abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143604261
2 vind ik wel origineel! :D Je verwacht niet dat juist die kerels weggeshopt zijn, en uiteraard is het schip in problemen gekomen omdat de kapitein EVEN afgeleid was door de dames! :P
Wel een paar foutjes er in, maar goed... :P

[ Bericht 16% gewijzigd door ToT op 19-08-2014 20:49:22 ]
pi_143606562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:23 schreef Dottey het volgende:

[..]

Dan hebben we nooit een tweede of derde prijs :D

Dan hebben we met mazzel één stem op de "nummer 1" haha :D
:D Maar dat klopt dan toch niet? ik denk dat ieder op z'n eigen manier er tijd in heeft gestopt.
De één met het verzinnen van, de ander met het bewerken zelf. en als het nou zo was dat tientallen stemmen de uitslag deden geven was het nog wat.
Maar als het verschil zit in die ene oneerlijke die op zich zelf stemt, vs ieder die stemt op een ander, is dat toch (triest) oneerlijk ?.
Ik verwacht dan ook 100+ stemmen ;)
OT: ik twijfel tussen 2, 3 en 4
bij 2 is duidelijk waarom het schip is gestrand :P , alleen vraag ik me af waar de mannen gebleven zijn.
3 is leuk bedacht en netjes bewerkt, mis alleen de humor..
4 zie ik yvonne in (ja niet dan :P ) en grappig met dat zandkasteel.

Ik denk dan ook nog even na wie ik ga kiezen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Gloorbek op 19-08-2014 21:41:04 ]
pi_143607358
En lurkers stem gewoon ffies :P
pi_143607627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

:D Maar dat klopt dan toch niet? ik denk dat ieder op z'n eigen manier er tijd in heeft gestopt.
De één met het verzinnen van, de ander met het bewerken zelf. en als het nou zo was dat tientallen stemmen de uitslag deden geven was het nog wat.
Maar als het verschil zit in die ene oneerlijke die op zich zelf stemt, vs ieder de stemt op een ander, is dat toch (triest) oneerlijk ?.
Ik verwacht dan ook 100+ stemmen ;)
OT: ik twijfel tussen 2, 3 en 4
bij 2 is duidelijk waarom het schip is gestrand :P , alleen vraag ik me af waar de mannen gebleven zijn.
3 is leuk bedacht en netjes bewerkt, mis alleen de humor..
4 zie ik yvonne in (ja niet dan :P ) en grappig met dat zandkasteel.

Ik denk dan ook nog even na wie ik ga kiezen :)
Als je een beetje oude topics terug kijkt, zal je zien dat er in het verleden veel mensen hadden gestemd. Dat komt hier ook wel weer ;)
In mijn beoordeling probeer ik toch te kijken naar origineel, grappig of het bedachte goed is uitgewerkt. Het hoeft niet perfect te zijn. In alle afbeeldingen is iets aan te merken :D Maar gewoon een plaatje op een plaatje plakken (met harde vierkante randen) zou ik dus al nooit kiezen. Als het netjes is uitgeknipt vind ik het soms ook tof en zijn charme hebben.

Zo kan ik mij ook heugen ooit een houthakkershut te hebben gebouwd waar ToT woont. Daar had ik juist harde wit randen om alle voorwerpen heen gelaten. ^^,

Het commentaar wat je kunt geven kan juist weer iets zijn om wat mee te doen in de volgende shop battle O+ Zo ben ik echt roestig geworden, merk ik. En moet daar dus weer wat mee :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_143607779
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:40 schreef ToT het volgende:
2 vind ik wel origineel! :D Je verwacht niet dat juist die kerels weggeshopt zijn, en uiteraard is het schip in problemen gekomen omdat de kapitein EVEN afgeleid was door de dames! :P
Wel een paar foutjes er in, maar goed... :P
Ik vond, persoonlijk, een zinkend schip niet heel origineel. Maar ik vind de dames wel leutig gedaan.
Ook vind ik het leuk dat je iets met de schaduw en de weerspiegeling hebt gedaan in het water!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom gaat die ook nog voor mij mee in mijn opties om op te stemmen! :*

keuzes keuzes keuzes :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_143608004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:44 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik vond, persoonlijk, een zinkend schip niet heel origineel. Maar ik vind de dames wel leutig gedaan.
Ook vind ik het leuk dat je iets met de schaduw en de weerspiegeling hebt gedaan in het water!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom gaat die ook nog voor mij mee in mijn opties om op te stemmen! :*

keuzes keuzes keuzes :D
Een zinkend schip an sich is idd erg onorigineel,maar in combinatie met die dames vind ik het juist wel weer leuk. :) Maar idd; technisch kan het hier en daar nét even ietsjes beter. Then again; dat geldt voor een aantal anderen ook. ;) Inclusief de mijne! :')
pi_143608145
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Een zinkend schip an sich is idd erg onorigineel,maar in combinatie met die dames vind ik het juist wel weer leuk. :) Maar idd; technisch kan het hier en daar nét even ietsjes beter. Then again; dat geldt voor een aantal anderen ook. ;) Inclusief de mijne! :')
Ik vind het idd door de combinatie titel : Beste stuurlui staan aan wal
en het plaatje met de dames en dan een zinkend schip op de achtergrond, erg leuk :Y
pi_143608274
Ik denk dat ze de postkaart van nummer 1, vanuit hun vakantie adres, naar link hebben gestuurd O+
pi_143608564
Mij valt trouwens nu pas die koe met schijtregenboog op _O-

zie je.. het is maar goed dat ik nog niet heb gestemd!

* Dottey neemt nog maar een drankje erbij 8-)

Er zijn al 6 stemmen! Dat is al meer dan het aantal deelnemer *O* *O*

*O* LURKERS ACTIEF!!!!! *O*

stemmen O+ wij stellen het ECHT echt echt op prijs! O+
pi_143608897
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:12 schreef Dottey het volgende:

Overigens.. Lurkers die niets hebben ingezonden...

Jullie mogen ECHT mee doen aan het stemmen ;)
Ok, gestemd op plaatje 4, gewoon de grappigste in mijn beleving dan. Om alles 'n beetje fair te houden zouden de deelnemers inderdaad niet mogen stemmen. ^O^

gratis bump :)
pi_143609353
pi_143610691
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:02 schreef killerkip69 het volgende:

[..]

Ok, gestemd op plaatje 4, gewoon de grappigste in mijn beleving dan. Om alles 'n beetje fair te houden zouden de deelnemers inderdaad niet mogen stemmen. ^O^

gratis bump :)
*O* *O* EEN STEMMER!!!! *O* *O*

ik vind jou nu al lievvvv O+
SPOILER
pi_143610765
tussenstand voor de luie scroller

8 stemmen al *O* dat kan meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer *O*
pi_143612553
*O* WOEI!

Maar @ zelf niet stemmen: hoe houd je dat tegen? Beide dingen berusten op goed vertrouwen: er van uitgaan dat de deelnemers alleen op anderen stemmen, of dat deelnemers HELEMAAL niet stemmen. :)
pi_143612935
Kom op mensen, de winnaar heeft 10 stemmen nodig! ^O^
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:23:27 #241
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_143613176
Ik heb op 4 gestemd, dat vind ik de grappigste...

Het wordt zo wel een nek aan nek race... :7
Photoshop your own reality...
pi_143615411
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:34 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik vind jou nu al lievvvv O+
SPOILER
veels te lief, story of my life, wel lief dat je dat denkt :@ O+
zit net es ff je profiel door te pluizen :9 , val eigenlijk op blond maar je humor mag ik wel en dat haar kan geblondeerd worden toch? :* maar inderdaad gewoon niet op jezelf stemmen :)

rotschopje doen? welja..tis gratis!
pi_143616682
quote:
12s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:24 schreef killerkip69 het volgende:

[..]

veels te lief, story of my life, wel lief dat je dat denkt :@ O+
zit net es ff je profiel door te pluizen :9 , val eigenlijk op blond maar je humor mag ik wel en dat haar kan geblondeerd worden toch? :* maar inderdaad gewoon niet op jezelf stemmen :)

rotschopje doen? welja..tis gratis!
* Dottey sings: If you like it put a ring on it *O*

SPOILER
Ga jij eens foto's in je fobo's plaatsen! }:|
wilde terug lurken.. O-)

[ Bericht 5% gewijzigd door Dottey op 20-08-2014 01:25:20 ]
pi_143616708
Ik heb alles nog eens bekeken en ik ben voor drie gegaan!

ook ben ik er eindelijk achter welke van ToT is 8-) _O-
* Dottey lacht om dat raadspelletje ^^,
pi_143616744
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 23:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb op 4 gestemd, dat vind ik de grappigste...

Het wordt zo wel een nek aan nek race... :7
SPOILER
:9
pi_143617312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Dottey het volgende:
En Hean.. ik vind het heel rot van je crash.
Ik ken het :'( Ik ben heeuuuul veel bestanden kwijt. Ook omdat het zo gek is gegaan dat mijn tweede harde schijf waar ik net alles "veilig" op had gezet was gecrasht.. en der niets meer aan te doen was :')

Hoop dat je snel weer een beetje klaar bent met dat installeren, want dat is ook echt ruk :*
Het gaat niet snel genoeg...... :')
pi_143619059
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 01:18 schreef Dottey het volgende:
Ik heb alles nog eens bekeken en ik ben voor drie gegaan!

ook ben ik er eindelijk achter welke van ToT is 8-) _O-
* Dottey lacht om dat raadspelletje ^^,
Misverstandje! _O-
pi_143630257
*O* We hebben meer stemmen nodig! *O*
pi_143630821
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Misverstandje! _O-
idd dus :D
hahahaha pfieuw ook!

sorry voor het onderonsje ^^,

en * Lurkers jullie hebben nog maar eventjes om te stemmen! Wees er dus snel bij!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')