quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan hebben we nooit een tweede of derde prijs![]()
Dan hebben we met mazzel één stem op de "nummer 1" haha
Als je een beetje oude topics terug kijkt, zal je zien dat er in het verleden veel mensen hadden gestemd. Dat komt hier ook wel weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Gloorbek het volgende:
[..]Maar dat klopt dan toch niet? ik denk dat ieder op z'n eigen manier er tijd in heeft gestopt.
De één met het verzinnen van, de ander met het bewerken zelf. en als het nou zo was dat tientallen stemmen de uitslag deden geven was het nog wat.
Maar als het verschil zit in die ene oneerlijke die op zich zelf stemt, vs ieder de stemt op een ander, is dat toch (triest) oneerlijk ?.
Ik verwacht dan ook 100+ stemmen![]()
OT: ik twijfel tussen 2, 3 en 4
bij 2 is duidelijk waarom het schip is gestrand, alleen vraag ik me af waar de mannen gebleven zijn.
3 is leuk bedacht en netjes bewerkt, mis alleen de humor..
4 zie ik yvonne in (ja niet dan) en grappig met dat zandkasteel.
Ik denk dan ook nog even na wie ik ga kiezen
Ik vond, persoonlijk, een zinkend schip niet heel origineel. Maar ik vind de dames wel leutig gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef ToT het volgende:
2 vind ik wel origineel!Je verwacht niet dat juist die kerels weggeshopt zijn, en uiteraard is het schip in problemen gekomen omdat de kapitein EVEN afgeleid was door de dames!
Wel een paar foutjes er in, maar goed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom gaat die ook nog voor mij mee in mijn opties om op te stemmen!![]()
keuzes keuzes keuzes
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vond, persoonlijk, een zinkend schip niet heel origineel. Maar ik vind de dames wel leutig gedaan.
Ook vind ik het leuk dat je iets met de schaduw en de weerspiegeling hebt gedaan in het water!Een zinkend schip an sich is idd erg onorigineel,maar in combinatie met die dames vind ik het juist wel weer leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom gaat die ook nog voor mij mee in mijn opties om op te stemmen!![]()
keuzes keuzes keuzesMaar idd; technisch kan het hier en daar nét even ietsjes beter. Then again; dat geldt voor een aantal anderen ook.
Inclusief de mijne!
![]()
Ik vind het idd door de combinatie titel : Beste stuurlui staan aan walquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zinkend schip an sich is idd erg onorigineel,maar in combinatie met die dames vind ik het juist wel weer leuk.Maar idd; technisch kan het hier en daar nét even ietsjes beter. Then again; dat geldt voor een aantal anderen ook.
Inclusief de mijne!
Ok, gestemd op plaatje 4, gewoon de grappigste in mijn beleving dan. Om alles 'n beetje fair te houden zouden de deelnemers inderdaad niet mogen stemmen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:12 schreef Dottey het volgende:
Overigens.. Lurkers die niets hebben ingezonden...
Jullie mogen ECHT mee doen aan het stemmen![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:02 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Ok, gestemd op plaatje 4, gewoon de grappigste in mijn beleving dan. Om alles 'n beetje fair te houden zouden de deelnemers inderdaad niet mogen stemmen.![]()
gratis bump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik vind jou nu al lievvvv
veels te lief, story of my life, wel lief dat je dat denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zit net es ff je profiel door te pluizen, val eigenlijk op blond maar je humor mag ik wel en dat haar kan geblondeerd worden toch?
maar inderdaad gewoon niet op jezelf stemmen
rotschopje doen? welja..tis gratis!
* Dottey sings: If you like it put a ring on itquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:24 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
veels te lief, story of my life, wel lief dat je dat denkt![]()
![]()
zit net es ff je profiel door te pluizen, val eigenlijk op blond maar je humor mag ik wel en dat haar kan geblondeerd worden toch?
maar inderdaad gewoon niet op jezelf stemmen
rotschopje doen? welja..tis gratis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij eens foto's in je fobo's plaatsen!![]()
wilde terug lurken..
[ Bericht 5% gewijzigd door Dottey op 20-08-2014 01:25:20 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb op 4 gestemd, dat vind ik de grappigste...
Het wordt zo wel een nek aan nek race...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Het gaat niet snel genoeg......quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Dottey het volgende:
En Hean.. ik vind het heel rot van je crash.
Ik ken hetIk ben heeuuuul veel bestanden kwijt. Ook omdat het zo gek is gegaan dat mijn tweede harde schijf waar ik net alles "veilig" op had gezet was gecrasht.. en der niets meer aan te doen was
![]()
Hoop dat je snel weer een beetje klaar bent met dat installeren, want dat is ook echt ruk
Misverstandje!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Dottey het volgende:
Ik heb alles nog eens bekeken en ik ben voor drie gegaan!
ook ben ik er eindelijk achter welke van ToT is![]()
![]()
* Dottey lacht om dat raadspelletje ^^,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |