ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef ioko het volgende:
Volgens mij is het een truck in de brand staat, die vlammen weerspiegelen in een raam. Dus geen gebouw.
Er zijn maar weinig legervoertuigen op straat, dat is de bevelhebbers de afgelopen dagen slecht bevallen. Kamp Mubarak heeft tijd gehad om te hergroeperen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het? Het leger laat zich toch niet zomaar in cq opsluiten?
In zowel Afghanistan als Irak vroeg niemand hen om ''hulp''. Nu is er écht hulp nodig, en doen ze dus niks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef fallingbird het volgende:
ben benieuwd of als het compleet uit de hand loopt en interventie van buyitenaf nodig is of de eu dan een keer iets doet of dat de VS weeer mag opdraven (om daarna weer commentaar te krijgen)
Ik hoop zelf dat de EU gaat ingrijpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef fallingbird het volgende:
ben benieuwd of als het compleet uit de hand loopt en interventie van buyitenaf nodig is of de eu dan een keer iets doet of dat de VS weeer mag opdraven (om daarna weer commentaar te krijgen)
Precies! Hopen dat het over 5 maanden door de veiligheidsraad heen is, en ze nog nét op tijd zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef raistlin6 het volgende:
Tuurlijk moet de VS niet ingrijpen, de VN daarentegen, ik zou eigenlijk niet weten waarom niet.
Reken maar dat er op de achtergrond van alles gebeurd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef SteelDogg het volgende:
DOE DAN IETS INTERNATIONALE GEMEENSCHAP
Word ook niet echt gesteund dit. Vanuit alle kanten Pro Mubarak demonstranten (geheime politie)
Dit loopt zwaar uit de hand zeg.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |