Goed of slecht?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Verschuif je reputatiemeter maar even een stukje
Naar links of rechts?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Verschuif je reputatiemeter maar even een stukje
Graag gedaan en blijf met beide benen op de grond verder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef rijsttafel het volgende:
En noem mij een rare snuiter, maar ik heb m'n lesje wel geleerd en ik hoop dat jullie er ook iets van leren.
Liefs en bedankt voor de wake up call
Thxquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan en blijf met beide benen op de grond verder.
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Rodekoolsalade met wasabi it is. Dan maar geen match
Leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ff snel boodschappen doen, mama komt onverwacht op bezoek
Life can be hardquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Voel een enorme puist opkomen op m'n wang, maar geen benzoyl peroxide te bekennen natuurlijk hier.
Ruilen voor een koortslip?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Voel een enorme puist opkomen op m'n wang, maar geen benzoyl peroxide te bekennen natuurlijk hier.
Gezellig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ff snel boodschappen doen, mama komt onverwacht op bezoek
Aambeienquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wat er nog meer hard, rood en opgezwollen is?
quote:
Gatver ja die hele winter, ik ben het ook meer dan zatquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb t helemaal gehad met de winter, bah. Ik wil lente!
En ik heb blauwe vingers zo koud heb ik t, belachelijk want het is hier echt niet koud!
Was wel lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, hoe was die mac and cheese van Jamie eigenlijk destijds?
Rijst zag het licht, maar door wat andere kleuren te laten zien (o.a. door zijn vader) dimt het weer watquote:
Ja! Een halve dagquote:
Ah ja, zit al ff bij te lezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rijst zag het licht, maar door wat andere kleuren te laten zien (o.a. door zijn vader) dimt het weer wat
Geeft maar aan hoe beinvloedbaar je kan zijn (op die leeftijd).quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:
Rijst ging zijn verlichte geest achterna, maar mocht niet van zijn vader. Als je het zo opschrijft voelt het ergens best tegenstrijdig.
Maar ach, als hij maar gelukkig wordt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeft maar aan hoe beinvloedbaar je kan zijn (op die leeftijd).
yep.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeft maar aan hoe beinvloedbaar je kan zijn (op die leeftijd).
Kijk maar uit. Voor je het weet zit je bij Scientology op deze leeftijd.quote:
Je hebt PMquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja Saar ik wil ook wel PM van je huissie
quote:
Zo, een echt heel huisquote:
Goed bezig, wijffie!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
bij 7 uitzendbureaus in Alphen mn CV verstuurd en aankomende vrijdag 2 afspraken en volgende week vrijdag nog 1
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
jullie lachen hetzelfde B zag ik net op de foto in je linkje
Goedzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
bij 7 uitzendbureaus in Alphen mn CV verstuurd en aankomende vrijdag 2 afspraken en volgende week vrijdag nog 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |