Ja idd jammer dat er niet zoveel animo voor is, wel kijken maar niet stemmenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:10 schreef ToT het volgende:
Nou wat een enthousiasme in ONZ voor deze wedstrijden.
KOM OP, MENSEN!!!!
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:39 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ja idd jammer dat er niet zoveel animo voor is, wel kijken maar niet stemmen(12 stemmen
)
Ik heb trouwens gekozen voor foto 4 omdat het een vrolijk geheel is, en Danny en Yvonne ook gewoon vakantie verdienen na alles wat ze hebben moeten doorstaan hier. (en Yvonne topless
)
Ik denk dat ze een hormoonbehandeling heeft ondergaan, puur om de mannelijke FOK!kers wat beter te kunnen begrijpen (je wordt niet zomaar FOK!godin)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]Echter nooit verwacht dat ze borsthaar zou hebben!
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Gefeli Gloorbek...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef Gloorbek het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Deze sprak mij wel aan! (bedelen om stemmen)
[ afbeelding ]
Inlever deadline Dinsdag 26 Augustus 19:00
Inlever adres Gloorbek
Geeft je creatie een titel voor meer duidelijkheid..
Succes
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef Gloorbek het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Deze sprak mij wel aan (bedelen om stemmen)
[ afbeelding ]
Inlever deadline Dinsdag 26 Augustus 19:00
Inlever adres Gloorbek
Geeft je creatie een titel voor meer duidelijkheid..
Succes
Jij natuurlijk ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gefeli Gloorbek...
Leuke nieuwe foto, daar kan ik wel wat mee...
vindt het zoeken naar een geschikte foto ook best lastigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]Feli, man!
Ahhh hier zijn talloze mogelijkheden mee!
quote:
Waarom moeten wij elkaar toch schoppen? Waarom kunnen wij painters hier in ONZ niet gewoon in vrede leven?quote:
Wie heeft 5 gemaakt dacht je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Gloorbek het volgende:
Ik denk 3/5 te weten wie wat gemaakt heeft, maar ik zeg liever niet teveel.
Ik zei 3/5 en daar zat die van jou niet bijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wie heeft 5 gemaakt dacht je?Ookal staat t nu in post #261
5 was wel van mij hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:28 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ik zei 3/5 en daar zat die van jou niet bij.
Maar als je weer mee doet deze ronde raad ik het vast wel![]()
Ik wist bijna zeker dat foto 2 van Osvaldo2 was , omdat zijn paints meestal wel 'strak' en zonder te teveel poespas zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
5 was wel van mij hoor
Ik ben al bezig met painten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ging er van uit dat foto 1 van hem was maar dat had net zo goed foto 4 kunnen zijn.
en nummer 3/5 was mijn eigen natuurlijk die ik herkende![]()
Die van Dottey en die van jou had ik eigenlijk geen idee van, puur omdat ik nog niet veel werk van jullie gezien heb.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:54 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ik wist bijna zeker dat foto 2 van Osvaldo2 was , omdat zijn paints meestal wel 'strak' en zonder te teveel poespas zijn.
ToT is meestal wat speelser en maakt nog wel eens gebruik van gebogen teksten in de kleur geel
Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ging er van uit dat foto 1 van hem was maar dat had net zo goed foto 4 kunnen zijn.
en nummer 3/5 was mijn eigen natuurlijk die ik herkende![]()
Die van Dottey en die van jou had ik eigenlijk geen idee van, puur omdat ik nog niet veel werk van jullie gezien heb.
Linkje naar topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |