitten misschien leer je nog iets van hem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
De Mos, de man die schooldirecteur had kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Arie Boomsma komt je wel helpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik blijf lekker in de kast, dankuzeer.
Godallemachtig, ik had vroeger een hoge pet op van onderwijzers maar de Mos weet dat in zijn eentje totaal te vernaggelen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Mos, de man die schooldirecteur had kunnen zijn.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Zolcon het volgende:
Richard "ik heb de cursus gedaan, dan ben ik het toch ook gewoon!?!?!?!" de Mos
quote:"Ik heb in de keuken mogen kijken"
Wat is daar 'quote:
Was toch een grapje man, met zijn standpunten ben ik het wel eens maar hoe hij die uitdraagtquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga langs hem zitten misschien leer je nog iets van hem.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze in Egypte nog wel wat politie-instructeurs gebruiken
Een PVV'er heeft geen standpunten. Een PVV'er schopt en schreeuwt wat op dat moment speelt in de nederlandse samenleving. Om vervolgens een paar uur later een dildo zo groot als een honkbal knuppel waar zijn standpunten op staan in je anus te frotten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was toch een grapje man, met zijn standpunten ben ik het wel eens maar hoe hij die uitdraagt
Precies en ik heb ook gelijk een deur voor hem open gezet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:49 schreef remlof het volgende:
Maar goed, Rutte praat dus gewoon Obama en Cameron na, letterlijk zelfs
De held.
dacht dat jij van de SGP was of zoiets extreems.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch komt Rutte best goed over
Maar vinden jullie mij een CDA-er
Daar druipt de homo-erotiek van af, net al Arie Boomsma...hmm....quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Een PVV'er heeft geen standpunten. Een PVV'er schopt en schreeuwt wat op dat moment speelt in de nederlandse samenleving. Om vervolgens een paar uur later een dildo zo groot als een honkbal knuppel waar zijn standpunten op staan in je anus te frotten.
Ze kunnen niet eeuwig leunen op de rancune tegen linksquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
De VVD gaat ook snel achteruit hé, tegenwoordig.
Ach het is NWSquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef eriksd het volgende:
Zorgen over IQ maatregel kabinet
Potentieel reltopic.
Flauw.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
De VVD gaat ook snel achteruit hé, tegenwoordig.
Waarom niet? Links leunt al sinds mensenheugenis op jaloezie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eeuwig leunen op de rancune tegen links.
Hoezo heb je eigenlijk een 5 erin staan?quote:
Lijst 5. Is een oude verkiezingsposterquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo heb je eigenlijk een 5 erin staan?
Ach ze drijven wat meer op het rellerige en ze hebben het probleem dat de grotere onderwerpen er snel weggekaapt worden om een eigen subforum te krijgen (politiek, verkiezingen, M-O, het weer) zodat de zeiktopics over bijvoorbeeld de moslims overblijven. Dat is lastig om een leuk subforum van te maken.quote:
Precies waar ze horen als conservatieve partij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijst 5. Is een oude verkiezingsposter
Moslimzeik subforum maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ze drijven wat meer op het rellerige en ze hebben het probleem dat de grotere onderwerpen er snel weggekaapt worden om een eigen subforum te krijgen (politiek, verkiezingen, M-O, het weer) zodat de zeiktopics over bijvoorbeeld de moslims overblijven. Dat is lastig om een leuk subforum van te maken.
Is ook lastig en het is hierdoor ook wat toegankelijker dan de meer specifieke subfora. Nadeel is dat het snel bij roeptoeter reacties blijft....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ze drijven wat meer op het rellerige en ze hebben het probleem dat de grotere onderwerpen er snel weggekaapt worden om een eigen subforum te krijgen (politiek, verkiezingen, M-O, het weer) zodat de zeiktopics over bijvoorbeeld de moslims overblijven. Dat is lastig om een leuk subforum van te maken.
En moderatie die dat aanmoedigt door hetzelfde te doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook lastig en het is hierdoor ook wat toegankelijker dan de meer specifieke subfora. Nadeel is dat het snel bij roeptoeter reacties blijft....
Dat bespreek je maar in hun FB-topic als je daar behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef gelly het volgende:
[..]
En moderatie die dat aanmoedigt door hetzelfde te doen.
Daar krijg ik nooit fatsoenlijk antwoord. Sja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat bespreek je maar in hun FB-topic als je daar behoefte aan hebt.
Klopt het is gewoon heel lastig om zoiets echt goed te doen. Maar ik moet ook zeggen dat ik me in al die jaren op FOK nooit echt tot NWS aangetrokken gevoeld, wie er ook modde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook lastig en het is hierdoor ook wat toegankelijker dan de meer specifieke subfora. Nadeel is dat het snel bij roeptoeter reacties blijft....
Tja dit lijkt me er ook de plek niet voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar krijg ik nooit fatsoenlijk antwoord. Sja.
Nah, "vroeger" waren er ook wel mensen waar je het niet mee eens was, maar dat waren dan tenminste nog onderbouwde reacties. Je kan nu net zo goed de reacties onder het artikel op de Telegraaf lezen. Zonde lijkt me.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt het is gewoon heel lastig om zoiets echt goed te doen. Maar ik moet ook zeggen dat ik me in al die jaren op FOK nooit echt tot NWS aangetrokken gevoeld, wie er ook modde.
Ik was 10 maanden gestoptquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Monolith het volgende:
Al weer meer dan 2 weken gestopt met roken. De mensen in m'n omgeving kunnen weer rustig ademhalen.
Ik was de vorige keer na 3 maanden zo stom om te denken dat ik wel weer af en toe in de kroeg kon roken, die fout ga ik nu niet weer maken.quote:
Respect.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Monolith het volgende:
Al weer meer dan 2 weken gestopt met roken. De mensen in m'n omgeving kunnen weer rustig ademhalen.
Ik kan me vrij goed beperken tot in de kroeg roken gelukkigquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was de vorige keer na 3 maanden zo stom om te denken dat ik wel weer af en toe in de kroeg kon roken, die fout ga ik nu niet weer maken.
Bij mij kwamen de ontwenningsverschijnselen na 9 maanden ongeveer 10 keer zo erg terug. Dat heb ik eerst een dag uitgehouden, toen een week, 2 weken en na 3 weken ellende ben ik weer begonnen. Kreeg de eerste sigaret niet eens naar binnen. Idioot...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was de vorige keer na 3 maanden zo stom om te denken dat ik wel weer af en toe in de kroeg kon roken, die fout ga ik nu niet weer maken.
Dan is het ergste achter de rug.......quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Monolith het volgende:
Omdat dat een oude poster is. VVD lijst 5.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo heb je eigenlijk een 5 erin staan?
Als het een troost is, same here maar dat was na 6 maanden. Nu weer 2 weken gestopt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Bij mij kwamen de ontwenningsverschijnselen na 9 maanden ongeveer 10 keer zo erg terug. Dat heb ik eerst een dag uitgehouden, toen een week, 2 weken en na 3 weken ellende ben ik weer begonnen. Kreeg de eerste sigaret niet eens naar binnen. Idioot...
Ik stop binnenkort ook weer...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het een troost is, same here maar dat was na 6 maanden. Nu weer 2 weken gestopt.
Ik heb ook wel wat vrienden die dat kunnen. Die hebben vaak ook nooit echt volledig gerookt. Ik heb meer dan 10 jaar full-time vrij stevig gerookt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kan me vrij goed beperken tot in de kroeg roken gelukkig
Dat ga ik later ook doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kan me vrij goed beperken tot in de kroeg roken gelukkig
Ik heb me altijd voorgenomen om roken tot een jeugdzonde te beperken. Nu ik richting de 30 ga, moet ik dat toch maar eens waar gaan maken. :pquote:
Nee hoor. Bij mij begon de ellende toen pasquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan is het ergste achter de rug.......
Doe niet zo mal, over 5 jaar stem jij ook gewoon op de VVD, en dat is niet alleen omdat dan de PvdA verleden tijd is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies waar ze horen als conservatieve partij.
Aye, same here, langer gerookt maar als ik sigaretten (liever shag) in huis heb dan gaan ze op, mijn vrouw is net zo erg als ik daarmee dus ze komen er nu gewoon niet meer in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat vrienden die dat kunnen. Die hebben vaak ook nooit echt volledig gerookt. Ik heb meer dan 10 jaar full-time vrij stevig gerookt.
Maar goed bezig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Monolith het volgende:
Uh...pakje shag per dag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vinden jullie ''stevig'' roken dan?
Tering, ik rook zo'n 10 tot 15 sigaretten per dag. Dat is peanuts vergeleken met jou.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...pakje shag per dag?
Dat was voor mij het hoogtepunt tenminste.
Elk kabinet is rood. De kleur van bloed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is trouwens de kleur van dit kabinet? Blauw toch?
Is een normaal ontwenningsverschijnsel watjes.quote:
Je hebt gelijk, zelfs dit kabinet vertoont socialistische trekken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Elk kabinet is rood. De kleur van bloed.
Niet als je mijn medicatie hebt, geloof mij maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Is een normaal ontwenningsverschijnsel watjes.
Ik zeg niet dat ik er trots op ben. Dit was de tijd dat je op kantoor nog gewoon kon roken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tering, ik rook zo'n 10 tot 15 sigaretten per dag. Dat is peanuts vergeleken met jou.
Heel de dag roken continu,op de bouw kan dat nog. zeker 1 buil per dag zonder de gewone sigaretten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vinden jullie ''stevig'' roken dan?
Mietje! Ik rookte 4 pakjes 50 gram Drum per week.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tering, ik rook zo'n 10 tot 15 sigaretten per dag. Dat is peanuts vergeleken met jou.
Je hebt het maar zwaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef betyar het volgende:
effe naar de guld, effe een biertje pakken![]()
In dit soort gevallen denk ik dat Keynes wel eens gelijk kon hebben. Het aanbod creëert zijn eigen vraag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ik las dat volgens de huidige definitie van zwakbegaafd icm AWBZ inmiddels 13.6% van de bevolking in principe in aanmerking komt. Godsamme zeg. Dat is nog los van de bijstand, ww en WAO.
13,6 procent van de Nederlanders heeft een IQ onder de tachtig?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ik las dat volgens de huidige definitie van zwakbegaafd icm AWBZ inmiddels 13.6% van de bevolking in principe in aanmerking komt. Godsamme zeg. Dat is nog los van de bijstand, ww en WAO.
Je kan altijd nog overgaan op Dragon zware shagquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Tem het volgende:
Javaanse jongens 3/4. ongeveer 1 pakje per 2 dagen.
Jup.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
13,6 procent van de Nederlanders heeft een IQ onder de tachtig?
70 rokertjes per dag ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Heel de dag roken continu,op de bouw kan dat nog. zeker 1 buil per dag zonder de gewone sigaretten.
Ik kon op een goede avond achter de computer met gemak de ene sigaret met de andere aanmaken. Pakjes sigaretten waren bij mij ook het gevaarlijkste die bleef ik maar aansteken, soms zocht ik het niet om te draaien en dan wachtte ik een paar minuten.
Ik ben wel benieuwd naar de bron, ik hoorde iemand anders (ik geloof Remlof) hier ook al over.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat komt ongeveer overeen met het zetelaantal van de PVV. Toeval?quote:
Kijk gewoon hoeveel mensen SP/GL stemmen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ongeveer 14 procentquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk gewoon hoeveel mensen SP/GL stemmen.
Ik zag het net op volkskrant langsflitsen, even zoeken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de bron, ik hoorde iemand anders (ik geloof Remlof) hier ook al over.
Het lijkt mij eigenlijk soms best fijn om zooooooooooooooooooo dom te zijn dat wat boer zoekt vrouw of weet ik wat voor crappy tv-show-ellende interessant is. Dat dat je hoogtepunt van de dag is ... hoe geweldig moet de rest dan al wel niet zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt. Een grote aaneenschakelijk van 'kind in de snoepwinkel momenten'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk soms best fijn om zooooooooooooooooooo dom te zijn dat wat boer zoekt vrouw of weet ik wat voor crappy tv-show-ellende interessant is. Dat dat je hoogtepunt van de dag is ... hoe geweldig moet de rest dan al wel niet zijn?
Precies, en het aantal allochtonen is gerepresenteerd door de PvdA.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ongeveer 14 procent
Klinkt gezondquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is zo'n 6 uur per dag puur roken. Als het regende haalde we dat misschien wel.
Alles is dan een Apple-product ... oe! Shiny!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt. Een grote aaneenschakelijk van 'kind in de snoepwinkel momenten'.
Je moet er aan wennen, maar ze zijn goud waard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
Sigaren ga je toch pas na een tijdje lekker vinden?
Cubaans goud.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet er aan wennen, maar ze zijn goud waard.
Mijn vrouw heeft een IQ van 128 en vind Boer Zoekt Vrouw ontzettend leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk soms best fijn om zooooooooooooooooooo dom te zijn dat wat boer zoekt vrouw of weet ik wat voor crappy tv-show-ellende interessant is. Dat dat je hoogtepunt van de dag is ... hoe geweldig moet de rest dan al wel niet zijn?
Maar is het wel minder verslavend?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet er aan wennen, maar ze zijn goud waard.
Altijd een doos binnen handbereik.quote:
En jij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een IQ van 128 en vind Boer Zoekt Vrouw ontzettend leuk.
Grappig dat de PVV dat percentage 15,4 procent het dichtst nadert. Toeval? Denk het niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en het aantal allochtonen is gerepresenteerd door de PvdA.
Het is niet zo moeilijk.
Ligt eraan. Ik begon met die moods sigaartjes met filter, en uiteindelijk die sprints. Die moods sigaartjes zijn tegenwoordig helemaal in bij de jongeren. Het zal wel de filter zijn. In ieder geval wou ik me daarvan distantiëren, en ben ik sprints gaan roken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
Sigaren ga je toch pas na een tijdje lekker vinden?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alles is dan een Apple-product ... oe! Shiny!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |