1 Mississippiquote:
Ninja editquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
1 Mississippi
2 Mississippi
-BOEM-
Sorry schat, had het toch niet in de hand
Neuh hij is een klootzak. Ipv te doen alsof hij een vent is en zeggen dat hij geen zin heeft om elke x te reizen, verbreekt hij opeens al het contact en hoor ik later waarom hij niet meer wilt.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
1 Mississippi
2 Mississippi
-BOEM-
Someone needs to get laid....quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
krijg je seks als je er 1 euro in gooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Zeker wel!quote:
* NBT werpt 50 euro in, zo kan ze even door..quote:
Pff wat een watje, echte mannen zijn zo hard als staal tegen hun vrouw, zo hard als de ketting in de keuken...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh hij is een klootzak. Ipv te doen alsof hij een vent is en zeggen dat hij geen zin heeft om elke x te reizen, verbreekt hij opeens al het contact en hoor ik later waarom hij niet meer wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Dingen in de hand hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Teal het volgende:
[..]
1 Mississippi
2 Mississippi
-BOEM-
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Someone needs to get laid....Ik bied me aan, als CC mee mag doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typefouten, ik maak ze met trots.
Ik heb tot nu toe altijd 1 in de hand gehad, ik weet niet of jij meerdere in de hand hebtquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Pff wat een watje, echte mannen zijn zo hard als staal tegen hun vrouw, zo hard als de ketting in de keuken...Hij was ook een watje, hij dacht dat hij mij kon domineren maar dat was niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
anticonceptie.quote:
Organiseren, je weet maar nooit wat er allemaal op een meet gebeurtquote:
Ik wil seks met jouuu.quote:
Als ¤1 sex was dan is ¤50....quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Zeker wel!![]()
[..]
* NBT werpt 50 euro in, zo kan ze even door..![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Leg nader uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe altijd 1 in de hand gehad, ik weet niet of jij meerdere in de hand hebt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Teal het volgende:
[..]
Als ¤1 sex was dan is ¤50....Image available at Edupics.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
ik ook met jou en CC!quote:
Ninja edit!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Image available at Edupics.com
Jaquote:
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nou zo vreemd is dat niet hoorseks is gewoon lekker
Pas op hoor, ik huur lach advocaat inquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dit is niet mijn vuurbal, vriend
Dit is niet mijn advocatenbureau, vriendquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik huur lach advocaat in
Ik zeg het niet meer als jij me neuktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik huur lach advocaat in
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat begrijp ik, ik ken jongere meisjes en seksueel gefrustreerd zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Teal het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu al weer bezet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Pff helemaal naar daar waar jij woont om je te neuken zodat je het nie meer zegtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zeg het niet meer als jij me neukt
ik wil ook wel naar jou toe komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Teal het volgende:
[..]
Pff helemaal naar daar waar jij woont om je te neuken zodat je het nie meer zegt
Klinkt haast als werken
Je weet waar ik woonquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil ook wel naar jou toe komen
quote:
CCquote:
OVquote:
neequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb ik je nu wel?
[..]
CC
[..]
OV
Wil je verslag al lukken?
Heb ik je nu wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb ik je nu wel?
[..]
CC
[..]
OV
Wil je verslag al lukken?
Ik moet samenwerken met iemand maar die is nog luier dan ikquote:
Beetjequote:
Aaawhquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet samenwerken met iemand maar die is nog luier dan ik
Nee geen antwoord gevenquote:
ow je wilt nu meteen? ik wil ook stoppen met zeggen en dat ik later als beloning seks van je krijgquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je nog langer wacht pas over 5 min
maar ik ben meer zo'n avondmens, ik stel alles uit tot de avondquote:
je zei dat ik je niet had vlak voordat ik thee ging drinken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Nee geen antwoord geven
Ik snapte die zin niet en zei het exact het zelfde wat voor verwarring zorgt
They say: Good things last foreverquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef 92Merel het volgende:
And with heart shaped bruises and late night kisses
uitstelmensquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik ben meer zo'n avondmens, ik stel alles uit tot de avond
Toothpaste kisses - The Maccabeesquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
They say: Good things last forever
Moet jij ook doen.quote:
Kings Of Tomorrow feat. April - Take It Backquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toothpaste kisses - The Maccabees
Gezelligquote:
Da's wat andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kings Of Tomorrow feat. April - Take It Back
oh sgatjuh ik kom bijna een momentos xd dat klinkt als mentos haha xd xdquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
hmm oceanview met je lekkere zagte ligaam mhmhmhmhm
Kun je het me persoonlijk leren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet jij ook doen.
Ik ben ook uitstelmens en het is niet handig.
Okequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik moest het kwijt
Uitstellen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kun je het me persoonlijk leren?
ik bedoelde aflerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke![]()
[..]
Uitstellen?![]()
Before you finaly go, before you go, there's one thing you should know... !
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef 92Merel het volgende:
When i was young, i never knew, what this thing called love could do.
Liedje gaat te snel
moet je je voorstellen wat ik al jaren doorstaquote:
Daar ben ik ook nog mee bezigquote:
I wish it was me you chose, i wish it was me you chose. Elvis aint dead and you're coming back and Elvis aint dead and you're coming backquote:
Ik kan niet leven, met of zonder jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
I can't live, with or without you
Ik ben ze gewoon aan het overtypenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
moet je je voorstellen wat ik al jaren doorsta
Someday, you must be okayquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog mee bezig
[..]
I wish it was me you chose, i wish it was me you chose. Elvis aint dead and you're coming back and Elvis aint dead and you're coming back
House heeft over het algemeen geen lyricsquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben ze gewoon aan het overtypen
i think i need a love lobotomy
And you're coming back !quote:
MDquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
zo tempo zit er lekker in hier de laatste 5 minuten
Jaquote:
Ohquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
House heeft over het algemeen geen lyrics
Ik ben weer terug van theedrinkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
MaleDuckquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
dan krijg je ditquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef Oceanview het volgende:
To the place where we come home, ooh world where is the future
*soort van gil*
Think about tomorrow
many lesseons to relearn
Someday
spellingsfauten
En nu even het liedje opzetten wat in de OP staatquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef 92Merel het volgende:
Elvis has left the building, thank you and good night.
you remind me of you and mequote:
ja, nog een kwartier en dan mag ik naar huisquote:
quote:
Liedje in de OP?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En nu even het liedje opzetten wat in de OP staat
quote:
quote:
nogal jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
Doeiquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu naar huis, anders doen ze het lokaal op slot en dan ben ik niet blij
tot zo liefjes![]()
maar dan breek in en gaan we neukenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
tot zo liefjes![]()
Daagquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
tot zo liefjes![]()
Jaaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Teal het volgende:
2 telle weg om thee te zeggen en nu al halve pagina verder
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Teal het volgende:
Waar hadden jullie het over?
Merel had je antwoord gegeven?
ja doeiquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar dan breek in en gaan we neuken
tja... ik hou mn eigen tempo maar even aan...quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Teal het volgende:
2 telle weg om thee te zeggen en nu al halve pagina verder
geen idee.,quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
geen idee.,
I confess you're the best thing in my life
nee, maar het gaat zo snel en ik volg het allemaal niet meerquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Teal het volgende:
[..]
Krijg ik een keer vrouwelijke aandacht, snap ik er de katse ballen van
Praat maar tegen mij, ik ben ook rustig aan het posten hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef NBT het volgende:
[..]
nee, maar het gaat zo snel en ik volg het allemaal niet meer
Sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef NBT het volgende:
[..]
nee, maar het gaat zo snel en ik volg het allemaal niet meer
Komt mijn zus dr kamer uit kijkt ze me aan, wat is dit voor muziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef Oceanview het volgende:
I'll try
I'll try
A woman's gonna try
Hahahquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Komt mijn zus dr kamer uit kijkt ze me aan, wat is dit voor muziek
hahaha mag wel een keer tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn postcount zit geloof ik ook alweer veel te hoog vandaag
ik ga zo lekker fietsenquote:
Ze heeft meer leuke liedjes hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga Skinny genes voor haar opzetten
Ik zit er de laatste tijd veel te vaak overheenquote:
Veel plezierquote:
Mijn dropjes ookquote:
meld dat ook even in KSC... daar zitten meer theeleutenquote:
ik word gepestquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar goed dat mijn user name niet OV is
Zometeen naar kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze heeft meer leuke liedjes hoor![]()
Rollerblades, empty hand, nobody, so high, back to front, a smokey room, money box, its not right but its OK en pack up![]()
[..]
Ik zit er de laatste tijd veel te vaak overheen
[..]
Veel plezier
goed bezig Teal!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
Ik kwam even melden dat mijn thee lekker is
je bent meer dan welkom!quote:
dat gevoel heeft iedereen wel eens hier volgens mij...quote:
Kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat gevoel heeft iedereen wel eens hier volgens mij...
Jullie gaan zo sneeheeelllquote:
Ik wil niet in je kamer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in mijn kamer
Denk het ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat gevoel heeft iedereen wel eens hier volgens mij...
er reageren er genoeg...quote:
Neeeeeeeee,quote:
Dank je.quote:
Ja.quote:
Ken ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Neeeeeeeee,
Dat liedje!
One Love, One Heart, let's get together and feel allright!
Minderjarigquote:
Ik geloof je niet.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Darkroom, niemand komt wat te weten.
Ik heb binnen nu en 5 minuten ook thee bedoel ikquote:
Ow oke.quote:
ik heb dit alleen met mn wijsvingers getypt ipv met 10 vingers en man, wat typt t onhandig en langzaamquote:
ik typ met 9 vingers.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ik heb dit alleen met mn wijsvingers getypt ipv met 10 vingers en man, wat typt t onhandig en langzaam
ik typ dit met 1 hand ook latig, maar ik typ nooit met 10 vingersquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ik heb dit alleen met mn wijsvingers getypt ipv met 10 vingers en man, wat typt t onhandig en langzaam
Haal die 10e snel uit je broekquote:
waar is je 10e vinger dan ? Alhoewel, nu ik oplet, gebruik ik denk ik een vinger of 6-7 ipv allesquote:
Dat dacht ik ook, maar als je het eens voorstelt best lastigquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:19 schreef Teal het volgende:
[..]
Haal die 10e snel uit je broek
Doe je toch niet terwijl je fokt
Draadloos toetsenbord?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als je het eens voorstelt best lastig
Ik moest er ook aan denkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als je het eens voorstelt best lastig
Ja daar had ik het niet over, maar kun jij 1 vinger in je broek houden terwijl je typt met de rest van je vingers?quote:
Ik heb geen broek aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:19 schreef Teal het volgende:
[..]
Haal die 10e snel uit je broek
Doe je toch niet terwijl je fokt
ik gebruik mn rechterduim niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
waar is je 10e vinger dan ? Alhoewel, nu ik oplet, gebruik ik denk ik een vinger of 6-7 ipv alles
Vandaar het dus kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen broek aan
[..]
ik gebruik mn rechterduim niet.
tobo in je broek?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja daar had ik het niet over, maar kun jij 1 vinger in je broek houden terwijl je typt met de rest van je vingers?
Ze heeft geen broek aan, dat verklaartquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja daar had ik het niet over, maar kun jij 1 vinger in je broek houden terwijl je typt met de rest van je vingers?
Jij wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef NBT het volgende:
maargoed...................... nog een half uur............... dan mag ik weer naar huis!
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef NBT het volgende:
maargoed...................... nog een half uur............... dan mag ik weer naar huis!
Hoe kan ik mn vinger in mn broek stoppen dan?quote:
jij niet?quote:
jaaa daar heb je zin in he!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook
OOOOOOOOOOOOOEEEWIEEEEEEEEE
skatebroeken ftw.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nais dat je daar zoveel ruimte voor hebt
Broek zakquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kan ik mn vinger in mn broek stoppen dan?
Tot 10quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef NBT het volgende:
[..]
jij niet?![]()
[..]
jaaa daar heb je zin in he!
Ik heb toch geen broek aanquote:
NBT was ook zo-een!quote:
ja maar je vroeg hoe je hem in je broek moest doen, nou zo, nu stop je hem maar in je gapende gatquote:
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:24 schreef Teal het volgende:
[..]
ja maar je vroeg hoe je hem in je broek moest doen, nou zo, nu stop je hem maar in je gapende gat
heb je ook. Eerst die anticonceptie..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef Teal het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat ik je hebt beledigd
Teal.quote:
Ik moest stiekem om zn opmerking lachenquote:
Had ik je daarmee beledigd danquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
heb je ook. Eerst die anticonceptie..
Maak het nou niet erger dan het al isquote:
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moest stiekem om zn opmerking lachen
Maar ik ben schoonmaken![]()
Ik ook een beetje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moest stiekem om zn opmerking lachen
Maar ik ben schoonmaken![]()
Wezelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef Oceanview het volgende:
hele huis ruikt naar kip
en ik moet nog 15 minuten wachten totdat het klaar is![]()
ja.quote:
Jawelquote:[..]
Maak het nou niet erger dan het al is
Strax mag ik niet meer haar zien
Straks ga je mijn ex daten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Klopt.Nog steeds een beetje... soms... mijn momentjes...
Te laat nu is het geen probleem meerquote:
Russianbrides.comquote:
Volgens mij is CC het meest gewilde object in GRTD.quote:
Omgekeerd denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij is CC het meest gewilde object in GRTD.
Hij woont vlakbij je!quote:
Ik wil CC ook...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij is CC het meest gewilde object in GRTD.
ga ik hem daten..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij woont vlakbij je!
zondag wat?
GRTD is het meest gewilde object van CC?quote:
PS GELIEVE GEEN COMMERCIEELE REACTIES ZOALS SMS SERVICES E.D !! REAGEER IK TOCH NIET OP !!quote:
dat CC iedereen wilt van GRTDquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GRTD is het meest gewilde object van CC?
Ziet er niet eens zo verkeerd uit.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ziet er niet eens zo verkeerd uit.
Ik heb beter.quote:
saaaie vent...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
http://link.marktplaats.nl/418806600
quote:
Staat er nou een struik achter die vent op de laatste foto, zie hem haast nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
http://link.marktplaats.nl/418806600
Geintje joh!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar jij gaat mijn ex daten.
Ja goed hequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Teal het volgende:
[..]
Staat er nou een struik achter die vent op de laatste foto, zie hem haast niet
Naar wie ga je toe? Desnoods via PM/DM. Waarom zou je uithoren, waarschijnlijk hoor je toch weinig positiefs (vooral over mij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Geintje joh!ik zie/spreek hem nooooit maar zondag ga ik naar een vriend van hem toe..
moet ik nog iets uithoren?
Ben standvastig maar niet onwrikbaar, kan oprecht luisteren. Ik kijk uit naar die ene, die enige vrolijke zelfverzekerde prettig gestoorde vooruit kijkende vrouw die bij voorkeur geen (jonge) kinderen heeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
http://link.marktplaats.nl/405184969
tl;dr. en ik knapte af op het geen tattoeages deel.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben standvastig maar niet onwrikbaar, kan oprecht luisteren. Ik kijk uit naar die ene, die enige vrolijke zelfverzekerde prettig gestoorde vooruit kijkende vrouw die bij voorkeur geen (jonge) kinderen heeft
Yvonne?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
http://link.marktplaats.nl/418898457
boefje ben je.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef kres het volgende:
@ DW... Heb jij nog links naar je foto's op kpd ? Anders moet ik al die topics door gaan bladeren ..
Jaa ik ben weer thuisquote:
ja beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
nee. Kijk gewoon in dames met een maatje meer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef kres het volgende:
@ DW... Heb jij nog links naar je foto's op kpd ? Anders moet ik al die topics door gaan bladeren ..
Hoi. Ik ga thee zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |