Weet eigenlijk niet of ik het echt wil weten, maar waarom hoort dat er bij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft altijd al gegooid met zn speelgoed, dat is de laatste tijd gelukkig een stuk minder.
Het hoort er ook gewoon allemaal bij,
Na één beuk tussen die droopy-ogen weten ze hun plek toch wel?quote:zo ontdekken ze hun eigen ik en de grenzen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oppaskindje is op het moment ook erg ondeugend trouwensElke keer met zn eten gooien, met zn blokken gooien, zomaar slaan, en nee zeggen inderdaad
Gelukkig is ie meestal wél heel lief
Het hoort bij de ontwikkeling van kinderen, aldus experts... al heeft het ene kind er minder last van dan het andere kind.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ik het echt wil weten, maar waarom hoort dat er bij?
[..]
Na één beuk tussen die droopy-ogen weten ze hun plek toch wel?
Laat ik het zo zeggen, kinderen die gooien maak ik redelijk direct duidelijk dat dat niet de bedoeling is. Niet met een beuk tussen de oogjes, dat is figuurlijk bedoeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het hoort bij de ontwikkeling van kinderen, aldus experts... al heeft het ene kind er minder last van dan het andere kind.
Een beuk tussen de ogen? Dat gaat wel een beetje ver, dat vind zelfs ik.
Wel eens gedaan dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Zoals jullie wel kunnen inschatten, vind ik skiën/wintersport niets..
Behoorlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is het niet redelijk link om in een open haard brand te maken waarvan je denkt dat ie niet functioneel is?
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157625635520759/quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Potver, dat is toch iets anders dan die bekrompen zooi hier:
Nieuwjaarsduik op Aruba
Op foto 2 onze vriend aldaar, mag je met 30+ graden boven een bak Unox erwtensoep hangen...
Die overgediplomeerde pedagogische experts moeten gewoon hun koppen houden...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik kreeg als peuter bij dat soort gedrag echt wel een tik op mijn kont of handen en dan was ik snel uitgegooid. Deed ik het weer, pats, tikkie weer.
Tegenwoordig schijnt een opvoedkundige tik niet meer te mogen en moet je, volgens de experts, kinderen hun gang laten gaan. Ik ben geloof ik niet slechter geworden van die tikjes, dus daar wil ik nog wel over discusseren (maar niet nu).
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
Nem, als je online een puzzel wilt kopen: http://www.legpuzzels.nl/
Ik heb vandaag een 'wolhaaknaald' van 4mm gekocht en bij de Zeeman lichtblauwe wol gehaald. Nu even tutorials zoeken
Dat vond ik zo stom vroegerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.lsp-designs.nl/Punniken-werkbeschrijving.php
Ik ga even kijken. Wel word ik direct overvallen door die eeuwige "Jan van Haasteren"-puzzelquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
Nem, als je online een puzzel wilt kopen: http://www.legpuzzels.nl/
Ik heb vandaag een 'wolhaaknaald' van 4mm gekocht en bij de Zeeman lichtblauwe wol gehaald. Nu even tutorials zoeken
Dat vind ik nou net leuke puzzelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga even kijken. Wel word ik direct overvallen door die eeuwige "Jan van Haasteren"-puzzel
Waar je ook zoekt op legpuzzel, je komt 'm altijd tegen
Punnikenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.lsp-designs.nl/Punniken-werkbeschrijving.php
Little USA...quote:
Bij mij ging dat zelfs nog wel iets harder en ik kan nou ook niet zeggen dat ik zo ontspoord ben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik kreeg als peuter bij dat soort gedrag echt wel een tik op mijn kont of handen en dan was ik snel uitgegooid. Deed ik het weer, pats, tikkie weer.
Ik ben geloof ik niet slechter geworden van die tikjes, dus daar wil ik nog wel over discusseren (maar niet nu).
Wat is er bekrompen aan de Nieuwjaarsduik in Nederland?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Potver, dat is toch iets anders dan die bekrompen zooi hier:
Die zijn mooi.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
-edit-
9000 stukjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan wel wat
We hadden sowieso al heel lang niks meer van ze vernomen. Maar toch jammer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en voor de geïnteresseerden
the White Stripes houden ermee op
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en voor de geïnteresseerden
the White Stripes houden ermee op
Fuck, echt net te laatquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Tara Reid kondigt Big Lebowski 2 aan
Komt u maar door
lolquote:
Daar staat een plaatje dat blijkbaar niet gehotlinkt mag worden. Dus dan zie je een lege post. Maar het plaatje was dat er dus iets te vieren valtquote:
Dan zit je in het oogquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
we leven nog. We zijn ingesneeuwd, maar alas. De wind is gaan liggen.
Nieuwe zangeres, toen ik haar zag leek ze wel 14.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist Hooverphonic op DWDD gezien en datzelfde nummer zoek ik nu op Youtube op, en bij DWDD was het toch een stuk beter. Dat heb ik niet vaak. (The Night Before)
Heeft hij net zo veel cadeautjes gekregen als Lennon? Ze zijn ongeveer even oud, en allebei vrolijke kindjes. Als ik ooit kinderen wil moet ik er dus voor zorgen dat ik in juni zwanger word.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond allemaal
Dank voor alle felicitaties, de jarige Jair is heel erg verwenden ja, sinds een weekje heeft hij echt "nee" zeggen ontdekt
maar gelukkig hebben we snel door wat de juiste aanpak is
Dan heb je nog evenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft hij net zo veel cadeautjes gekregen als Lennon? Ze zijn ongeveer even oud, en allebei vrolijke kindjes. Als ik ooit kinderen wil moet ik er dus voor zorgen dat ik in juni zwanger word.
gister lag het er wel uit, compleet met alle andere stroom. En ja, helemaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en internet is (nog) niet uitgevallen
Ligt het hele leven nou zo'n beetje stil met zo'n sneeuwstorm?
Ik zal proberen mijn agenda leeg te houden dan rond die tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft hij net zo veel cadeautjes gekregen als Lennon? Ze zijn ongeveer even oud, en allebei vrolijke kindjes. Als ik ooit kinderen wil moet ik er dus voor zorgen dat ik in juni zwanger word.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zal proberen mijn agenda leeg te houden dan rond die tijd.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
Voetbal nieuws:
Afellay scoort zojuist zn eerste voor Barca !
Kijken welke keuken je om het kookeiland heen gaat bouwen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maar eens met de ikea keukenplanner in de weer
Wat is je IQ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zal proberen mijn agenda leeg te houden dan rond die tijd.
Dat kookeiland zou dan een soort rottumerplaat worden, je hebt er net niks aan tenzij je een zeehond bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kijken welke keuken je om het kookeiland heen gaat bouwen?
Lennon is verwekt in april....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik telde tot 8 ipv 9.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is verwekt in april....
TM veel succes met die keukenplanner.
220.quote:
ha dan kom ik nog in aanmerkingquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je legt de lat bij minimaal 140?
Hmm, je vergeet wel iets heel belangrijks, PS.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ha dan kom ik nog in aanmerking
En dat zegt een hoog iq te hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, je vergeet wel iets heel belangrijks, PS.
achja whateverquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, je vergeet wel iets heel belangrijks, PS.
Ja, nieuwe zangeresquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nieuwe zangeres, toen ik haar zag leek ze wel 14.
Overigens had ik het idee dat ik het liedje al wel kende, maar dat kan haast niet.
Jaren geleden nog eens gezien in Doornroosje, dat was mooi.
Er is niets mis met een beetje oefenen...quote:
Hoe hoog zit jij dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha dan kom ik nog in aanmerking
qft, sterkter nog, laat mij maar lekker oefenen en laat de proeve van bekwaamheid nog maar even zittenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is niets mis met een beetje oefenen...
In millimeters vast wel...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je legt de lat bij minimaal 140?
Och kijk, een miscommunicatiequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
qft, sterkter nog, laat mij maar lekker oefenen en laat de proeve van bekwaamheid nog maar even zitten
hogerquote:
Schaam je je nu ook al voor je IQ?quote:
Vast niet even veel, maar zaterdag komt de familie op de koffie, dan krijgt hij vast nog wat meer. En zondag de vriendjes en vriendinnetjes, dus de teller loopt nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schaam je je nu ook al voor je IQ?
Ik ook. Bij concerten zit ik altijd tegen oksels aan te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind 1.80m nog lang zat eigenlijk. Kijk ik tegenop
Ik ben hier eindelijk 'normaal'quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef De_Hertog het volgende:
Nederlanders behoren nu eenmaal tot de langste mensen, dan ben je al snel lang in het buitenland.
Ik ben 1.83 en ik "stoor" me bij concerten al aan het feit dat mensen voor me zo lang zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Bij concerten zit ik altijd tegen oksels aan te kijken.
1.40 toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben hier eindelijk 'normaal'
Het lijkt me wel tof om nog een keer naar zo'n Oosters land op vakantie te gaan en daar als witte reus op iedereen neer te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef De_Hertog het volgende:
Nederlanders behoren nu eenmaal tot de langste mensen, dan ben je al snel lang in het buitenland.
Klopt, dat is helemaal apartquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het lijkt me wel tof om nog een keer naar zo'n Oosters land op vakantie te gaan en daar als witte reus op iedereen neer te kijken.
Waar ik ook altijd last van heb is dat mensen voor me altijd steeds verder naar achteren toe schuiven, maar de mensen achter mij dan weer niet, waardoor ik bijna ingeklemd word.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben 1.83 en ik "stoor" me bij concerten al aan het feit dat mensen voor me zo lang zijn
Zelfs daar ben ik klein. Behalve dan in vergelijking met die oude, verschrompelde omaatjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
Het lijkt me wel tof om nog een keer naar zo'n Oosters land op vakantie te gaan en daar als witte reus op iedereen neer te kijken.
Daar kun je maar 1 ding aan doen en dat is brutaler worden en een beetje terugduwen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef wyccie het volgende:
Waar ik ook altijd last van heb is dat mensen voor me altijd steeds verder naar achteren toe schuiven, maar de mensen achter mij dan weer niet, waardoor ik bijna ingeklemd word.![]()
Ellebogen, tenen trappen, use it allquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar ik ook altijd last van heb is dat mensen voor me altijd steeds verder naar achteren toe schuiven, maar de mensen achter mij dan weer niet, waardoor ik bijna ingeklemd word.![]()
Hoe lang ben je dan, en welke landen heb je het over?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik klein. Behalve dan in vergelijking met die oude, verschrompelde omaatjes.
Als ik merk dat mensen naar achteren schuiven, blijf ik ook gewoon staan. Ik laat me niet wegjagen, maar om een oksel of elleboog te ontwijken moet ik soms wel. Ik probeer dan soms ook wel heel subtiel met mijn hand of elleboog in hun rug te prikken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Daar kun je maar 1 ding aan doen en dat is brutaler worden en een beetje terugduwen.
Ik ben nog geen 1.60 en ik ben alleen maar in Hong Kong geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe lang ben je dan, en welke landen heb je het over?
Dan kan je naast Dries gaan staan ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 1.60 en ik ben alleen maar in Hong Kong geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder subtiel doen dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik merk dat mensen naar achteren schuiven, blijf ik ook gewoon staan. Ik laat me niet wegjagen, maar om een oksel of elleboog te ontwijken moet ik soms wel. Ik probeer dan soms ook wel heel subtiel met mijn hand of elleboog in hun rug te prikken.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan kan je naast Dries gaan staan ...Ludovic Giuly of Samuel Dumoulin zijn logischer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende keer dus gewoon een mosh pit starten.quote:
Ze zullen met die nieuwe zangeres vast wel weer gaan touren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
Het gekke met Hooverphonic is dat ze al overal gestaan hebben maar ik heb ze nog nooit gezien.
Ook voetballers? Ik heb er niks mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef Ofyles2 het volgende: Ludovic Giuly of Samuel Dumoulin zijn logischer...
Giuly is een voetballer, Dumoulin een wielrenner...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook voetballers? Ik heb er niks mee.
Op mijn 11e ben ik in Thailand geweest (quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Razend interessant! Wat geeft het aan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef Etcetera het volgende:
Groot ploatie, be warned mobile users
[ afbeelding ]
ik voel em ernstig buitengeslotenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Etcetera het volgende:
Mijn FOK!vriendjes en hoe dat allemaal verbonden isHier aan te vragen Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
Vaker posten laiverdquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik voel em ernstig buitengesloten
have fun! ik ga slapenquote:
Dat slaat dus nergens op:quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wikipedia heeft hier een lijst staan van de gemiddelde lengtes per land. De Dinarische Alpenstaan bovenaan, gevolgd door Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland, Denemarken, Tsjechië, Finland en nog een keer Nederland
Inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef TradeMarkie het volgende:
hulde voor deze vrachtwagenchauffeur trouwens
http://www.noordhollandsd(...)ritiek-%28-Video-%29
Leuk dat je de onderverdeling van subfora er ook in ziet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef Etcetera het volgende:
Groot ploatie, be warned mobile users
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oftewel, Wiki is onbetrouwbaar in dit geval.
Dat van die Alpen vind ik ook stom. De dubbele vermelding kan er mee te maken hebben dat jongere mensen gemiddeld langer zijn dan oudere, waardoor de groep 'iedereen ouder dan 25' gemiddeld kleiner is dan de groep 25-34. Dan nog lijkt een dubbele vermelding mij niet nodig overigensquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op:
"The Dinaric Alps or Dinarides form a mountain chain in Southern Europe, spanning areas of Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina, Serbia, Kosovo[a 1], Albania and Montenegro."
Want dan zoude de Masaii daarboven moeten staan. Maar dat is een stam, geen land/volk. Dus worden ze ook niet als langste ter wereld beschouwd. Dat Dinarische verhaal gaat dus over een heel gebied.
En in dezelfde lijst:
Netherlands 1.799 m (5 ft 11 in) 1.667 m (5 ft 5 12 in) 25+ Self-reported 2009
Netherlands 1.837 m (6 ft 12 in) 1.693 m (5 ft 6 12 in) 2534 Self-reported 2009
Dat slaat dan toch ook nergens op?
Oftewel, Wiki is onbetrouwbaar in dit geval.
had al wel gekeken, maar stond in de wachtrijquote:
hierzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Etcetera het volgende:
Mijn FOK!vriendjes en hoe dat allemaal verbonden isHier aan te vragen Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
Ik ben er eindelijk achter wie Wyccie in werkelijkheid is:quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Zelfs daar ben ik klein. Behalve dan in vergelijking met die oude, verschrompelde omaatjes.
Maar de jeugd van tegenwoordig daar wordt ook steeds groter.
Geen idee, maar ik denk dat we haar, ondanks haar beperkte lengte, toch niet over het hoofd zouden zien...quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
komt ze daarom niet naar meets?
Dat moet je niet onderschatten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat we haar, ondanks haar beperkte lengte, toch niet over het hoofd zouden zien...
Heb je die afleveringen van The Little Couple al eens gezien op Net 5 (meen ik)?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet je niet onderschatten...
we zullen het nooit weten, want meeten is weten, maar daar doet ze niet aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
komt ze daarom niet naar meets?
Misschien heeft ze het verkeerd begrepen en denkt zij bij 'meet' inderdaad aan 'opmeten'...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
we zullen het nooit weten, want meeten is weten, maar daar doet ze niet aan
Nope, nog nooit gezienquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die afleveringen van The Little Couple al eens gezien op Net 5 (meen ik)?
Mevrouw heeft alle aandacht van iedereen als ze aantreedt, niemand ziet er over het hofd...
Deze kleine dame (Jennifer Arnold) is qua daden behoorlijk groot, ze is hoofd kinderarts in een ziekenhuis in de USA.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope, nog nooit gezien
Maar het is wel zo'n beetje als met kleine hondjes: die hebben de grootste bek. En dat is niet zo gek natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er eindelijk achter wie Wyccie in werkelijkheid is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoax! Niemand heeft Wyccie ontmoet. Dat kan ook niet want Wyccie is een postbot. Toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo ziet ze er echt niet. E lijkt er niet eens op. En ja, ik heb Wyccie IRL ontmoet.
Automatische fok!ker (bot-user) gemaaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Deel 1: true
Deel 2: dan wel een postbot met een vrij specifieke eigen mening
Natuurlijk. En dat heb ik daar ook geroepenquote:
Sleept die meer of minder meequote:
En nog zijn die Britse vrouwen doorgaans afzichtelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
"AMSTERDAM - Volgens een Brits onderzoek draagt de gemiddelde vrouw 13 'onmisbare' beautyproducten mee in haar handtas, met een totaalwaarde van 300 euro."
13? Ik weet niet of ik er zo veel kan noemen! Lipgloss, nagellak, mascara, foundation, labello, oogschaduw... eh... oogpotlood, lipstick, parfum, deo...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
"AMSTERDAM - Volgens een Brits onderzoek draagt de gemiddelde vrouw 13 'onmisbare' beautyproducten mee in haar handtas, met een totaalwaarde van 300 euro."
Nee, hoor. Wyccie is van vlees en bloed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoax! Niemand heeft Wyccie ontmoet. Dat kan ook niet want Wyccie is een postbot. Toch?
telefoon, sigaretten, aansteker, rougequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
13? Ik weet niet of ik er zo veel kan noemen! Lipgloss, nagellak, mascara, foundation, labello, oogschaduw... eh... oogpotlood, lipstick, parfum, deo...
Ik kom niet eens op 13 en ik vind dat ik nu al dingen min of meer dubbel aan het tellen ben
Er bestaat een minieme kans dat ik haar ook gezien heb op Parkpop maar dat kan ik niet weten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Wyccie is van vlees en bloed.
So truequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En nog zijn die Britse vrouwen doorgaans afzichtelijk
Minder, heel veel verder dan een Kruidvat lippengloss, een oogpotlood en een verdwaalde lippenstift komt die niet.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er bestaat een minieme kans dat ik haar ook gezien heb op Parkpop maar dat kan ik niet weten.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Minder, heel veel verder dan een Kruidvat lippengloss, een oogpotlood en een verdwaalde lippenstift komt die niet.
Inderdaad onmisbare beautyproductenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
telefoon, sigaretten, aansteker, rouge
Als ik Labello gebruik dan is het koud buiten en gebruik ik Labello classic. Je weet wel, dat spul zonder smaakje zodat je het niet van je lippen aflikt waardoor het blijft werkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb 1 of 2 labello's bij me. En als ik m'n tas mee heb deo. En that's it.
EINDELIJK eens een leuke autoreclamequote:
Je moet even teruglezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Hydro Care en die bevalt me goed. De Classic vind ik viesHeb ook nog Melk & Honing maar daar ben ik niet zo'n fan van.
Chicago ziet er blijkbaar nu zo uit:
[ afbeelding ]
Wtf.
PS. Ik wil foto's. Doe 's enzo. Ben benieuwd
O ja, deo zal ze ook wel bij zich hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb 1 of 2 labello's bij me. En als ik m'n tas mee heb deo. En that's it.
Niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Dit dus:
[..]
Waar?
Vind niet veel van PS over de blizz in dit topic...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
blizzard foto's
http://www.facebook.com/a(...)3404165&l=38c1ddafcc
Huh? zit er echt info in? Ik heb niet eens gekekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het snel weghalen, zit mijn info in.
Jij ook weghalen dus svp!!
Grazie!!quote:
Not sure, maar neem liever geen risico.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? zit er echt info in? Ik heb niet eens gekeken
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
EINDELIJK eens een leuke autoreclame
quote:
En ze voelde zich al zo buitengesloten...quote:
Die eerste is iig geen officiele reclame, al heeft Volkswagen wel vaker leuke reclames.quote:
Ze zullen alle drie in eenzelfde topic/reeks/subforum posten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, ik ben ook geen gemiddelde vrouwik heb alleen handcrème bij me!
Lengte is wel het landelijk gemiddelde geloof ik: maar liefst 1m68
Maarre, hoe zit dat nou met die plaatjes? Ik zie bijvoorbeeld Susie bij zowel Tim als Etc erin staan. Is dat via mij?
Als er van jou een lijn naar Susie loopt is dat via jou lijkt mequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, ik ben ook geen gemiddelde vrouwik heb alleen handcrème bij me!
Lengte is wel het landelijk gemiddelde geloof ik: maar liefst 1m68
Maarre, hoe zit dat nou met die plaatjes? Ik zie bijvoorbeeld Susie bij zowel Tim als Etc erin staan. Is dat via mij?
Ik denk eerder dat het op basis van PM's is gezien de lijntjes die ik buiten MEN heb...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zullen alle drie in eenzelfde topic/reeks/subforum posten.
Jij post toch ook in andere subfora, zoals muziek?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het op basis van PM's is gezien de lijntjes die ik buiten MEN heb...
Ik heb veel meer lijntjes qua normale posts met mensen in MUZ (in het plaatje maar 2 daarvan), daarom denk ik juist aan PM's. Maar ik ben benieuwd...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij post toch ook in andere subfora, zoals muziek?
Als je deze plaatjes ziet, dan zie je steeds het AKQ-SC groepje in het midden met veel lijntjes. Zou er dan zoveel PM-verkeer zijn?
Sommige mensen hier heb ik zelden tot nooit een PM gestuurd en toch sta ik steeds in het midden.
Dus we gaan het zijn als de mijne af is.
lijkt me sterk. Ik pm vrijwel niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb veel meer lijntjes qua normale posts met mensen in MUZ (in het plaatje maar 2 daarvan), daarom denk ik juist aan PM's. Maar ik ben benieuwd...
Dan weet ik het ook niet dus...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lijkt me sterk. Ik pm vrijwel niets.
ben het met je eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat het echt gebaseerd is op posts in subfora/reeksen. Ik zit veel hier en in de Stage SC en dat kan ik er zo uithalen
Dan heb je niet zichtbaar rood gestaan, maar het kan zijn dat er tussen een betaling en een ontvangst toch een tijdje (uurtjes? dagje?) een kleine roodstand is geweest. Je rentedatum heeft daar ook mee te maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ik had een vraagje voor onze persoonlijke bank adviseurRed, ik heb - voor zover ik weet
- niet rood gestaan afgelopen maand. Toch heeft de Rabo 0,03 euro aan debetrente van m'n rekening gehaald. Wtf
Het is maar 3 cent (anders had ik erachter aan gebeld
) maar ik vind het vaag
Als het 10x gebeurt(wat al veel te noemen is), dan is het nog steeds maar 30 cent. Dat is wel te overzien toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:29 schreef Etcetera het volgende:
Well that sucks. Volgende keer nog maar wat voorzichtiger zijn danheel veel x 3 cent is is ook een aardig bedrag uiteindelijk
Heeeeel erg geloofwaardig allemaalquote:'Foto gescheurde condoom Assange uitgelekt'
AMSTERDAM - Documenten van het onderzoek naar de 'seksuele molestatie' en verkrachting van twee Zweedse vrouwen door Julian Assange zijn uitgelekt. In de papieren zijn ook foto's te zien van het gescheurde condoom dat Assange droeg tijdens de aanranding.
Dit meldt wired.com. De WikiLeaks-oprichter ontkent de beschuldigingen.
De documenten bestaan uit 100 pagina's bewijs verzameld door de aanklagers. Hoe de papieren op internet zijn beland is onduidelijk, maar inmiddels zijn de documenten wijdverspreid en bieden inzicht in de zaak tegen Assange.
De documenten waren gericht aan de advocaat van Assange, Mark Stephens. In het dossier is te lezen hoe de aanklachten van de twee vrouwen tegen de Australiër tot stand zijn gekomen na overhoringen door de politie.
Condoom
Assange ontmoette de twee vrouwen tijdens een 10-daagse reis in Stockholm. Een van de vrouwen die A. wordt genoemd, vertelt dat de WikiLeaks-oprichter haar aggressief benaderde toen ze met hem in bed lag en een condoom probeerde te pakken.
Assange zou uiteindelijk hebben toegestemd in het dragen van het voorbehoedsmiddel, maar moedwillig een scheurtje hebben gemaakt in het condoom voordat de twee seks hadden. De foto van het condoom waarover het zou gaan is toegevoegd aan het dossier. A. zou het voorbehoedsmiddel hebben bewaard en overgedragen aan de politie.
Verkrachting
De andere vrouw W., beschuldigt de Australiër van verkrachting. Assange zou seks hebben gehad met W., maar dit gebeurde nog met goedkeuring van beidden. Assange zou echter ook seks hebben gehad met de vrouw toen zij aan het slapen was. Dit vomde de basis voor de aanklacht van verkrachting.
W. verklaart in het uitgelekte dossier dat toen zij wakker werd het te laat was om Assange nog te stoppen seks met haar te hebben. Hij was al bij haar binnengedrongen en de vrouw verklaart dat ze Assange de hele avond had verteld een condoom te gebruiken en het niet meer kon opbrengen om hem nog een keer duidelijk te maken bescherming te gebruiken.
Op 7 en 8 februari zal Assange voor de rechter verschijnen en uitgebreid worden ondervraagd.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef Etcetera het volgende:
I don't care, ik wil niet onnodig geld aan de bank geven
Wat een raar fotootje, ik zie helemaal geen sneeuw.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit genoeg sneeuw MM? Uitzicht vanaf mn werk. En er is echt heus wel veel, gisteren toen we gingen sleeën moesten we door een stuk waar het tot aan mijn heupen kwam. Lastig lopen hoor
Is toch niet onnodig, je hebt er krediet voor teruggekregen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef Etcetera het volgende:
I don't care, ik wil niet onnodig geld aan de bank geven
OMG!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit genoeg sneeuw MM? Uitzicht vanaf mn werk. En er is echt heus wel veel, gisteren toen we gingen sleeën moesten we door een stuk waar het tot aan mijn heupen kwam. Lastig lopen hoor
He, nu zie ik hem wel...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG!Dat is wel echt serieus veel sneeuw
welkom in mijn leven hahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG!Dat is wel echt serieus veel sneeuw
Ik zie alleen ditquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
fine, fine.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie alleen dit
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
Onder het mom 'kunstproject' een 20-meter hoge sneeuwpop maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
fine, fine.
[ afbeelding ]
Ik ben denk ik toch te weinig nerd om dat soort series leuk te vinden. Sterker nog, ik vind ze stront irritant...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebbers
Beavis & Butthead komen weer op TV![]()
De zangeres in kwestie:quote:Elle Yana geboren te Gent, is reeds van kinds af met muziek bezig. Ze speelt verschillende instrumenten, waarvoor ze een klassieke opleiding genoot. Nu verfijnt ze haar muziekkennis met een Jazz opleiding voor zang en saxofoon aan de academie van Gent. Vier jaar geleden begon ze aan haar professionele carrière, die zich vooral over de landsgrenzen afspeelde. Zo zong ze ondermeer tijdens het festival van Cannes voor Jean-Claude Vandamme, zong ze in de meest prestigieuze club van Istanbul, in het casino van Deauville en voor enkele van de meest exclusieve evenementen in verschillende landen. Ze bracht vooral eigen up-tempo nummers en covers, zowel in het Frans, Engels en Nederlands. Toen Adya haar contacteerde, kroop ElleYana in de huid van Geisha. Ze werd aangetrokken door de sublieme mix van klassiek en modern van deze Cherubino's aria.
Adya scoorde in België reeds 2 nummer 1 albums op rij die telkens platinum verkochten met tot nu een totale oplage van 96 000 cds. Adya hield daarmee 9 weken o.a. Red Hot Chilly Peppers, Linkin Park, White Stripes, Police en Chistina Aguilera van de nummer 1. Ondertussen is of komt ADYA uit in ruim 60 landen. ADYA, een samenstelling van ADRIAAN Van Landschoot (orkestleider) en YASMIN (zijn dochter en grootste kritikaster) alsook een anagram op het AIDA van Verdi, staat voor de combinatie van de grootste klassieke werken van meesters zoals Mozart, Bach, Beethoven, Rossini, Tchaikovsky, Vivaldi, Bizet, Brahms, met alle mogelijke hedendaagse muziekstijlen. De klassieke themas blijven met groot klassiek orkest en dito koor (Fine Fleur van Night of the Proms) uitgevoerd maar invloeden van Pop, Rock, Jazz, Marriachi, Keltisch, Disco, vormen de toegevoegde waarde. Cherubinos Aria (Mozart) is trekker van het komende ADYA & Friends album waarop nu geen instrumentale klassieke werken zullen staan maar waarbij gastzangers en zangeressen een klassiek thema zingen. Met Cherubinos Aria ging zowat alles fout : Geen enkele co producer wilde of kon er aan meewerken (Phil Wilde, Sir G Serge Ramaekers, Phil Sterman, ) zodat Adriaan het maar alleen moest doen en als klap op de vuurpijl bleek bij total recall in de studio plots zowat alles van de opnames verloren te zijn zodat moest teruggevallen worden op de voorlopig afgewerkte versie die gelukkig apart opgeslagen was. En wat bleek? Iedereen vindt juist deze versie een ongelooflijke aparte sfeer hebben en zelfs uit Mexico tot in Australië toe vinden ze dit een knaller van een hit
Nee, dat is niet LBquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Typisch verhaal:
[..]
De zangeres in kwestie:
[ afbeelding ]
Voor hoeveel kan ik haar meenemen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Typisch verhaal:
[..]
De zangeres in kwestie:
[ afbeelding ]
OOAAWAAAOOOOOOOquote:
haha als we bergen hadden was het leven zo awesome geweestquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lawine's aan het creëren met je gekrijs?
"They fell asleep and she woke by feeling him penetrate her. She immediately asked 'are you wearing anything' and he answered 'you'."quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeeeel erg geloofwaardig allemaal
Vooral ook dat als je liever geen condoom draagt, een condoom met een scheurtje er in wel een optie is
'Just like @ Wikileaks, I always try to penetrate as deep as I can...'quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Mijn verweer zou ik al klaar hebben.
"It wasn't rape, it was 'surprise-sex'...''
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt mazzel PS, je woont niet eens in de lelijkste stad van de VS
http://www.forbes.com/201(...)-cities_slide_2.html
Poe hee, waar ze zich al niet druk om maken. Het allerkutste wat er bestaat is een half procent hogere sales tax.quote:No. 7 Chicago, Ill.
Baseball's Cubs used to be lovable losers, but $140 million payrolls and 102 years and counting without a World Series title is miserable. Chicago had the highest sales tax among big cities at 10.25%, but it was rolled back to 9.75% last year and now matches Los Angeles and Oakland for the top rate
Je hebt daar sales taxes maar dan ook weer state taxes enz. Een enkelvoudige BTW bestaat daar niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Poe hee, waar ze zich al niet druk om maken. Het allerkutste wat er bestaat is een half procent hogere sales tax.
1000 maal liever dat ik in Zweden woon met die hoge belastingen van ze, dan in Delaware.
Illinois.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Poe hee, waar ze zich al niet druk om maken. Het allerkutste wat er bestaat is een half procent hogere sales tax.
1000 maal liever dat ik in Zweden woon met die hoge belastingen van ze, dan in Delaware.
Weet ik, maar om het om die reden bij de meest vreselijke steden van het land te scharen... gaat mij wat ver.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt daar sales taxes maar dan ook weer state taxes enz. Een enkelvoudige BTW bestaat daar niet.
pff zit ik hier in tranen in het computerlabquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Erg indrukwekkend: http://www.darcypadilla.com/thejulieproject/intro.html
Progressie van een stel met AIDS gezien door de ogen van een fotograaf.
Aan de linkerkant vindt je de jaartallen.
Erg he? Dat kind is ook volkomen kansloos later.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pff zit ik hier in tranen in het computerlab
Maar in Zweden krijg je er wel heel veel dingen voor terug...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Avondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
De mijne:
Nembrionic
[ afbeelding ]
Whiteguy
[ afbeelding ]
Diaan73
[ afbeelding ]
PS
[ afbeelding ]
Lubje, de link kan je hier vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Etcetera het volgende:
Had jij Nem gevraagd? Ik niet eens, maar had wel een verzoek ingediend, maar stond in de wachtrij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben overgeslaagd, ondanks mijn verzoek...![]()
Je kan niet voor een ander aanvragen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had jij Nem gevraagd? Ik niet eens, maar had wel een verzoek ingediend, maar stond in de wachtrij.
Ow, dat had ik even gemist, maar die kwal zo ver mogelijk weghouden van de radio lijkt me een goed plan...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Robert Jensen is weg bij Veronica, om dit te vieren heb ik evengoed de radio op het werk maar op 3FM gezet
Hoe komt Nem dan aan die van mij??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan niet voor een ander aanvragen...
Omdat die openlijk in het topic staat waar je hem aangevraagd hebt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe komt Nem dan aan die van mij??
Robert Jensen![]()
Goedemorgen TM en Red!
quote:
Check, already donequote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Als je een graaf wil, moet je op het linkje klikken in dat topic...
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
Ow hahah. Daar had ik nog niet weer gekeken... ik zag alleen dat ik een wachtrij geplaatst was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat die openlijk in het topic staat waar je hem aangevraagd hebt...
Als je vraagt 'Waar woont je pa?', dan wijst hij met z'n handje...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:26 schreef iamredleader het volgende:
In Den Haag, daar woont een graaf, en zijn zoon heet Jantje....
Generatiekloofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je vraagt 'Waar woont je pa?', dan wijst hij met z'n handje...
Jeez, wat hebben we vroegâh toch een hoop onzin gezongen...
Haha nee, die 'muziek' heb ik sowieso altijd genegeeerd, maar jouw liedje zegt me ook helemaal niksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zat rappend en hakkend in de schoolbanken?
Dat specifieke versje zegt me niks neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ken je het echt niet?
Wij zingen nu nog steeds dat soort liedjes, vooral In de maneschijn is favoriet... Al vindt Lennon flinke rockmuziek ook leuk, gaat hij "dansen".
Ik heb jou er ook niet tussen zien staan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben overgeslaagd, ondanks mijn verzoek...![]()
Het is ook meer een liedje. Grappig dat jij het niet kent.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat specifieke versje zegt me niks nee
helemaal mee eens, wat een zak hooi is dat zeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat had ik even gemist, maar die kwal zo ver mogelijk weghouden van de radio lijkt me een goed plan...
Straw potatoes of andere aardappels uit de oven en appelcompôte lijken mij daar lekker bijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Stel, je gaat zaterdag een kippetje in de oven gaar laten koken/stomen/grillen/ovenen
Wat is dan lekker om erbij te eten en ook nog wel een lichte uitdaging om te maken?
Klopt normaal wel, naar voor januari niet helemaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
Het is dus heel duidelijk te zien dat MM in 2 groepen actief is.
En Rudy Mackay heeft bij 3FM te horen gekregen dat hij zijn laatste show al gedaan heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Robert Jensen is weg bij Veronica, om dit te vieren heb ik evengoed de radio op het werk maar op 3FM gezet
"Computer says no"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt normaal wel, naar voor januari niet helemaal.
Ik heb in januari ook heel veel in NSF gepost...
Ja, dat is dan weer jammer inderdaad, maar Stenders op vrijdagavond is wel heel tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En Rudy Mackay heeft bij 3FM te horen gekregen dat hij zijn laatste show al gedaan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |