ik moest hierom en de OHW almachtige trommel aanbidding gniffelenquote:
De optimistische deelnemer meldt zich.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik moest hierom en de OHW almachtige trommel aanbidding gniffelen
de ik ben te laat deelnemer.. dacht ook echt even te laat te zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
De optimistische deelnemer meldt zich.
Hoi Dot, lang geleden.
Mee eens @ een nieuwe lijst beginnen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
De winnaar kreeg toch een punt?
edit: de 3-2-1 punten systeem vind ik persoonlijk ook topMaar dan is er na de 1200 nog wat dagen best wel eens tijd voor een nieuwe puntenlijst
![]()
Anders haal je mij nooit inquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens @ een nieuwe lijst beginnen!
Niet huilen!quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet huilen!![]()
* Dottey trekt ToT op schoot om te troosten
sjees! Mijn knieën!
Mogelijkheden genoeg hoor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:53 schreef Dottey het volgende:
Ik moet wel even inkomen, want ik krijg nog niet zoveel inspiratie
Ja... !! ik was alleen even eten.. ik heb inspiratie en de plaatjes gevonden die ik zocht. Mag ik iets uitstel? zeg een kwartier... ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mogelijkheden genoeg hoor!
Zowel erg foute, als gewoon grappige.
Ik denk dat als je GuitarJJ even HÉÉL lief aankijkt, dat het vast wel zal kunnen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja... !! ik was alleen even eten.. ik heb inspiratie en de plaatjes gevonden die ik zocht. Mag ik iets uitstel? zeg een kwartier... ofzo?
Toch wel met brownies?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er op dit moment nog mensen bezig, uitgezonderd Dottey? Anders gooi ik de battlepost online.
Ik ben zelf ook wat vertraagd. Moest nog even een McFlurry halen
Stroopwafelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
Toch wel met brownies?![]()
ik weet eigenlijk niet of ze die altijd hebben of alleen in de winterIk ga niet zo vaak
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar wat gaan we nu precies doen met de puntentelling? Een 3-2-1 systeem? En met een nieuwe ranglijst?
Lijkt mij wel het beste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |