quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik refereer naar je ondertitel
Ik vind dit prachtigquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze muziek
Ik kan er echt niet zolang naar luisteren
Dan tune je uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze muziek
Dit dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze muziek
Ik ook niet, maarja nog even volhoudenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze muziek
quote:
Bij mij gebeurt het per ongeluk jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik stop altijd met posten als het bijna vol is omdat ik te lui ben om een nieuwe aan te maken, en nooit creatief ben met TT's
Handjes thuisquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef sharr het volgende:
WAT IS DEZEN
* sharr iemand in elkaar slaan gaat
Hihi wel waarquote:
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef sharr het volgende:
WAT IS DEZEN
* sharr iemand in elkaar slaan gaat
Het was ook niet tegen jou.quote:
pics van je zusjequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
en een zusje dat een het wiien is met een vriendin, waardoor jij dus geen ONZ Radio kan luisteren is ook niet fijn
Ik ga alquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Moest jij niet slaapie doen?
Weltrustequote:
NEEEEEEEE!quote:
Iedereen die de gitaar nadoetquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, hier zit wel een gruwelijke riff in
is zn voornaam Rick?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef sharr het volgende:
Mijn wiskunde leraar heet Roll, ik vind dat een leuke naam
Nee, Barrel.quote:
MOET JE DAAR IS EEN 'D' VOOR ZETTENquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef sharr het volgende:
Stiekem moest ik hoor toch om lachenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
MOET JE DAAR IS EEN 'D' VOOR ZETTEN![]()
![]()
![]()
![]()
xDXddX
En van zijn voornaam Rickquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef sharr het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En van zijn voornaam Rick?
Je begint te veranderen in een vrouw?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
ik begin op noortje mexicaantje te lijken met al mijn gezeik...
blijf dan ook in PUB.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
ik begin op noortje mexicaantje te lijken met al mijn gezeik...
balenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee helaas niet, en z'n voorletters ook geen WC, alleen C
ja, enkel de geslachtsvormen van een vrouw ontbreken er nog aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je begint te veranderen in een vrouw?
Eerste wat ik dacht.quote:
Pics van je... ach, laat ook maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
en een zusje dat een het wiien is met een vriendin, waardoor jij dus geen ONZ Radio kan luisteren is ook niet fijn
Jij hebt een tv-kijk minimum?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Roburtt het volgende:
Maar het is maar weer tijd om tv te kijken, wat ik de laatste 2 dagen nog niet heb gedaan..
Houdoe![]()
Ik kan jullie niet verlaten. Al ga ik om precies 1500 weg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er nog bent
Toedelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Roburtt het volgende:
Maar het is maar weer tijd om tv te kijken, wat ik de laatste 2 dagen nog niet heb gedaan..
Houdoe![]()
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij hebt wel goede smaak volgens mij.
Goeden smaak bestaat niet, alleen verschillende.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
10 minuutjes later?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan jullie niet verlaten. Al ga ik om precies 1500 weg.
Weltrusten alvastquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In mijn ogen goede smaak dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Goeden smaak bestaat niet, alleen verschillende.
deal, dan ga ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat lieeffquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Just Breath van Pearl Jam, die doe ik op mijn crematie.
Wedden dat iedereen gaat janken?
Meningen bestaan ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Goeden smaak bestaat niet, alleen verschillende.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Toon. Ik snap waar je het vandaan hebt.
Kwaliteitquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
fijn, een kwartier nadat ik de PC had opgestart, doet het scherm het eindelijk
QFTquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef JApieman het volgende:
Als je niet kon quoten zou het wel kut zijn.
Dit nummer is baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoezo heb je dit op je computer staan?__
ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef sharr het volgende:
Het is zo heerlijk om een brede muzieksmaak te hebben.
Daar had ik aan gedacht daarom speciaal voor jou dit nummer!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze had ik een paar weken terug een keer aangevraagd
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef sharr het volgende:
Het is zo heerlijk om een brede muzieksmaak te hebben.
Heb je ook die nieuwe van Diddyquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Daar had ik aan gedacht daarom speciaal voor jou dit nummer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK STA NUMMER 2, WAT MOET IK DOEN?!![]()
![]()
Even zoeken hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je ook die nieuwe van Diddy?
Comming home heet die
Echt een tof nummer, kan ook iedereen wel waarderen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
de noodrem gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK STA NUMMER 2, WAT MOET IK DOEN?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK STA NUMMER 2, WAT MOET IK DOEN?!![]()
![]()
Ik sta er niet eens inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK STA NUMMER 2, WAT MOET IK DOEN?!![]()
![]()
En waarom zegt niemand doei tegen mij?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Kijk hoeveel KKJ voorstaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK STA NUMMER 2, WAT MOET IK DOEN?!![]()
¯_(ツ)_/¯
ik had hem!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Anders MOET je hem ff downloaden
Doeiquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens in![]()
En waarom zegt niemand doei tegen mij?
Kan je niet wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me of als ik medicijnen krijg voor AD(H)D niet nog veel vermoeider word
De hersenen van de vrouw maakt een goedje aan waarvan ze hyper worden, tijdens een orgasme.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me of als ik medicijnen krijg voor AD(H)D niet nog veel vermoeider word
Ik draai alleen maar topmuziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En dan nu nog zo'n topper
Krijg er zin van in Tommorrowland
Je draait de toppers?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ik draai alleen maar topmuziek
BEN JE ER NOU NOG STEEDSquote:
Mijn trol?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De hersenen van de vrouw maakt een goedje aan waarvan ze hyper worden, tijdens een orgasme.
Misschien moet je die trol van je een lief aankijken
Ik heb een verzoekje gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Dat is weer net iets te hoog gegrepen
wat danquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ssht. ik wou iets uitproberen.
Stijnnnn neequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Trollololo douwt jou toch ?
Doei toon, goed gedraaidquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga ervandoor, daaag iedereen!![]()
Neequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga ervandoor, daaag iedereen!![]()
Nee hij trolldequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ooh dat was toch de eerste onz-radio relatie ?
Learnalilgivinanlovinquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, die titel heeft ook nog nooit gehoord van spaties
Dat is de artiestquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, die titel heeft ook nog nooit gehoord van spaties
wat houd dat in als ik vragen mag ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK STA NUMMER 2, WAT MOET IK DOEN?!
♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
uʍop ǝpısdn uǝʌǝ ssǝuǝɯosǝʍɐ
die drumsolo op het eindequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ohweet ik veel ken dit hele nummer niet.
Wat een kutleven heb jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geil, zie mijn vriendin zaterdag pas en wanken is niet echt zo mijn ding
nou, niet zozeer qua snelle overgang ofzo, maar meer qua muziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ja schijt programma liep vast
Eckte bazen trekken 4 keer per dagquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
das nog heel wat nachtjes slapen danquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
4x per dagquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eckte bazen trekken 4 keer per dag
En Fok zit vol met eckte bazen. Top.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eckte bazen trekken 4 keer per dag
dat denken zequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
[..]
En Fok zit vol met eckte bazen. Top.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Nouja met dat wank-gedeelte klopt dat waarschijnlijk wel
Zo danquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een minder nummertje
Scherpquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nou you hear it now you don't
Uit het raam springen? Snap ikquote:
Heb je een iPhonequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef OhLaLa het volgende:
ik weet niet wat ik moet eten joh vanavond , pffff
Och :p dan krijg je zo wel muziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Damn man, dit soort muziek draaien ze bij ons in 'de Wereld'.
Zo'n tent met 15 en 16 jarige sletjes en mooiboys
Dat dusquote:
begin maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Ragboer het volgende:
Hoi ik ben er weer mijn onlinevriendjes en -vriendinnentjes. Zullen we een goed inhoudelijk gesprek over de muziek houden?
Niet doenquote:
Inderdaad ja. Eckte cola-disco muziek ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Damn man, dit soort muziek draaien ze bij ons in 'de Wereld'.
Zo'n tent met 15 en 16 jarige sletjes en mooiboys
Raggast.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Ragboer het volgende:
Hoi ik ben er weer mijn onlinevriendjes en -vriendinnentjes. Zullen we een goed inhoudelijk gesprek over de muziek houden?
Dan had je die kunnen opeten.quote:
Sharr.quote:
das handig ja !quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan had je die kunnen opeten.
Nee sorry, even serieus
Daar zit zo'n applicatie op, die heet WeekMenu.
Dan krijg je een menu te zien voor de hele week.
Staat altijd wel wat in
probeer het eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Ragboer het volgende:
Als ik deze muziek hoor krijg ik altijd zin in feestjes.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, het gaat nooit iets worden tussen ons.
Deze muziek is het net niet. Het is niet hard genoeg om lekker kapot op te gaan en te zacht om die rust te houden en te chillen. Deze muziek is leuk als je veel bier in je bakkes hebt zitten. Bijvoorbeeld glazen met grolsch. Meisjes kunnen op deze muziek soms leuk huppelen. Provincialen zouden dit leukere muziek vinden dan de stadse mooiboyz.quote:
Hardstyle is bij mij de limiet. Dit lijkt echt te veel op hardcorequote:
die mening deel ik met jequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Deze muziek is het net niet. Het is niet hard genoeg om lekker kapot op te gaan en te zacht om die rust te houden en te chillen. Deze muziek is leuk als je veel bier in je bakkes hebt zitten. Bijvoorbeeld glazen met grolsch. Meisjes kunnen op deze muziek soms leuk huppelen. Provincialen zouden dit leukere muziek vinden dan de stadse mooiboyz.
maakt niet uit wat het is , het is gewoon kutquote:
Als ik stoer was had ik boks gezegd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
maakt niet uit wat het is , het is gewoon kut
Inderdaad. Doe het goed of doe het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Deze muziek is het net niet. Het is niet hard genoeg om lekker kapot op te gaan en te zacht om die rust te houden en te chillen. Deze muziek is leuk als je veel bier in je bakkes hebt zitten. Bijvoorbeeld glazen met grolsch. Meisjes kunnen op deze muziek soms leuk huppelen. Provincialen zouden dit leukere muziek vinden dan de stadse mooiboyz.
Zoek het anders gewoon opquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag hij nog een keertje DJ?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik hoor gewoon Raving Sounds namelijk
Haha nee dat kan ik de andere niet aandoenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag hij nog een keertje DJ?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik hoor gewoon Raving Sounds namelijk
laten we stoer doen !quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Als ik stoer was had ik boks gezegd.
Jij reageert niet inhoudelijk op mijn verhaal.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aah heb het opgezocht op youtube.
Het lijkt inderdaad op Rape the sound
Maar als je er op let merk je wel dat het Raving Sounds is.
Maar bedankt, dankzij jullie ga ik elke keer denken dat het rape the sound is
You're welcomequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aah heb het opgezocht op youtube.
Het lijkt inderdaad op Rape the sound
Maar als je er op let merk je wel dat het Raving Sounds is.
Maar bedankt, dankzij jullie ga ik elke keer denken dat het rape the sound is
Vodafone, doet het overal perfect totdat ik bij de weilanden komquote:
Kan zij zelf welquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb er één voor sharr aangevraagd
Oh die komt eraanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dat nummer heet waar ze satisfaction in zingen? Zoja, die
satisfactionquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dat nummer heet waar ze satisfaction in zingen? Zoja, die
Nee manquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog hoi gezegd tegen iedereen in de bus?
Ik ook niet echtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dit niet zo lekker klinken
Zulks acties zijn juist baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan was ik gelijk mijn bazenreputatie kwijt
Hmm ik heb hier in de binnenstad waar ik ween geen 3G.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Vodafone, doet het overal perfect totdat ik bij de weilanden kom![]()
En ik heb dan nog superbereik, maar geen internet![]()
Ik was net zo leuk aan het msn'en met sharr
Had ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Wat fijn weer vastlopend programma -.-"
Kan jij mij vanavond tussen 8 en 9 plannenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dit niet zo lekker klinken
* Gelebadeend troosten doetquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb hier in de binnenstad waar ik ween geen 3G.
Maar in elk vaag weiland in Friesland (of een andere achterlijke provincie) wel.
Bwehehe t-mobilequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb hier in de binnenstad waar ik ween geen 3G.
Maar in elk vaag weiland in Friesland (of een andere achterlijke provincie) wel.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zulks acties zijn juist baas
Welke heb je aangevraagd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Diegene die ik voor sharr heb aangevraagd is totaal niet coladisco
Is dat dit nummer, zo ja, dit is coladisco in mijn boekquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Diegene die ik voor sharr heb aangevraagd is totaal niet coladisco
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
ten minste, dat vond jij toch wel tof sharr
Topnummers iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet niet, het klinkt gay hoor.
Maar ik vind Rihanna de laatste tijd wel toffe nummers maken.
Die met Drake (whats my name) en die met David Guetta
Ik zie het niet helemaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met veel bombarie die bus instappen, is zeker baas
Zo wel even een enge banger van david guettaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet niet, het klinkt gay hoor.
Maar ik vind Rihanna de laatste tijd wel toffe nummers maken.
Die met Drake (whats my name) en die met David Guetta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |