quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:39 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ja idd jammer dat er niet zoveel animo voor is, wel kijken maar niet stemmen(12 stemmen
)
Ik heb trouwens gekozen voor foto 4 omdat het een vrolijk geheel is, en Danny en Yvonne ook gewoon vakantie verdienen na alles wat ze hebben moeten doorstaan hier. (en Yvonne topless
)
Nice!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef Gloorbek het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Deze sprak mij wel aan (bedelen om stemmen)
[ afbeelding ]
Inlever deadline Dinsdag 26 Augustus 19:00
Inlever adres Gloorbek
Geeft je creatie een titel voor meer duidelijkheid..
Succes
Bij deze nieuwe battle kan de persoon op de foto wel een spiegel gebruikenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:01 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
AHW! Ja.. mijn motivatie voor deze vrolijke Fok!king vakantie.. is omdat ik stiekem denk dat ze alleen hier vakantie vieren in "make-believe-land". Daarom heb ik alles als cartoon aangevuld.
Wat mij opviel na de battle post is dat ik toch eerder dan kwart over vier mijn werk klaar moet hebben, want ik zag dat ik de spiegeling van het emmertje was vergeten![]()
*leermomentje*
Ja dat idee had ik ook, als iedereen het er hier mee eens is, kunnen we het verplaatsen naar Maandagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nice!
Gefeliciteerd! Hier kan ik denk ik wel wat mee!
Is het geen optie om de battles korter op elkaar te doen?
Ma-wo
wo-vr
vr-ma
Dan hoeven we elkaar ook geen rotschoppen te blijven geven..![]()
En als er fanatieker geshopt wordt zullen de stemmers meer deel gaan nemen (hoop ik).
Voorstel voor nu is dan deadline naar maandag verschuiven.. en dan nieuwe cyclus ingaan ^^,
Tuurlijk! Ik ben alleen druk bezig met verbouwen van mijn werkstudio (op zolder).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Bij deze nieuwe battle kan de persoon op de foto wel een spiegel gebruiken![]()
Doe je ook weer mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een housewarming party, mijn neefje komt morgen ochtend vroeg al logeren en zondag 7 mensen op de lunch en playdate ^^, saboteuren![]()
Dus moet even kijken hoe of wat en wanneer ik het ertussendoor ga doen.
ik zal je wel wat laten zien van oude shopbattles.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dottey op 22-08-2014 12:28:37 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:15 schreef GuitarJJ het volgende:
* GuitarJJ meldt zich weer na een week afwezigheid!
Weekje Mallorca achter de rug, maar ik zal fotosjop zo weer aanslingeren
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Is het geen optie om de battles korter op elkaar te doen?
Ma-wo
wo-vr
vr-ma
Dan hoeven we elkaar ook geen rotschoppen te blijven geven..![]()
En als er fanatieker geshopt wordt zullen de stemmers meer deel gaan nemen (hoop ik).
Voorstel voor nu is dan deadline naar maandag verschuiven.. en dan nieuwe cyclus ingaan ^^,
Ik vind het prima, het mag van mij wel sneller gaan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:08 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook, als iedereen het er hier mee eens is, kunnen we het verplaatsen naar Maandag
Hetzelfde bij mij. Was ook tot diep in de nacht bezig, met nog een paar biertjes erbij...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:01 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
Wat mij opviel na de battle post is dat ik toch eerder dan kwart over vier mijn werk klaar moet hebben, want ik zag dat ik de spiegeling van het emmertje was vergeten![]()
*leermomentje*
Je eigen stem zelf bij het totaal zetten, en de vorige totaal in een quote zetten. om misverstanden te voorkomen als er twee tegelijk posten. ( de tweede wacht dan op de eerste tot die het heeft aangepast)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het prima, het mag van mij wel sneller gaan...
En dat we steeds schopjes moeten geven komt deels ook omdat we via een poll stemmen. Anders zou elke stem het topic vanzelf weer omhoog schoppen...
Wel moeten de stemmen dan geteld worden, dus iets meer werk...
Ja, kan ook... Als we dat in de volgende OP maar duidelijk vermelden zodat iedereen dat snapt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je eigen stem zelf bij het totaal zetten, en de vorige totaal in een quote zetten. om misverstanden te voorkomen als er twee tegelijk posten. ( de tweede wacht dan op de eerste tot die het heeft aangepast)
Zit ook wat in...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik denk alleen dat het voor de lurkers te veel moeite zal zijn om nog een stem uit te brengen. 'Eventjes klikken' is natuurlijk zo gedaan.
Dat is wel zo, maar nu kunnen lurkers zonder FOK! account wel gewoon meestemmen via het Pollscript.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zit ook wat in...
Misschien het beste dat je als zoiets kan stemmen...
STEM: FOTO 1
Dat valt goed op en dan is het makkelijk te tellen...
Was mij niet eens opgevallen, lijkt net of ze een baret op heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hetzelfde bij mij. Was ook tot diep in de nacht bezig, met nog een paar biertjes erbij...
Vergeet ik dat rode petje goed weg te werken, had dat helemaal niet gezien...
eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:08 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook, als iedereen het er hier mee eens is, kunnen we het verplaatsen naar Maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OHW JA ik ookquote:
Doe gezellig meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |