Goed of slecht?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Verschuif je reputatiemeter maar even een stukje
Naar links of rechts?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Verschuif je reputatiemeter maar even een stukje
Graag gedaan en blijf met beide benen op de grond verder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef rijsttafel het volgende:
En noem mij een rare snuiter, maar ik heb m'n lesje wel geleerd en ik hoop dat jullie er ook iets van leren.
Liefs en bedankt voor de wake up call
Thxquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan en blijf met beide benen op de grond verder.
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Rodekoolsalade met wasabi it is. Dan maar geen match
Leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ff snel boodschappen doen, mama komt onverwacht op bezoek
Life can be hardquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Voel een enorme puist opkomen op m'n wang, maar geen benzoyl peroxide te bekennen natuurlijk hier.
Ruilen voor een koortslip?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Voel een enorme puist opkomen op m'n wang, maar geen benzoyl peroxide te bekennen natuurlijk hier.
Gezellig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ff snel boodschappen doen, mama komt onverwacht op bezoek
Aambeienquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wat er nog meer hard, rood en opgezwollen is?
quote:
Gatver ja die hele winter, ik ben het ook meer dan zatquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb t helemaal gehad met de winter, bah. Ik wil lente!
En ik heb blauwe vingers zo koud heb ik t, belachelijk want het is hier echt niet koud!
Was wel lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, hoe was die mac and cheese van Jamie eigenlijk destijds?
Rijst zag het licht, maar door wat andere kleuren te laten zien (o.a. door zijn vader) dimt het weer watquote:
Ja! Een halve dagquote:
Ah ja, zit al ff bij te lezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rijst zag het licht, maar door wat andere kleuren te laten zien (o.a. door zijn vader) dimt het weer wat
Geeft maar aan hoe beinvloedbaar je kan zijn (op die leeftijd).quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:
Rijst ging zijn verlichte geest achterna, maar mocht niet van zijn vader. Als je het zo opschrijft voelt het ergens best tegenstrijdig.
Maar ach, als hij maar gelukkig wordt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeft maar aan hoe beinvloedbaar je kan zijn (op die leeftijd).
yep.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeft maar aan hoe beinvloedbaar je kan zijn (op die leeftijd).
Kijk maar uit. Voor je het weet zit je bij Scientology op deze leeftijd.quote:
Je hebt PMquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja Saar ik wil ook wel PM van je huissie
quote:
Zo, een echt heel huisquote:
Goed bezig, wijffie!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
bij 7 uitzendbureaus in Alphen mn CV verstuurd en aankomende vrijdag 2 afspraken en volgende week vrijdag nog 1
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
jullie lachen hetzelfde B zag ik net op de foto in je linkje
Goedzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
bij 7 uitzendbureaus in Alphen mn CV verstuurd en aankomende vrijdag 2 afspraken en volgende week vrijdag nog 1
Dat is toch handig voor de housewarmingquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Sarabi het volgende:
Ja hey straks weten jullie allemaal waar ik woon
Nu is het nog 750 maar dat is echt teveel voor ons dus gaan we daar over onderhandelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo, een echt heel huis
Hoeveel is de huur en kan je het steeds voor een half jaar verlengen of zo?
ik wil het ook weten! alsjeblieftquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey straks weten jullie allemaal waar ik woon
Nou idd!! Wat een kast!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo, een echt heel huis
Hoeveel is de huur en kan je het steeds voor een half jaar verlengen of zo?
Zat ik wel al aan te denkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is toch handig voor de housewarming
Ja, ik zou ook onderhandelen, want het is de kale huur w.s... best veelquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Nu is het nog 750 maar dat is echt teveel voor ons dus gaan we daar over onderhandelen
en dan kijken we ook naar de duur, de vorige heeft er 10 maanden ingezeten en wij gaan denk ik eerst voor een half jaar
Het is echt zoveel groter dan waar we eigenlijk voor gingen
Yep, kale huur dus ja het is ook wel veel ruimte maar ook veel geldquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook onderhandelen, want het is de kale huur w.s... best veel
nou de ruimte is idd mooi (wel erg groot wat isa zegt) maar als je bedenkt wat er allemaal nog voor kosten bijkomen... das erg veel dan alleen voor huur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, kale huur dus ja het is ook wel veel ruimte maar ook veel geld
Ik vind 750 voor kale huur echt héél erg veelquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Sarabi het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind 750 voor kale huur echt héél erg veelEn je bent maar met z'n tweeën hè!
voor kleinere dingen toch niet? of willlen jullie persé zoiets groots?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
KloptMaar het is jammer genoeg wel een heel normaal bedrag hier in het dorp
Is inderdaad veel geld, wij wonen (netto) voor minderquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het dagelijkse leven lijkt zo insignificant..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet er vol in duiken betekent niet dat je het helemaal los hoeft te laten he
Haal er uit wat je in je dagelijkse leven kunt gebruiken.
Lijkt me verstandiger dan alles opzij te schuiven en wellicht een onomkeerbare keuze te maken
die in Alphen die ik had voor een appartementje was maar 100 euro minder, en dan voor mn uppie. Alphen is dan ook (best vreemd) ontzettend duurquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
KloptMaar het is jammer genoeg wel een heel normaal bedrag hier in het dorp
Ik vind dat niet zo vreemd hoor. Alphen ligt middenin de randstad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die in Alphen die ik had voor een appartementje was maar 100 euro minder, en dan voor mn uppie. Alphen is dan ook (best vreemd) ontzettend duur
Kleinere dingen zijn net zo duur helaasquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor kleinere dingen toch niet? of willlen jullie persé zoiets groots?
hoeveel woonopp m2 is het?
dankuquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:
FFT, ben zo trots op je![]()
Ik hoop dat het leuke banen zijn!
Tja, maar je zult het er toch mee moeten doen hequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar het dagelijkse leven lijkt zo insignificant..
Oooh! Nou ja, nog steeds goed en erg actief bezig natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
dankumaar het zijn geen solli's he
gewoon gesprekken bij een uitzendbureau zelf. vrijdagochtend in Amstelveen, vrijdagmiddag in Alphen en week erop weer één in Alphen.
andere uitzendbureaus zouden e-mailen of bellen.
Ik ben het met CF eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi, ik zou toch eens serieus overwegen of je echt meteen een gezinswoning in een klein dorp wilt. Waarom meteen gaan voor volledige 'verburgerlijking'? Die kans heb je over een paar jaar ook nog wel, als je een huis gaat kopen en kinderen krijgen.
Maar dat is mijn gedachte daarbij hoor, ik zou dat zelf jammer vinden.
Maar het is sowieso maar voor kortere tijd he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi, ik zou toch eens serieus overwegen of je echt meteen een gezinswoning in een klein dorp wilt. Waarom meteen gaan voor volledige 'verburgerlijking'? Die kans heb je over een paar jaar ook nog wel, als je een huis gaat kopen en kinderen krijgen.
Maar dat is mijn gedachte daarbij hoor, ik zou dat zelf jammer vinden.
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Maar blijf je dan nog steeds in het dorp?
Ik geloof dat ik dan zou wachten.. zonde geld en gedoe van verhuizen.. Of is dat praktisch gezien niet handig?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het is sowieso maar voor kortere tijd he?
Er komt over een half jaar/9 maanden een appartement voor (ruim) de helft van deze huurprijs vrij waar we sowieso willen gaan wonen
+ dat ik redelijk burgerlijk ben
Ik denk dat ik het wel snapquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan zou wachten.. zonde geld en gedoe van verhuizen.. Of is dat praktisch gezien niet handig?
domme zin eigenlijk, snap je wat ik bedoel?
Ze zijn net zo geduldig als wij toen we op afstand woonden denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan zou wachten.. zonde geld en gedoe van verhuizen.. Of is dat praktisch gezien niet handig?
Geduldiger, want ik zat al na 6 maanden bij jou..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze zijn net zo geduldig als wij toen we op afstand woonden denk ik
6 maar? Anna na 3 maanden alquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geduldiger, want ik zat al na 6 maanden bij jou..
wat fijn dat dat mag! een huis en nog steeds ingeschreven blijvenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het is sowieso maar voor kortere tijd he?
Er komt over een half jaar/9 maanden een appartement voor (ruim) de helft van deze huurprijs vrij waar we sowieso willen gaan wonen
+ dat ik redelijk burgerlijk ben
oh das niet zo snel hoor, zulke dingen kunnen snellerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geduldiger, want ik zat al na 6 maanden bij jou..
Ha, ik win!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo das snel!
de mr woonde na 5 maanden bij mij
dat klopt. ik zag een vacature voor intercedente bij een bureau in Alphen waar ik me net bij had ingeschreven. durf nog niet te bellen voor die vacature eigenlijk. schijterdquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooh! Nou ja, nog steeds goed en erg actief bezig natuurlijk
Je had toch ook iets op het oog met stewardes en intercedente?
Met de meubels zal geen probleem zijn want nu gaan we gewoon een beetje 'leeg' levenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Van een groot naar een kleiner huis is echt een ramp, trouwens
Awel Sarabi, mijn mening is natuurlijk ook een beetje gekleurd door het feit dat ik zelf nog altijd bang ben om volwassen te worden(met een echt huis en een familieauto en een huisdier enzo), maar deze periode, net samenwonend, is wel echt je kans om te genieten van je vrijheid.
Lekker een appartementje huren in de stad ofzoOver vijf jaar doe je dat niet meer.
Dat zit allemaal iets andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat fijn dat dat mag! een huis en nog steeds ingeschreven blijven
Tsk, impulsief gedoequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo das snel!
de mr woonde na 5 maanden bij mij
een gekke vriendin van mij 2 wekenquote:
huh? hoe krijg je zoiets voor elkaar? al heb je een tip hoor ik em graagquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zit allemaal iets andersmaar komt goed
Nu hopen dat we er 100 van de huurprijs afkrijgen
Ach jaquote:
Precies!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ach ja![]()
nu zijn we bijna 12 jaar verder dus snel beslissen is niets mis mee
Nee ging gewoon toevallig via via maar heb dus ook geen 100% garantiequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? hoe krijg je zoiets voor elkaar? al heb je een tip hoor ik em graag
Komt vast omdat je nooit op kamers hebt gezetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Sarabi het volgende:
Met de meubels zal geen probleem zijn want nu gaan we gewoon een beetje 'leeg' levenalleen een tafel en paar stoelen voor in de keuken en verder hebben we wel alles
En ik denk dat we dan heel anders zijn daar inde stad trekt me sowieso niet zo en daar iets zoeken schiet al helemaal niet op
Grote kans dat dat daar mee te maken heeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Komt vast omdat je nooit op kamers hebt gezeten
Anyway, leeg leven, da's toch helemaal niet leuk? Je eerste huisje samen, dat moet toch een beetje knus en 'af' zijn?
Volgens mij is het hele concept hier dat het maar "tijdelijk" isquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Komt vast omdat je nooit op kamers hebt gezeten
Anyway, leeg leven, da's toch helemaal niet leuk? Je eerste huisje samen, dat moet toch een beetje knus en 'af' zijn?
Ook wel zo fijn voor Ramon dat ik niet meteen alles 'knus' ga makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij is het hele concept hier dat het maar "tijdelijk" isEn dan zou het van mij ook niet hoeven. Op het moment dat je ergens gaat wonen onder het mom van "zo, hier zit ik fijn voor de komende jaren" wordt het een ander verhaal
Ook dat jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook wel zo fijn voor Ramon dat ik niet meteen alles 'knus' ga maken
Snap ik toch Peetje. Maar als je net voor het eerst gaat samenwonen, lijkt dat mij een beetje jammer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij is het hele concept hier dat het maar "tijdelijk" isEn dan zou het van mij ook niet hoeven. Op het moment dat je ergens gaat wonen onder het mom van "zo, hier zit ik fijn voor de komende jaren" wordt het een ander verhaal
Dit huis dat ik liet zien niet maar waar we later naar toe willen wel (nouja zelfs nog officieel van mijn ouders)quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Snap ik toch Peetje. Maar als je net voor het eerst gaat samenwonen, lijkt dat mij een beetje jammer.
Ah well. Van wie is het huis eigenlijk sarabi, van een bekende?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
FF, goed!
Sarabi, veel wijsheid, doen waar je gelukkig van wordt.
Mwjah. Zit wat in. Maar ik snap Sarabi ook heel erg hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Snap ik toch Peetje. Maar als je net voor het eerst gaat samenwonen, lijkt dat mij een beetje jammer.
Dat klinkt goed! Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef krakkemieke het volgende:
Leuk zo'n meet! Ik ben de hele middag op jacht geweest naar een streekgerecht en ik ben allemaal aardige mensen tegengekomen!![]()
En ik heb een molen bezocht wat al lang op de planning stond.
Is goed, meisquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Had ik alleen aan P doorgegeven of ook al in het topic dat ik er zaterdag toch niet bij ben?
Ben echt even toe aan rust
Het is een verrassing!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef DarkElf het volgende:
wat ga je maken voor zaterdag Krakke?
quote:
ik kom niet dus pm me maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is een verrassing!
Maar iig een hapje met een verhaaltje. En bier en appelsap en koekjes.
Jammer, maar heel verstandig! Ik was wel benieuwd naar je, hihihi.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Had ik alleen aan P doorgegeven of ook al in het topic dat ik er zaterdag toch niet bij ben?
Ben echt even toe aan rust
We ziem je vanzelf wel een keer, eventueel op je housewarmingquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef Sarabi het volgende:
hopelijk komt er weer snel een nieuwe kans (niet in een tentamenweek en tijdens verhuizingen etc)
Nou, maar jij bent dus precies een voorbeeld van wat ik bedoel. Eerst lekker een paar jaar in de stad en dan settelen in een rustiger omgeving!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef DarkElf het volgende:
"achteraf kijk je een koe in de kont" Isa maar snap wel wat je bedoelt.
Ik vond het heerlijk om 4 jaar in Rotterdam te wonen, (jahaa rotterdam boehoeee kutstad! .. Ik vind dus van niet) ... en om alles zo lekker in de buurt te hebben etc.. zalig!
en nu vind ik het heerlijk dat ik in een durrup woon, lekker rustig, veel natuur om me heen en als ik wil sta ik in 15 min. in hartje Antwerpen (wat natuurlijk een hele toffe stad is) of Bergen op Zoom (wat serieus echt een leuke stad is).
En dat is precies wat ik nu zou doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, maar jij bent dus precies een voorbeeld van wat ik bedoel. Eerst lekker een paar jaar in de stad en dan settelen in een rustiger omgeving!
Hahaha we zullen zien en dankjewel Krak!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We ziem je vanzelf wel een keer, eventueel op je housewarming
Bij mij pakte het anders uit: opgegroeid in de stad (oké, provinciestadje maar toch..) en later in Haarlem gaan wonen. Vond er dus geen ruk aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, maar jij bent dus precies een voorbeeld van wat ik bedoel. Eerst lekker een paar jaar in de stad en dan settelen in een rustiger omgeving!
Klinkt ideaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, Sun: mijn achtergrond is natuurlijk weer anders, ik kom uit een enigszins benauwend dorp, toen ik verhuisde naar de wereldstad Delftquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij mij pakte het anders uit: opgegroeid in de stad (oké, provinciestadje maar toch..) en later in Haarlem gaan wonen. Vond er dus geen ruk aanPlatte land/redelijk groot dorp is een verademing. Kleiner dorp zou ik te benauwend gaan vinden, maar dit is precies goed. En op fietsafstand van provinciestadje, rijafstand van wat grotere en leuke winkelsteden (max 30 minuten reizen). Ideaal
![]()
![]()
Dat bedoel ik: het is zo verschillend per persoon wat de ervaringen en behoeftes zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, Sun: mijn achtergrond is natuurlijk weer anders, ik kom uit een enigszins benauwend dorp, toen ik verhuisde naar de wereldstad Delftvond ik dat zo'n enorme verademing, zo'n vrijheid!
We hebben een tijdje in een grotere stad gewoond, ook best leuk, nu weer in een provinciestad, nog altijd leuk. Voorlopig taal ik nog niet naar een dorp, ik hou van de buzz van de stad. Maar op lange termijn, als je het hebt over koophuizen en tuinen, wie weet.
Hele leuke winkelstad!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij pakte het anders uit: opgegroeid in de stad (oké, provinciestadje maar toch..) en later in Haarlem gaan wonen. Vond er dus geen ruk aanPlatte land/redelijk groot dorp is een verademing. Kleiner dorp zou ik te benauwend gaan vinden, maar dit is precies goed. En op fietsafstand van provinciestadje, rijafstand van wat grotere en leuke winkelsteden (max 30 minuten reizen). Ideaal
![]()
![]()
Absoluut! En daarom zeg ik er steeds bij dat het mijn menig is, tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat bedoel ik: het is zo verschillend per persoon wat de ervaringen en behoeftes zijn
Ja, zei ik dan dat je dat niet zei?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Absoluut! En daarom zeg ik er steeds bij dat het mijn menig is, toch
Delft is echt de leukste stad, als je 't mij vraagtquote:
Hoe kan ik het anders dan met je eens zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
Delft is echt de leukste stad, als je 't mij vraagt
Moet gewoon kunnen toch? Je marineert kip in honing met wat citroensap en dan op de grillquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef freecell het volgende:
Hey mensen. Kip grillen in de grillpan met kruiden en honing.
Als je de honing er meteen bij doet wordt het bitter, wat is het beste moment?
Honing in de grillpan druppelen is een slecht idee. Als je een dunne marinade hebt, dus zeg honing en citroensap, kun je overwegen het er net voor het gaar is met een kwastje op te smeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef freecell het volgende:
Hey mensen. Kip grillen in de grillpan met kruiden en honing.
Als je de honing er meteen bij doet wordt het bitter, wat is het beste moment?
grillpan. Dan wordt de honing te heet en smaakt naar verbrande suikerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen toch? Je marineert kip in honing met wat citroensap en dan op de grill
Niet alleen jij hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het heerlijk en wordt echt nerveus van drukke steden!
Hmm...dan wat CF zegtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef freecell het volgende:
[..]
grillpan. Dan wordt de honing te heet en smaakt naar verbrande suiker
Ja, druppelen was ook niet het planquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Honing in de grillpan druppelen is een slecht idee. Als je een dunne marinade hebt, dus zeg honing en citroensap, kun je overwegen het er net voor het gaar is met een kwastje op te smeren.
Ehhmm.. ik heb in de grote stad leren autorijden ja!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alleen jij hoorVolgens mij TAV en Sun ook
Vooral als ze moeten autorijden
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef minilot het volgende:
Jee, hoor net dat ik ben aangenomen.![]()
Ik begin de veertiende, en dat betekent dat ik precies een maand werkloos ben geweest. Heb ik dat ook weer 'es meegemaakt.
Wat noem jij drukke steden? Brussel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef LieLie het volgende:
Ik ben geboren en getogen in een dorp, en woon nu in een ietsie groter dorp, met een 'stad' op een kwartiertje fietsen. Ik vind het heerlijk en wordt echt nerveus van drukke steden!
Leuk voor een dagje of een weekendje, maar in het dagelijks leven vind ik een dorp echt heel fijn.
Volgende keer rij jij naar de whiskyboerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm.. ik heb in de grote stad leren autorijden ja!!Ben daar niet zo moeilijk in.
Is goed, ik weet nu de weg ongeveerquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer rij jij naar de whiskyboerDan kan ik tenminste proeven
Iets bijbanerigs.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat noem jij drukke steden? Brussel?
De stad waar ik woon is nou niet bepaald superopwindendJohannesburg, dat is pas wild
Minilot, wat ga je doen?
Ik vind Amersfoort al druk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De stad waar ik woon is nou niet bepaald superopwindendJohannesburg, dat is pas wild
Minilot, wat ga je doen?
Nou, dat vind ik al erg drukquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Minilot, wat ga je doen?
Owja Maastricht zou ik ook nog wel willen wonenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Sneek, 4.5jaar Utrecht en nu Maastricht. Heb t overal naar mn zin gehad eigenlijk en in Maastricht gaat t ook wel goedkomen.
Je mag eerst ff een half uurtje zitten bij mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is goed, ik weet nu de weg ongeveer![]()
Maar dan niet als ik eerst al 2 uur er op heb zitten..
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owja Maastricht zou ik ook nog wel willen wonen(ook bijna gedaan) alleen jammer dat het zo ver weg is van alles
Wat fijn dat je 't kunt combineren zo!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef minilot het volgende:
Iets bijbanerigs.Nerdy helpdesk voor een aantal automatiseringssystemen. Parttime (drie dagen in de week) zodat ik ook mijn andere bezigheden kan voortzetten!
Amersfoort heeft een prachtige binnenstad! Maar ik zou er niet willen wonen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat fijn dat je 't kunt combineren zo!en fijn dat je niet het hele UWV-gedonderjaag inhoeft
Amersfoort heeft een leuke binnenstad, krak
Och, ik had wel pret bij die blitse introductieochtend op het UWV!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat fijn dat je 't kunt combineren zo!en fijn dat je niet het hele UWV-gedonderjaag inhoeft
Brussel (centrum) is ook gewoon heel druk, toch? Vind ik ook wel. En voor de rest zou ik geloof ik niet in Brussel willen wonen, nare vieze mistroostige stadquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:46 schreef LieLie het volgende:
Nou, dat vind ik al erg druk
Ik vind al snel iets druk dus denk ik
Ik heb wel goede ideeënquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat lijkt me ook wel tof eigenlijk
Edinburgh lijkt me veel leuker om te wonen. Maar het centrum van Glasgow schijnt wel heel cool te zijn. Het is een studentenstad met veel musea en zo..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
En stiekem lijkt het me ook wel heel tof om een half jaartje of zo in Glasgow te werken voor EY. In het weekend lekker rondtoeren daarGlasgow an sich lijkt me 3x niks
Old Firmquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
En stiekem lijkt het me ook wel heel tof om een half jaartje of zo in Glasgow te werken voor EY. In het weekend lekker rondtoeren daarGlasgow an sich lijkt me 3x niks
Lijkt me geweldigquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, Edinburgh dan? Of hebben ze daar geen kantoor? Edinburgh is zo lekker gloomy
Het rotte van Londen is dat het leven er zo duur is, dat je zelfs met een goeie baan echt geen cent overhoudt. Hoor ik van mensen die er wonen, althans. Dus die optie valt af denk ik, met jouw dure hobby'squote:Op woensdag 2 februari 2011 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Lijkt me geweldigProbleem is alleen dat IT slechts in Londen of Glasgow zit
Yupquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het rotte van Londen is dat het leven er zo duur is, dat je zelfs met een goeie baan echt geen cent overhoudt. Hoor ik van mensen die er wonen, althans. Dus die optie valt af denk ik, met jouw dure hobby's
Knuffel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
Bah! Nu wil ik verhuizenEn ik heb al een rotbui omdat ik nu moet gaan ouwehoeren over een security review op applicaties
Terwijl ik lekker thuis had willen zijn nu
Adem in, adem uit......quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
Bah! Nu wil ik verhuizenEn ik heb al een rotbui omdat ik nu moet gaan ouwehoeren over een security review op applicaties
Terwijl ik lekker thuis had willen zijn nu
Dat maakt het er niet beter opquote:
Graag, maar dan wel een fysiekequote:
Ach...teveel dingen te doen, te weinig tijd en dan ook nog ff 4-5 uur in de auto zittenquote:
Misschien krijg je zaterdag wel een echte knuffel van Freecell.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...teveel dingen te doen, te weinig tijd en dan ook nog ff 4-5 uur in de auto zittenIk heb het fotograferen geschrapt en ik loop nog tegen een te druk schema aan
Oh boyquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien krijg je zaterdag wel een echte knuffel van Freecell.
Welnee joh, ik word er alleen ongeduldig van in de auto. Verder red ik me in stad ook prima, zou best een paar jaar in een stad willen wonen, maar een groot dorp heeft ook veel voordelen (zeker met genoeg steden dichtbij)..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alleen jij hoorVolgens mij TAV en Sun ook
Vooral als ze moeten autorijden
![]()
En dan moet je mijn geweldige gezelschap nog missenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...teveel dingen te doen, te weinig tijd en dan ook nog ff 4-5 uur in de auto zittenIk heb het fotograferen geschrapt en ik loop nog tegen een te druk schema aan
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dan moet je mijn geweldige gezelschap nog missen
O, kom je niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dan moet je mijn geweldige gezelschap nog missen
Delftplein ben je zo weer op uitgekekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
Zo. Lekker in Haarlem-Noord (de Cronjé, Borisz) wezen winkelen. Onderweg een harinkie gehapt en bij de beste paardenslager van Nederland (Wisker) een lekker stuk paardenworst gehaald.![]()
Het Turkse dametje van het stalletje was ook weer blij mij te zien en dus voor straks alavast alle ingrediënten voor een Dönor Durum gehaald om op te warmen.
En tijdens de carnaval weer lekker druk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig maar. zou 19 feb pas weer mn eerste boeking hebben maar wordt net gebeld dat er één tussen gekomen is, vlg week don 10 febdeze week geen maar afgelopen week 2 gehad dus netjes zo; 1 per week. deze periode voor carnaval is altijd heel rustig.
ik hoop het, vind optreden met carnaval zo ontzettend leuk! vooral in Brabantquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En tijdens de carnaval weer lekker druk?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop het, vind optreden met carnaval zo ontzettend leuk! vooral in Brabant
Dan ben je dus echt een Dans Marieke.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop het, vind optreden met carnaval zo ontzettend leuk! vooral in Brabant
leuk zo'n kadoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Feli Minilot met je baan
* Bluezz heeft een nieuw badpak gekocht, tankini is zo klote met aquarobiccen dat floept steeds omhoog, bovendien is het broekje te groot (mt 48/50)
dus na 3 zaken ingeweest incl. passen (de hell en ik heb meteen megarugpijn
) mooie speedo's met openruggen/rollade bandjes een gewone effen normale makkelijke hema XL gekocht en ik pas erin
![]()
En ik kreeg een mooie bh kado van golfer![]()
waarom?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]dat is de enige tijd van het jaar dat ik echt probeer weg te zijn uit dit dorp
ieehh neeeeequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt een Dans Marieke.
Te druk voor mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom?iedereen is zo ontzettend aardig, vrolijk en gezellig. geen gevechten, heel knap met al die drank. en ik lig in een deuk om al die verkleedpartijtjes
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt een Dans Marieke.
quote:
ja druk is het idd wel. op zich wel handig dat je dan geen jas mee hoeft te nemen omdat de mensen zelf warmte zat afgeven. helaas mis ik het dit jaar weer. ging altijd met een vriendin die in Brabant woont maar zij kan dit jaar niet. vorig jaar en dat jaar daarvoor ook niet en das echt jammer. dus dan maar hopen op werk, dan ben ik er alsnogquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Te druk voor mij
Het verkleden vind ik nog wel leuk maar dan op kleinere feestjes
mag ik ook een linkje via de PM?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:45 schreef Sarabi het volgende:
Zo weer even een break van het leren (wat toch niet wil lukken hahaha)
Bedankt nog voor het verwijderen van het linkje heren
Dit heb ik ook vaak met werkoverleggen bij onsquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nu een kwartier in die call en het gaat weer helemaal nergens over. Dit had ook ff via mail gekund
Nou meestal wel he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat licht in pashokjes toch altijd onaardig
Ja idd, in sportkledingzaken is het t ergst zag ik nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef DarkElf het volgende:
Nou meestal wel he?
Daarom was ik ook zo in mijn nopjes @ de lingerie afdeling van de Galeria Inno in Antwerpen, gewoon mooi licht hadden ze daar(zonder dat t te overdreven was) want zeg nu eerlijk wie wil zichzelf in tl licht zien?
sta je daar met je winterse bleke huid in tl lichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja idd, in sportkledingzaken is het t ergst zag ik nu.
Daar woonde ik dus pal achter, aan de Schoterwegquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
Zo. Lekker in Haarlem-Noord (de Cronjé, Borisz) wezen winkelen. Onderweg een harinkie gehapt en bij de beste paardenslager van Nederland (Wisker) een lekker stuk paardenworst gehaald.![]()
Het Turkse dametje van het stalletje was ook weer blij mij te zien en dus voor straks alavast alle ingrediënten voor een Dönor Durum gehaald om op te warmen.
Waarom zat ie op de gang ei'k? Wie had dat gedaan, jij?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
We waren Sam net kwijtWe zaten te eten en vroegen ons opeens af waar hij was. Hoorden niets, buiten in de tuin ook niets. Ik de deur naar de gang maar eens open gedaan: zat hij daar heel braaf stilletjes te wachten
![]()
waarschijnlijk heeft hij daar toch 10 minuten gezeten, iets te goed opgevoed als pup. Time out was in de gang en pas weer terug mogen als hij stil was. Maar hoe maak je een hond nu duidelijk dat hij, als hij per ongeluk in de gang opgesloten wordt, best even mag blaffen?
![]()
![]()
Op onze toiletten is het ook erg. Ik zie er soms al zo moe uit, maar in dat licht heb ik altijd de neiging me direct ziek te melden en naar huis te gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja idd, in sportkledingzaken is het t ergst zag ik nu.
Ik was even daarvoor de gang in gelopen, waarschijnlijk was hij stiekem achter me aan gelopen om te kijken of er post wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom zat ie op de gang ei'k? Wie had dat gedaan, jij?
En het is daar donker, dus als je hem niet hoort heb je het niet in de gaten verderquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik was even daarvoor de gang in gelopen, waarschijnlijk was hij stiekem achter me aan gelopen om te kijken of er post was
Ja, bij ons op de toiletten op het werk ook, zie je die wallen ook zo lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:14 schreef TAV74 het volgende:
Op onze toiletten is het ook erg. Ik zie er soms al zo moe uit, maar in dat licht heb ik altijd de neiging me direct ziek te melden en naar huis te gaan
Awwwquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
We waren Sam net kwijtWe zaten te eten en vroegen ons opeens af waar hij was. Hoorden niets, buiten in de tuin ook niets. Ik de deur naar de gang maar eens open gedaan: zat hij daar heel braaf stilletjes te wachten
![]()
waarschijnlijk heeft hij daar toch 10 minuten gezeten, iets te goed opgevoed als pup. Time out was in de gang en pas weer terug mogen als hij stil was. Maar hoe maak je een hond nu duidelijk dat hij, als hij per ongeluk in de gang opgesloten wordt, best even mag blaffen?
![]()
![]()
Ik vind de reflectie in de ramen van bus of trein altijd wel heel flatteus!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, bij ons op de toiletten op het werk ook, zie je die wallen ook zo lekker![]()
Hier thuis heb ik de muren rood geverfd. Ideaal licht![]()
En dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:38 schreef golfer het volgende:
naar dit heerlijke dorp Bloemendaal, waar ik nooit meer uit weg wil.
Die editquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is eigenlijk tegen mijn principes maar ik ga vanaaf lekker met de auto naar de sportschoolveel te koud om te fietsen met een bezweet hoofd straks
Net als maandag?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb vandaag trouwens weer een gooi- en smijtdaglaat alles vallen en alles gaat onhandig en zo. Komt steeds vaker voor lijkt wel
Goed excuus om een keer nieuw servies te kopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb vandaag trouwens weer een gooi- en smijtdaglaat alles vallen en alles gaat onhandig en zo. Komt steeds vaker voor lijkt wel
Juh. Tot groot genoegen van Sam gooide ik een kuipje yoghurt vanuit de koelkast op de grond, open uiteraard.. Dat soort dingen. Lijkt wel of mijn coördinatie niet helemaal meer werkt somsquote:
klinkt lekker simpelquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef DarkElf het volgende:
de kip/groenten/rijstpakketjes waren echt heel lekker en is echt een aanrader voor de werkende mensch's avonds klaarmaken (alle groenten snijden, in een kom, bouillon erbij, rijst erbij, kip erbij, kruiden... pakketjes maken met alufolie , alles leuk erin (rijst onderop) en en hoppa in de koelkast.
als je thuiskomst 's avonds oven aan op 200 en dan moet t 45-50 minuutjes zonder dat je verder nog iets hoeft te doen. Handig!
Heb ik als ik moe of gestrest ben. Dan loop ik ook overal tegenaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh. Tot groot genoegen van Sam gooide ik een kuipje yoghurt vanuit de koelkast op de grond, open uiteraard.. Dat soort dingen. Lijkt wel of mijn coördinatie niet helemaal meer werkt soms
Ik heb het een paar dagen in de maand, mijn zus ook. Familietrekjequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb ik als ik moe of gestrest ben. Dan loop ik ook overal tegenaan.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb ik als ik moe of gestrest ben. Dan loop ik ook overal tegenaan.
Je hebt een hap van je baas genomen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gisteren kwal gegeten
was best ok. niet geweldig lekker, maar zeker niet vies
Ik heb mijn leven lang al de vallende ziektequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt een hap van je baas genomen?
over onopvallende steentjes en stoeprandjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven lang al de vallende ziekte
Heel vervelend en heel lomp.
Niet persé zichzelf, maar wel vooral bijna alles wat ze in haar handen heeft wil nog wel eens vallen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
over onopvallende steentjes en stoeprandjes?
oooh nou ga dan maar nooit met Bluezz naar een kristal winkelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet persé zichzelf, maar wel vooral bijna alles wat ze in haar handen heeft wil nog wel eens vallen.
We hebben dan ook nooit een compleet servies.
Hij hoeft je de eerste 2 dagen ook niet uit te betalen, dus dat scheelt hem ook weer geld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wilde overigens vanmiddag weer werken maar baas gaf aan collega door dat zij aan mij moest doorgevendat ik niet hoefde te werken omdat het rustig was en hij het wel overnam. zo komt ie natuurlijk aan de verkorting op mijn uren. maar ik zal wel eens wegblijven als het druk is. telefoon uit en jammer
Als we al in zo'n winkel zouden komen hou ik haar kort aan het bandje en mag ze verder niets optillen of aanraken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh nou ga dan maar nooit met Bluezz naar een kristal winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |