Ik kan redelijk snel klaar zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe snel jij klaar bent
Niet andersomquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
laat maar mijn zus komt net binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Ja jij hebt verplichtingen enzo.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef Teal het volgende:
[..]
Niet andersomDirty mindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Dat is niet positiefquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan redelijk snel klaar zijn
ow zoals wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja jij hebt verplichtingen enzo.
natuurlijk kan je dat, je bent 15.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan redelijk snel klaar zijn
Nog voordat het condoom omgaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe snel kom jij klaar dan?
over 16 dagen ben ik 16quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
natuurlijk kan je dat, je bent 15.
O shit, zit ik hier van die vieze dingen te zeggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
natuurlijk kan je dat, je bent 15.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Teal het volgende:
[..]
O shit, zit ik hier van die vieze dingen te zeggen
Dan mag hetquote:
Je kwakje in de hand hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik KAN ik heb het zelf in de hand
hihi hand![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw Volgens mij is mijn ex dan ook arig.quote:
Rustig maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Teal het volgende:
[..]
O shit, zit ik hier van die vieze dingen te zeggen
Is ook niet positiefquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wauw Volgens mij is mijn ex dan ook arig.
Ik stuur die van mij wel per post, sinds je toch niet lurken kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil jouw kwakje in mn smoelwerk
Heet jij Teal?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik stuur die van mij wel per post, sinds je toch niet lurken kan
Ik ben samen jarig met ene prinses ken ik d enaam verder niet vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wauw Volgens mij is mijn ex dan ook arig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |