Dat dusquote:
begin maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Ragboer het volgende:
Hoi ik ben er weer mijn onlinevriendjes en -vriendinnentjes. Zullen we een goed inhoudelijk gesprek over de muziek houden?
Niet doenquote:
Inderdaad ja. Eckte cola-disco muziek ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Damn man, dit soort muziek draaien ze bij ons in 'de Wereld'.
Zo'n tent met 15 en 16 jarige sletjes en mooiboys
Raggast.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Ragboer het volgende:
Hoi ik ben er weer mijn onlinevriendjes en -vriendinnentjes. Zullen we een goed inhoudelijk gesprek over de muziek houden?
Dan had je die kunnen opeten.quote:
Sharr.quote:
das handig ja !quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan had je die kunnen opeten.
Nee sorry, even serieus
Daar zit zo'n applicatie op, die heet WeekMenu.
Dan krijg je een menu te zien voor de hele week.
Staat altijd wel wat in
probeer het eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef Ragboer het volgende:
Als ik deze muziek hoor krijg ik altijd zin in feestjes.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, het gaat nooit iets worden tussen ons.
Deze muziek is het net niet. Het is niet hard genoeg om lekker kapot op te gaan en te zacht om die rust te houden en te chillen. Deze muziek is leuk als je veel bier in je bakkes hebt zitten. Bijvoorbeeld glazen met grolsch. Meisjes kunnen op deze muziek soms leuk huppelen. Provincialen zouden dit leukere muziek vinden dan de stadse mooiboyz.quote:
Hardstyle is bij mij de limiet. Dit lijkt echt te veel op hardcorequote:
die mening deel ik met jequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Deze muziek is het net niet. Het is niet hard genoeg om lekker kapot op te gaan en te zacht om die rust te houden en te chillen. Deze muziek is leuk als je veel bier in je bakkes hebt zitten. Bijvoorbeeld glazen met grolsch. Meisjes kunnen op deze muziek soms leuk huppelen. Provincialen zouden dit leukere muziek vinden dan de stadse mooiboyz.
maakt niet uit wat het is , het is gewoon kutquote:
Als ik stoer was had ik boks gezegd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
maakt niet uit wat het is , het is gewoon kut
Inderdaad. Doe het goed of doe het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Deze muziek is het net niet. Het is niet hard genoeg om lekker kapot op te gaan en te zacht om die rust te houden en te chillen. Deze muziek is leuk als je veel bier in je bakkes hebt zitten. Bijvoorbeeld glazen met grolsch. Meisjes kunnen op deze muziek soms leuk huppelen. Provincialen zouden dit leukere muziek vinden dan de stadse mooiboyz.
Zoek het anders gewoon opquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag hij nog een keertje DJ?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik hoor gewoon Raving Sounds namelijk
Haha nee dat kan ik de andere niet aandoenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag hij nog een keertje DJ?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik hoor gewoon Raving Sounds namelijk
laten we stoer doen !quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Als ik stoer was had ik boks gezegd.
Jij reageert niet inhoudelijk op mijn verhaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |