1 Mississippiquote:
Ninja editquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
1 Mississippi
2 Mississippi
-BOEM-
Sorry schat, had het toch niet in de hand
Neuh hij is een klootzak. Ipv te doen alsof hij een vent is en zeggen dat hij geen zin heeft om elke x te reizen, verbreekt hij opeens al het contact en hoor ik later waarom hij niet meer wilt.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
1 Mississippi
2 Mississippi
-BOEM-
Someone needs to get laid....quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
krijg je seks als je er 1 euro in gooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Zeker wel!quote:
* NBT werpt 50 euro in, zo kan ze even door..quote:
Pff wat een watje, echte mannen zijn zo hard als staal tegen hun vrouw, zo hard als de ketting in de keuken...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh hij is een klootzak. Ipv te doen alsof hij een vent is en zeggen dat hij geen zin heeft om elke x te reizen, verbreekt hij opeens al het contact en hoor ik later waarom hij niet meer wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Dingen in de hand hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
1 Mississippi
2 Mississippi
-BOEM-
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Someone needs to get laid....Ik bied me aan, als CC mee mag doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typefouten, ik maak ze met trots.
Ik heb tot nu toe altijd 1 in de hand gehad, ik weet niet of jij meerdere in de hand hebtquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Pff wat een watje, echte mannen zijn zo hard als staal tegen hun vrouw, zo hard als de ketting in de keuken...Hij was ook een watje, hij dacht dat hij mij kon domineren maar dat was niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
anticonceptie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |