1 Mississippiquote:
Ninja editquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
1 Mississippi
2 Mississippi
-BOEM-
Sorry schat, had het toch niet in de hand
Neuh hij is een klootzak. Ipv te doen alsof hij een vent is en zeggen dat hij geen zin heeft om elke x te reizen, verbreekt hij opeens al het contact en hoor ik later waarom hij niet meer wilt.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
1 Mississippi
2 Mississippi
-BOEM-
Someone needs to get laid....quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
krijg je seks als je er 1 euro in gooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Zeker wel!quote:
* NBT werpt 50 euro in, zo kan ze even door..quote:
Pff wat een watje, echte mannen zijn zo hard als staal tegen hun vrouw, zo hard als de ketting in de keuken...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh hij is een klootzak. Ipv te doen alsof hij een vent is en zeggen dat hij geen zin heeft om elke x te reizen, verbreekt hij opeens al het contact en hoor ik later waarom hij niet meer wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Dingen in de hand hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
1 Mississippi
2 Mississippi
-BOEM-
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Someone needs to get laid....Ik bied me aan, als CC mee mag doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typefouten, ik maak ze met trots.
Ik heb tot nu toe altijd 1 in de hand gehad, ik weet niet of jij meerdere in de hand hebtquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Pff wat een watje, echte mannen zijn zo hard als staal tegen hun vrouw, zo hard als de ketting in de keuken...Hij was ook een watje, hij dacht dat hij mij kon domineren maar dat was niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
anticonceptie.quote:
Organiseren, je weet maar nooit wat er allemaal op een meet gebeurtquote:
Ik wil seks met jouuu.quote:
Als ¤1 sex was dan is ¤50....quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Zeker wel!![]()
[..]
* NBT werpt 50 euro in, zo kan ze even door..![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Leg nader uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd 1 in de hand gehad, ik weet niet of jij meerdere in de hand hebt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Teal het volgende:
[..]
Als ¤1 sex was dan is ¤50....Image available at Edupics.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
ik ook met jou en CC!quote:
Ninja edit!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Image available at Edupics.com
Jaquote:
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nou zo vreemd is dat niet hoorseks is gewoon lekker
Pas op hoor, ik huur lach advocaat inquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dit is niet mijn vuurbal, vriend
Dit is niet mijn advocatenbureau, vriendquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik huur lach advocaat in
Ik zeg het niet meer als jij me neuktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik huur lach advocaat in
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat begrijp ik, ik ken jongere meisjes en seksueel gefrustreerd zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |