quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah jou miste ik idd al, wilde ik net zeggen!Klote @ harde schijf zeg, damn!
Ik zit er al lange tijd over te denken Windows opnieuw te installeren, maar mijn Windows 8 installatie moet geloof ik een Windows 7 installatie hebben, en die moet weer een XP-installatie hebben, en ik heb zoiets van: fuck that shit!![]()
Ik meen me vaag te herinneren dat Windows 7 toch overgeslagen kon worden, maar ik heb weinig zin om toch 3 installaties achter elkaar te gaan doen, plus MS Office en Photoshop enzo. Daarbij weet ik niet zeker of ik alle wachtwoorden allemaal nog uit mijn hoofd weet, zoals van mijn mail die ik aan Outlook gekoppeld heb enzo.
Heb je trouwens weer een schijf gekocht, of een SSD?
Ja, ik ben alle paints, png's en overige zooi kwijt!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:15 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ja das knap kut als je dat gebeurt veel bestanden kwijt?
Hopelijk houdt de schijf van GekkePoes het nog even vol, anders moet ik weer weer een auto van Brinks laten komen om m'n creatie te laten bezorgen![]()
[ afbeelding ]
Oewww kut van die paints man! Ik ging er van uit dat je die wel extern had staan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:17 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben alle paints, png's en overige zooi kwijt!![]()
In een externe case werkt hij ook niet meer.....![]()
Persoonlijke foto's staan op een andere externe schijf gelukkig
Ja, ik heb weer een nieuwe gekocht, gelukkig kosten ze tegenwoordig geen drol meer! (hihihi drol, peopppppp)
Volgens mij kan je windows 8 gewoon installeren zonder 7, maar weet het niet 100% zeker.
Gecondoleerd met het verlies van je paints/png'squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:17 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben alle paints, png's en overige zooi kwijt!![]()
In een externe case werkt hij ook niet meer.....![]()
Persoonlijke foto's staan op een andere externe schijf gelukkig
Ja, ik heb weer een nieuwe gekocht, gelukkig kosten ze tegenwoordig geen drol meer! (hihihi drol, peopppppp)
Volgens mij kan je windows 8 gewoon installeren zonder 7, maar weet het niet 100% zeker.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:27 schreef GekkePoes het volgende:
nog een half uurer zijn al 5 inzendingen.
Dan mag er gestemd wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:55 schreef d4v1d het volgende:
oh wacht, dit is nog niet de uitslag natuurlijk
SPOILER: tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
De mijne zit links onder, dat zie je zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:20 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Hmm heb je wel gelijk in, zo dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:00 schreef GekkePoes het volgende:
Het orgineel:
[ afbeelding ]Ik wil graag met mijn nul punten in de DTLSPOILER: tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Tuurlijk kan je wel iets zeggen. Je kiest toch eerlijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Gloorbek het volgende:
Ik denk 3/5 te weten wie wat gemaakt heeft, maar ik zeg liever niet teveel.
Dan hebben we nooit een tweede of derde prijsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef Gloorbek het volgende:
En zou niet beter zijn dat deelnemers gewoon niet stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |