Arme mensen gaan toch niet op hun dieren naar demonstraties met het risico dat hun dieren omkomen als ze al weinig hebben? Mubarak's invloed inderdaad, denk ik...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik denk echt uitgedeeld via mubarkak
Comments die op de manier zoals jij ze plaatst zijn niet echt van toepassing op dit moment.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat wil je dat de VS doet dan?
Hevig geëmotioneerd meisje aan de telefoon bij Mehwar TV, die toegaf dat de VS & Israel 25jan mede mogelijk gemaakt hebben. Ze werd gevraagd richting studio te komen, als dat waar is, dan haalt ze de studio natuurlijk niet...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef Muridae het volgende:
Dit zijn de armste sloebers die opgejut zijn door de overheid.
Waarschijnlijk hebben ze te horen gekregen dat de revolutie door de VS en Israel is gestart.
Wapens, paareden, kamelen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:07 schreef Infection het volgende:
Het lijkt mij dat er alsnog meer anti-mubarak demonstranten dan pro-mubarak demonstranten zijn? Dus wat hebben ze te vrezen?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef superworm het volgende:
Sjee, ze schoppen die paarden naar de tering.
Anti die de pro's terug jagen, de pro's komen telkens van 'linksonder' van naast het museum(roze/rode gebouw) denk ik ?quote:
Oke. Bron?? Of weet je het ook niet zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Anti die de pro's terug jagen, de pro's komen telkens van 'linksonder' van naast het museum(roze/rode gebouw) denk ik ?
ik vermoed dat de dieren ook van hem komen .. vind echt zielig ,.... oook voor die dieren !!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Arme mensen gaan toch niet op hun dieren naar demonstraties met het risico dat hun dieren omkomen als ze al weinig hebben? Mubarak's invloed inderdaad, denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |