Daar erger ik me ook aan bij journaals. Het maakt ze allemaal geen fluit uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme. Ik leg uit aan collega's wat er gaande is. Reacties:
- goed dat de Nederlanders weg zijn gehaald.
- oh, misschien moet ik even een andere vakantiebestemming vinden.
- ja, mijn vakantie daar viel toch al tegen. Vervelende mensen.
Ban ki-moon heeft dat in zijn verklaring gezegd, een gast uit engeland ook, daarnaast doen de verslaggevers van Al Jazeera dat en hier ook wat mensen. Dat zijn eigenlijk alle bronnen die ik heb gebruikt, maar is dat iets te subjectief vind je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Lijkt me goed, maar laatste alinea... Wie is 'men'
De ver van mijn bed show, zijn wij nederlanders goed inquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zat even te kijken voor pro-mubarak twitteraars? Kan ze niet vinden? Heeft iemand al een pro opgemerkt tussen de twitteraars?
quote:Egypt will stay the best Arab Country..Please stop sharing fake news like some channels....WE WANT MUBARAAAAAAAAK !!!
7 minutes ago via web
.3sseily
Mariam L Esseily
Ik vind het wel... Misschien laatste alinea anders weglaten of namen erbij zetten wie uitgesproken heeft zich zorgen te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ban ki-moon heeft dat in zijn verklaring gezegd, een gast uit engeland ook, daarnaast doen de verslaggevers van Al Jazeera dat en hier ook wat mensen. Dat zijn eigenlijk alle bronnen die ik heb gebruikt, maar is dat iets te subjectief vind je?
indd. Een vredige demonstratie zo uit de hand laten lopen door gewoon die mensen aan te vallenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef Chadi het volgende:
Dit geeft alleen maar aan hoe wanhopig die Mubarak is geworden
Alledrie opmerkingen om te janken, maar die onderste persoon heb je hopelijk per ongeluk laten struikelen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg maar tegen haar, Malish - beraha berahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef Rpol het volgende:
Zit hier een Egyptisch meisje huilend naar de livestream te kijken ..... zielig
Ja echt een man met hart voor zijn landgenoten, die Mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Een vredige demonstratie zo uit de hand laten lopen door gewoon die mensen aan te vallen
Het ziet er echt bizar uit ja, die regen van stenen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef tralalala het volgende:
Het ziet gewoon zwart van de stenen in de lucht
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Een vredige demonstratie zo uit de hand laten lopen door gewoon die mensen aan te vallen
Hij heeft weinig te verliezen... of hij wordt afgezet en heeft dan een heleboel mensen die tegen hem waren met zich meegenomen de afgrond in, of hij blijft aan de macht door er veel af te laten maken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
Thanks haal ik die laatste zin weg. Is ook moeilijk vind ik om het puur objectief te houden. Ik doe er echt mijn best voor, maar is lastig als je het al zo lang zo close volgt. Dank je wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik vind het wel... Misschien laatste alinea anders weglaten of namen erbij zetten wie uitgesproken heeft zich zorgen te maken?
dat zou heel erg fout zijn ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef obl het volgende:
BREAKING NEWS: DE POLITIE HEEFT LEGER KLEDING AAN EN HELPT DE PRO MUBARAK CRIMINELEN. ZODAT DE MENSEN TEGEN HET LEGER GAAN KEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |