En de VS grijpt nog niet in...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
Nog iets.
Dit is wel een duidelijk plaatje van onderdrukking.
Mubarak stuurt zijn aanhangers heen om de onderdrukking taak te laten uitvoeren met stokken en dergelijke.
Wat normaal de politie deed, doen nu de niet erg intelligente aanhangers van hem.
alles door elkaar lijkt het?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik kan niet echt zien wie nu pro en wie nu anti is
Wat kan de VS op dit moment doen? Het is net een uur echt mis aan het gaan, de berichten hierover zijn waarschijnlijk nog niet eens bij de juiste mensen aangekomen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
En de VS grijpt nog niet in...
ik denk echt uitgedeeld via mubarkakquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Infection het volgende:
Wtf, waar komen die ezels/kamelen vandaan? En waarom?
Ezels en kamelen zijn het Egyptische equivalent van paarden in Nederland.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Infection het volgende:
Daarom zei ik net, schandalig dat de wereld reageert op de, This time whe see it true the fingers manier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hetzelfde... ze hadden eerder moeten marcheren richting presidentiële paleis, nu heeft Mubarak veel mensen op de been kunnen krijgen en kunnen betalen om VOOR hem te protesterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Toverheks het volgende:
ik zit hier fijn op me stoel met laptop en tv maar kan wel janken wat erg dit allemaal hoopte zo dat de demonstranten wonnen, maar zie het zo somber in
In iedergeval dwingen dat Mubarak aftreed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat kan de VS op dit moment doen? Het is net een uur echt mis aan het gaan, de berichten hierover zijn waarschijnlijk nog niet eens bij de juiste mensen aangekomen..
Lopen er nog duizenden rond in egypte, ipv busjes/trucks hebben veel armere nog ezels met karren,quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Infection het volgende:
Wat wil je dat de VS doet dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |