Ik nog wel.quote:
Harold & Kumar Go to White Castlequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja die ja.. Even kijken of ik nog meer van dat soort films heb
Ok, valt wel mee dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Wij doen iedere dinsdag avond gewoon allemaal 1 euro meenemen voor de pot, kost geloof ik maar iets van 25 euro p.m ofzo ik doe niet de financiering
Wel nee júh, niet met deze gezellige FOK!ersquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee dan word ik chagerijnig
Ik ben voorquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerde harddrug, omdat de overheid te veel accijns op verdient.
Fear and loathing in las vegasquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Harold & Kumar Go to White Castle
Die is ook vet
Ik wacht nog even tot het topic dicht is danquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Wel nee júh, niet met deze gezellige FOK!ers
Nou alvast weltrusten danquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
Als ik niet meer post slaap ik waarschijnlijk
JIj komt zeker uit een naat vandaan?quote:
Als alcohol nu zou worden uitgevonden, zou het illegaler zijn dan heroine en cocaine.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerde harddrug, omdat de overheid te veel accijns op verdient.
maar dat is het al bijnaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot het topic dicht is dan
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wacht tot ik weg gaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moesie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
vanaf de laptop van mn moesie kijken wanneer het beeldscherm van de algemene PC opstart is geen pretje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |