Goed of slecht?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Verschuif je reputatiemeter maar even een stukje
Naar links of rechts?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Verschuif je reputatiemeter maar even een stukje
Graag gedaan en blijf met beide benen op de grond verder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef rijsttafel het volgende:
En noem mij een rare snuiter, maar ik heb m'n lesje wel geleerd en ik hoop dat jullie er ook iets van leren.
Liefs en bedankt voor de wake up call
Thxquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan en blijf met beide benen op de grond verder.
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Rodekoolsalade met wasabi it is. Dan maar geen match
Leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ff snel boodschappen doen, mama komt onverwacht op bezoek
Life can be hardquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Voel een enorme puist opkomen op m'n wang, maar geen benzoyl peroxide te bekennen natuurlijk hier.
Ruilen voor een koortslip?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Voel een enorme puist opkomen op m'n wang, maar geen benzoyl peroxide te bekennen natuurlijk hier.
Gezellig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga ff snel boodschappen doen, mama komt onverwacht op bezoek
Aambeienquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wat er nog meer hard, rood en opgezwollen is?
quote:
Gatver ja die hele winter, ik ben het ook meer dan zatquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb t helemaal gehad met de winter, bah. Ik wil lente!
En ik heb blauwe vingers zo koud heb ik t, belachelijk want het is hier echt niet koud!
Was wel lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, hoe was die mac and cheese van Jamie eigenlijk destijds?
Rijst zag het licht, maar door wat andere kleuren te laten zien (o.a. door zijn vader) dimt het weer watquote:
Ja! Een halve dagquote:
Ah ja, zit al ff bij te lezenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rijst zag het licht, maar door wat andere kleuren te laten zien (o.a. door zijn vader) dimt het weer wat
Geeft maar aan hoe beinvloedbaar je kan zijn (op die leeftijd).quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:
Rijst ging zijn verlichte geest achterna, maar mocht niet van zijn vader. Als je het zo opschrijft voelt het ergens best tegenstrijdig.
Maar ach, als hij maar gelukkig wordt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeft maar aan hoe beinvloedbaar je kan zijn (op die leeftijd).
yep.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeft maar aan hoe beinvloedbaar je kan zijn (op die leeftijd).
Kijk maar uit. Voor je het weet zit je bij Scientology op deze leeftijd.quote:
Je hebt PMquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja Saar ik wil ook wel PM van je huissie
quote:
Zo, een echt heel huisquote:
Goed bezig, wijffie!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
bij 7 uitzendbureaus in Alphen mn CV verstuurd en aankomende vrijdag 2 afspraken en volgende week vrijdag nog 1
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:49 schreef DarkElf het volgende:
jullie lachen hetzelfde B zag ik net op de foto in je linkje
Goedzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
bij 7 uitzendbureaus in Alphen mn CV verstuurd en aankomende vrijdag 2 afspraken en volgende week vrijdag nog 1
Dat is toch handig voor de housewarmingquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Sarabi het volgende:
Ja hey straks weten jullie allemaal waar ik woon
Nu is het nog 750 maar dat is echt teveel voor ons dus gaan we daar over onderhandelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo, een echt heel huis
Hoeveel is de huur en kan je het steeds voor een half jaar verlengen of zo?
ik wil het ook weten! alsjeblieftquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey straks weten jullie allemaal waar ik woon
Nou idd!! Wat een kast!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo, een echt heel huis
Hoeveel is de huur en kan je het steeds voor een half jaar verlengen of zo?
Zat ik wel al aan te denkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is toch handig voor de housewarming
Ja, ik zou ook onderhandelen, want het is de kale huur w.s... best veelquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Nu is het nog 750 maar dat is echt teveel voor ons dus gaan we daar over onderhandelen
en dan kijken we ook naar de duur, de vorige heeft er 10 maanden ingezeten en wij gaan denk ik eerst voor een half jaar
Het is echt zoveel groter dan waar we eigenlijk voor gingen
Yep, kale huur dus ja het is ook wel veel ruimte maar ook veel geldquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook onderhandelen, want het is de kale huur w.s... best veel
nou de ruimte is idd mooi (wel erg groot wat isa zegt) maar als je bedenkt wat er allemaal nog voor kosten bijkomen... das erg veel dan alleen voor huur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep, kale huur dus ja het is ook wel veel ruimte maar ook veel geld
Ik vind 750 voor kale huur echt héél erg veelquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Sarabi het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind 750 voor kale huur echt héél erg veelEn je bent maar met z'n tweeën hè!
voor kleinere dingen toch niet? of willlen jullie persé zoiets groots?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
KloptMaar het is jammer genoeg wel een heel normaal bedrag hier in het dorp
Is inderdaad veel geld, wij wonen (netto) voor minderquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het dagelijkse leven lijkt zo insignificant..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet er vol in duiken betekent niet dat je het helemaal los hoeft te laten he
Haal er uit wat je in je dagelijkse leven kunt gebruiken.
Lijkt me verstandiger dan alles opzij te schuiven en wellicht een onomkeerbare keuze te maken
die in Alphen die ik had voor een appartementje was maar 100 euro minder, en dan voor mn uppie. Alphen is dan ook (best vreemd) ontzettend duurquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
KloptMaar het is jammer genoeg wel een heel normaal bedrag hier in het dorp
Ik vind dat niet zo vreemd hoor. Alphen ligt middenin de randstad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die in Alphen die ik had voor een appartementje was maar 100 euro minder, en dan voor mn uppie. Alphen is dan ook (best vreemd) ontzettend duur
Kleinere dingen zijn net zo duur helaasquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor kleinere dingen toch niet? of willlen jullie persé zoiets groots?
hoeveel woonopp m2 is het?
dankuquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:
FFT, ben zo trots op je![]()
Ik hoop dat het leuke banen zijn!
Tja, maar je zult het er toch mee moeten doen hequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar het dagelijkse leven lijkt zo insignificant..
Oooh! Nou ja, nog steeds goed en erg actief bezig natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
dankumaar het zijn geen solli's he
gewoon gesprekken bij een uitzendbureau zelf. vrijdagochtend in Amstelveen, vrijdagmiddag in Alphen en week erop weer één in Alphen.
andere uitzendbureaus zouden e-mailen of bellen.
Ik ben het met CF eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi, ik zou toch eens serieus overwegen of je echt meteen een gezinswoning in een klein dorp wilt. Waarom meteen gaan voor volledige 'verburgerlijking'? Die kans heb je over een paar jaar ook nog wel, als je een huis gaat kopen en kinderen krijgen.
Maar dat is mijn gedachte daarbij hoor, ik zou dat zelf jammer vinden.
Maar het is sowieso maar voor kortere tijd he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi, ik zou toch eens serieus overwegen of je echt meteen een gezinswoning in een klein dorp wilt. Waarom meteen gaan voor volledige 'verburgerlijking'? Die kans heb je over een paar jaar ook nog wel, als je een huis gaat kopen en kinderen krijgen.
Maar dat is mijn gedachte daarbij hoor, ik zou dat zelf jammer vinden.
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Maar blijf je dan nog steeds in het dorp?
Ik geloof dat ik dan zou wachten.. zonde geld en gedoe van verhuizen.. Of is dat praktisch gezien niet handig?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het is sowieso maar voor kortere tijd he?
Er komt over een half jaar/9 maanden een appartement voor (ruim) de helft van deze huurprijs vrij waar we sowieso willen gaan wonen
+ dat ik redelijk burgerlijk ben
Ik denk dat ik het wel snapquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan zou wachten.. zonde geld en gedoe van verhuizen.. Of is dat praktisch gezien niet handig?
domme zin eigenlijk, snap je wat ik bedoel?
Ze zijn net zo geduldig als wij toen we op afstand woonden denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan zou wachten.. zonde geld en gedoe van verhuizen.. Of is dat praktisch gezien niet handig?
Geduldiger, want ik zat al na 6 maanden bij jou..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze zijn net zo geduldig als wij toen we op afstand woonden denk ik
6 maar? Anna na 3 maanden alquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geduldiger, want ik zat al na 6 maanden bij jou..
wat fijn dat dat mag! een huis en nog steeds ingeschreven blijvenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het is sowieso maar voor kortere tijd he?
Er komt over een half jaar/9 maanden een appartement voor (ruim) de helft van deze huurprijs vrij waar we sowieso willen gaan wonen
+ dat ik redelijk burgerlijk ben
oh das niet zo snel hoor, zulke dingen kunnen snellerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geduldiger, want ik zat al na 6 maanden bij jou..
Ha, ik win!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo das snel!
de mr woonde na 5 maanden bij mij
dat klopt. ik zag een vacature voor intercedente bij een bureau in Alphen waar ik me net bij had ingeschreven. durf nog niet te bellen voor die vacature eigenlijk. schijterdquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooh! Nou ja, nog steeds goed en erg actief bezig natuurlijk
Je had toch ook iets op het oog met stewardes en intercedente?
Met de meubels zal geen probleem zijn want nu gaan we gewoon een beetje 'leeg' levenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Van een groot naar een kleiner huis is echt een ramp, trouwens
Awel Sarabi, mijn mening is natuurlijk ook een beetje gekleurd door het feit dat ik zelf nog altijd bang ben om volwassen te worden(met een echt huis en een familieauto en een huisdier enzo), maar deze periode, net samenwonend, is wel echt je kans om te genieten van je vrijheid.
Lekker een appartementje huren in de stad ofzoOver vijf jaar doe je dat niet meer.
Dat zit allemaal iets andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat fijn dat dat mag! een huis en nog steeds ingeschreven blijven
Tsk, impulsief gedoequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo das snel!
de mr woonde na 5 maanden bij mij
een gekke vriendin van mij 2 wekenquote:
huh? hoe krijg je zoiets voor elkaar? al heb je een tip hoor ik em graagquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zit allemaal iets andersmaar komt goed
Nu hopen dat we er 100 van de huurprijs afkrijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |