verschil is inderdaad niks en het brandstofverbruik is hoger, maar 130 klinkt gewoon beter dan 120. Van Purmerend tot aan Friesland 130 is wel lekker vind ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wauw, 130 op de A6. Emmeloord-Almere is dan wel een dikke twee minuten korter. Eén keer de Ketelbrug open en je bent je voordeel weer kwijt, zo klein is het verschil.
Ik zou 'vermijd' dan weer niet als 'vermijdt' schrijven, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zou denk ik A7-A6-N50-A50 nemen. Of ik zou misschien via de A27 gaan. En ik zou vermijdt niet als vermeit schrijven, maar dat terzijde.
Nu moet je niet overdrijven héquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
De afsluitdijk is ideaal voor mij, ik ben sneller vanuit Friesland in het centrum van Amsterdam dan iemand vanuit Utrecht, terwijl ik echt tientallen kilometers verderweg woon.
Het is er ook altijd rustig en nooit controles
Ook dat is weer overdrijvenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nu moet je niet overdrijven héZelfs als je op de A7 tussen Den Oever en Purmerend 230 ipv 130 mocht, red je het niet tegen iemand die uit Utrecht komt ! Voordeel is wel dat de A2 sinds een jaartje erg goed te doen is, maar dan nog... vanuit Utrecht knal je over de A2 zo het centrum van Amsterdam binnen, terwijl je vanaf de A7 eerst nog langs de sloppenbuiten wijken van Amsterdam moet, wil je in het centrum geraken.
oranje is ook stoppen he, niet snel-nog-wat-gas-erbijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
het sprong net elke keer op rood als ik bij de streep was
Juist met snel-nog-wat-gas-erbij win je veel tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:31 schreef Fireblast het volgende:
[..]
oranje is ook stoppen he, niet snel-nog-wat-gas-erbij
Touché.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zou 'vermijd' dan weer niet als 'vermijdt' schrijven, maar een kniesoor die daar op let.
Moet je wel oplettenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:31 schreef Fireblast het volgende:
oranje is ook stoppen he, niet snel-nog-wat-gas-erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |