Ah, scherpquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Aan welke kant van de Afsluitdijk woon je?
Dat kan natuurlijk ook, al heb ik echt een hekel aan die 100 km (A6) weg omdat ik het altijd voor elkaar krijg achter een vrachtauto te zitten die maar 70 rijdt... en het duurt heeeeeel lang voordat het even tweebaans wordt om in te halen. Ook al een keer geflitst daar, niet mijn weg, maarjaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef garriej het volgende:
A6- A1 - A27 - A2 ik weet niet hoe laat je daarheen moet maar ik zou zeggen vermeit iniedergeval Amsterdam
of vanaf de a6 gelijk de a27 op
sorrry!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zou denk ik A7-A6-N50-A50 nemen. Of ik zou misschien via de A27 gaan. En ik zou vermijdt niet als vermeit schrijven, maar dat terzijde.
De ANWB reistijdvoorspelling is vrij waardeloos. De beste daarin is de door het Min van Verkeer & waterstaat bekroonde www.tripcast.nlquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Dat ga ik inderdaad doen. Ik begrjp niet waarom bijv. de anwb een ander advies geeft, ook als je filedruk meeneemt. Ook tomtom geeft me dat advies.
Dat advies is wel ergens op gebasseerd lijkt mij, maar het klinkt echt zo onlogisch.
Die ken ik niet, ik ga vanavond even ermee aan de slag, dank (hier op het werk blijft hij maar berekenen en komt niet met een oplossing)quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef davidov2009 het volgende:
De ANWB reistijdvoorspelling is vrij waardeloos. De beste daarin is de door het Min van Verkeer & waterstaat bekroonde www.tripcast.nl
Denk ik ook niet, tripcast meldt immers ook bijv. maar ca. 2:55h vanaf bijv. Sneek en dat is toch ook alweer een km of 15 vanaf Joure.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Meike26 het volgende:
Dat is wel erg lang ja !!
(...)Ik weet niet hoever je vanaf Joure woont, maar ik denk niet dat je er langer over gaat doen dan 3 uur reistijd.
Haha helemaal waar, succes!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:(...)komen ook collega's uit bijv. Amsterdam en die kunnen lastig een route kiezen.
Valt op vrijdag ook wel mee. Hooguit een paar minuten vertraging bij Hilversum waar het van 3 naar 2 rijstroken gaat en bij de toerit van Bilthoven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:00 schreef Mark_Rutte het volgende:
Hilversum->Utrecht over de A27 staat over het algemeen vast in de ochtend.
als het qua tijd lukt ga ik er langs.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef Mark_Rutte het volgende:
Bakkerij Korsten
Maaspoort 42 Weert
Als je dan toch bezig bent kun je ook even de grens over voor lekkere Belgische biertjes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:20 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
als het qua tijd lukt ga ik er langs.
En we hebben een winnaar. Enige hobbel die je moet nemen is dan Ewijk, hooguit dat je voor Eindhoven zelf even in de drukte terecht komt. De ring van Eindhoven is compleet vernieuwd, bij Ekkerswijer moet je er even op letten dat je de ring (de N2) op gaat, en niet op de A2 blijft. Dan kun je er namelijk pas een heel eind verder weer afquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zou denk ik A7-A6-N50-A50 nemen. Of ik zou misschien via de A27 gaan. En ik zou vermijdt niet als vermeit schrijven, maar dat terzijde.
verschil is inderdaad niks en het brandstofverbruik is hoger, maar 130 klinkt gewoon beter dan 120. Van Purmerend tot aan Friesland 130 is wel lekker vind ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wauw, 130 op de A6. Emmeloord-Almere is dan wel een dikke twee minuten korter. Eén keer de Ketelbrug open en je bent je voordeel weer kwijt, zo klein is het verschil.
Ik zou 'vermijd' dan weer niet als 'vermijdt' schrijven, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nu moet je niet overdrijven héquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
De afsluitdijk is ideaal voor mij, ik ben sneller vanuit Friesland in het centrum van Amsterdam dan iemand vanuit Utrecht, terwijl ik echt tientallen kilometers verderweg woon.
Het is er ook altijd rustig en nooit controles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |