Weet eigenlijk niet of ik het echt wil weten, maar waarom hoort dat er bij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft altijd al gegooid met zn speelgoed, dat is de laatste tijd gelukkig een stuk minder.
Het hoort er ook gewoon allemaal bij,
Na één beuk tussen die droopy-ogen weten ze hun plek toch wel?quote:zo ontdekken ze hun eigen ik en de grenzen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oppaskindje is op het moment ook erg ondeugend trouwensElke keer met zn eten gooien, met zn blokken gooien, zomaar slaan, en nee zeggen inderdaad
Gelukkig is ie meestal wél heel lief
Het hoort bij de ontwikkeling van kinderen, aldus experts... al heeft het ene kind er minder last van dan het andere kind.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ik het echt wil weten, maar waarom hoort dat er bij?
[..]
Na één beuk tussen die droopy-ogen weten ze hun plek toch wel?
Laat ik het zo zeggen, kinderen die gooien maak ik redelijk direct duidelijk dat dat niet de bedoeling is. Niet met een beuk tussen de oogjes, dat is figuurlijk bedoeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het hoort bij de ontwikkeling van kinderen, aldus experts... al heeft het ene kind er minder last van dan het andere kind.
Een beuk tussen de ogen? Dat gaat wel een beetje ver, dat vind zelfs ik.
Wel eens gedaan dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Zoals jullie wel kunnen inschatten, vind ik skiën/wintersport niets..
Behoorlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is het niet redelijk link om in een open haard brand te maken waarvan je denkt dat ie niet functioneel is?
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157625635520759/quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Potver, dat is toch iets anders dan die bekrompen zooi hier:
Nieuwjaarsduik op Aruba
Op foto 2 onze vriend aldaar, mag je met 30+ graden boven een bak Unox erwtensoep hangen...
Die overgediplomeerde pedagogische experts moeten gewoon hun koppen houden...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik kreeg als peuter bij dat soort gedrag echt wel een tik op mijn kont of handen en dan was ik snel uitgegooid. Deed ik het weer, pats, tikkie weer.
Tegenwoordig schijnt een opvoedkundige tik niet meer te mogen en moet je, volgens de experts, kinderen hun gang laten gaan. Ik ben geloof ik niet slechter geworden van die tikjes, dus daar wil ik nog wel over discusseren (maar niet nu).
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
Nem, als je online een puzzel wilt kopen: http://www.legpuzzels.nl/
Ik heb vandaag een 'wolhaaknaald' van 4mm gekocht en bij de Zeeman lichtblauwe wol gehaald. Nu even tutorials zoeken
Dat vond ik zo stom vroegerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.lsp-designs.nl/Punniken-werkbeschrijving.php
Ik ga even kijken. Wel word ik direct overvallen door die eeuwige "Jan van Haasteren"-puzzelquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
Nem, als je online een puzzel wilt kopen: http://www.legpuzzels.nl/
Ik heb vandaag een 'wolhaaknaald' van 4mm gekocht en bij de Zeeman lichtblauwe wol gehaald. Nu even tutorials zoeken
Dat vind ik nou net leuke puzzelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga even kijken. Wel word ik direct overvallen door die eeuwige "Jan van Haasteren"-puzzel
Waar je ook zoekt op legpuzzel, je komt 'm altijd tegen
Punnikenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.lsp-designs.nl/Punniken-werkbeschrijving.php
Little USA...quote:
Bij mij ging dat zelfs nog wel iets harder en ik kan nou ook niet zeggen dat ik zo ontspoord ben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik kreeg als peuter bij dat soort gedrag echt wel een tik op mijn kont of handen en dan was ik snel uitgegooid. Deed ik het weer, pats, tikkie weer.
Ik ben geloof ik niet slechter geworden van die tikjes, dus daar wil ik nog wel over discusseren (maar niet nu).
Wat is er bekrompen aan de Nieuwjaarsduik in Nederland?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Potver, dat is toch iets anders dan die bekrompen zooi hier:
Die zijn mooi.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
-edit-
9000 stukjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan wel wat
We hadden sowieso al heel lang niks meer van ze vernomen. Maar toch jammer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en voor de geïnteresseerden
the White Stripes houden ermee op
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en voor de geïnteresseerden
the White Stripes houden ermee op
Fuck, echt net te laatquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Tara Reid kondigt Big Lebowski 2 aan
Komt u maar door
lolquote:
Daar staat een plaatje dat blijkbaar niet gehotlinkt mag worden. Dus dan zie je een lege post. Maar het plaatje was dat er dus iets te vieren valtquote:
Dan zit je in het oogquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
we leven nog. We zijn ingesneeuwd, maar alas. De wind is gaan liggen.
Nieuwe zangeres, toen ik haar zag leek ze wel 14.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist Hooverphonic op DWDD gezien en datzelfde nummer zoek ik nu op Youtube op, en bij DWDD was het toch een stuk beter. Dat heb ik niet vaak. (The Night Before)
Heeft hij net zo veel cadeautjes gekregen als Lennon? Ze zijn ongeveer even oud, en allebei vrolijke kindjes. Als ik ooit kinderen wil moet ik er dus voor zorgen dat ik in juni zwanger word.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond allemaal
Dank voor alle felicitaties, de jarige Jair is heel erg verwenden ja, sinds een weekje heeft hij echt "nee" zeggen ontdekt
maar gelukkig hebben we snel door wat de juiste aanpak is
Dan heb je nog evenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft hij net zo veel cadeautjes gekregen als Lennon? Ze zijn ongeveer even oud, en allebei vrolijke kindjes. Als ik ooit kinderen wil moet ik er dus voor zorgen dat ik in juni zwanger word.
gister lag het er wel uit, compleet met alle andere stroom. En ja, helemaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en internet is (nog) niet uitgevallen
Ligt het hele leven nou zo'n beetje stil met zo'n sneeuwstorm?
Ik zal proberen mijn agenda leeg te houden dan rond die tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft hij net zo veel cadeautjes gekregen als Lennon? Ze zijn ongeveer even oud, en allebei vrolijke kindjes. Als ik ooit kinderen wil moet ik er dus voor zorgen dat ik in juni zwanger word.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zal proberen mijn agenda leeg te houden dan rond die tijd.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
Voetbal nieuws:
Afellay scoort zojuist zn eerste voor Barca !
Kijken welke keuken je om het kookeiland heen gaat bouwen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maar eens met de ikea keukenplanner in de weer
Wat is je IQ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zal proberen mijn agenda leeg te houden dan rond die tijd.
Dat kookeiland zou dan een soort rottumerplaat worden, je hebt er net niks aan tenzij je een zeehond bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kijken welke keuken je om het kookeiland heen gaat bouwen?
Lennon is verwekt in april....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik telde tot 8 ipv 9.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is verwekt in april....
TM veel succes met die keukenplanner.
220.quote:
ha dan kom ik nog in aanmerkingquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je legt de lat bij minimaal 140?
Hmm, je vergeet wel iets heel belangrijks, PS.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ha dan kom ik nog in aanmerking
En dat zegt een hoog iq te hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, je vergeet wel iets heel belangrijks, PS.
achja whateverquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, je vergeet wel iets heel belangrijks, PS.
Ja, nieuwe zangeresquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nieuwe zangeres, toen ik haar zag leek ze wel 14.
Overigens had ik het idee dat ik het liedje al wel kende, maar dat kan haast niet.
Jaren geleden nog eens gezien in Doornroosje, dat was mooi.
Er is niets mis met een beetje oefenen...quote:
Hoe hoog zit jij dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ha dan kom ik nog in aanmerking
qft, sterkter nog, laat mij maar lekker oefenen en laat de proeve van bekwaamheid nog maar even zittenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is niets mis met een beetje oefenen...
In millimeters vast wel...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je legt de lat bij minimaal 140?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |