Ik denk niet dat Mubarak veel 'echte' steun onder de bevolking heeft, maar dat de mensen de situatie nu zat zijn en niet snappen waarom de oppositie nog doorgaat met protesteren wanneer Mubarak al een deadline aan zijn politieke loopbaan heeft verbonden. De eerste zorg is nu veiligheid en voedsel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef HyperViper het volgende:
Fair enough. Het is ook een ingewikkelde kwestie dus ik heb er ook niets op in te brengen.
jawel hoor, maar zo uit het niets je medeburgers wilen doodmaken .... mja, denk dat er toch een andere drijfveer voor nodig isquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Jeetje, weet je dan echt niets van armoede...
Ja? Da's het programma waarvoor hij hij in Egypte is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat onder balkje van naam Kurpershoek: Brandpunt![]()
Eva doet het juist goed en dat zeg ik als niet echt fan van haarquote:
Wat doet ie daar tussen ? Knap dat je het durft, maar wel risicovol.quote:
Dat kan ik mij heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mubarak veel 'echte' steun onder de bevolking heeft, maar dat de mensen de situatie nu zat zijn en niet snappen waarom de oppositie nog doorgaat met protesteren wanneer Mubarak al een deadline aan zijn politieke loopbaan heeft verbonden. De eerste zorg is nu veiligheid en voedsel.
Kansloos figuurquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Dude, hoe dom kun je zijn, spreken over eenieder, zonder dat dat je er ook maar enigszins over een ander kunt spreken, daarnaast geen statistieken ervan hebt of ook maar enigszins een vorm van feiten, die jouw argumenten onderbouwen. Maar goed, daar ben je dan ook een faalhaas voor.
Moet wel stellen dat EVA SINEC het beter doet dan dat de Nederlandse nieuws lezers de afgelopen week hebben gedaan.quote:
Maar hij kan beter brand vervangen door iets andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ja? Da's het programma waarvoor hij hij in Egypte is.
ze doet het idd netjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Moet wel stellen dat EVA SINEC het beter doet dan dat de Nederlandse nieuws lezers de afgelopen week hebben gedaan.
Astrid "Oei, wat gebeurt daar? Er rijdt een auto door de mensen heen" Kersseboom.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
Moet wel stellen dat EVA SINEC het beter doet dan dat de Nederlandse nieuws lezers de afgelopen week hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |