op jou zat ik te wachten, hoe gaat het met je omaquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef Ludacriss het volgende:
Ik wist het, ze hadden gewoon de paleis moesten bestormen. Heb dit al 5 dagen gezegd.
Ze worden 24/7 aangevallen op hun frequenties:quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef -jos- het volgende:
Wel vreemd dat AlJazeera opeens weinig live beelden meer toont, toont toch aan dat ook deze media niet geheel neutraal is. Zou graag beelden van het plein nu zien.
quote:Sandmonkey Sandmonkey
I am sorry. I am sorry that u r weak, I am sorry that U were inconvenineced, I am sorry we brought u this victory in a week. #jan25
2 minutes ago
Snap het idee achter 'internet aanzetten om mensen thuis te laten blijven' ook niet helemaal. Internet is nu juist een middel bij uitstek om buiten de propaganda van de staats-tv om mensen te laten zien wat er echt gaande is..quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Flashbox het volgende:
Zeinobia Zeinobia Mubarak thinks that by returning by the internet we will not go back to the street ,well he is wrong 1 minute ago via TweetDeck
quote:Sandmonkey Sandmonkey
We have foought for you, for accountability and change, and now that we are a hair away from victory, u betray us. #jan25
46 seconds ago
Zie je welquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:01 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Je bent me echt NET voor. Is toch nog best druk als je het zo ziet...
Aan de andere kant, de camerahoek van AJE was nou ook niet echt optimaal te noemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Komt door m'n slaapgebrek en vierkantige oogjes. Je had helemaal gelijk de vorige keer...
quote:rqskye: RT @jonjensen: Our group joined by 3 packed microbuses of pro-Mubarak protesters. Heading to Mohandesin. <200 now. #Egypt #jan25
less than a minute ago
RT'en @ AJ iemand?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:02 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Begint 'nasty' te worden voor journalisten. Op plein proberen ze cameraman in elkaar te rammen daarbuiten wordt gejaagd op Al jazeera mensen
quote:I got news from a trusted source that the pro-mubarak protestors are being paid 400EGP a day. #jan25
Met de kanttekening dat een 'military spokesperson' niet hetzelfde is als de doorsnee soldaat op het plein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Egyptian Army Calls For An End To Protests
raistlin6 Stevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
RT'en @ AJ iemand?
Vertaald natuurlijk
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:08 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
raistlin6 Steven
@
@nolanjazeera dutch reporter in Cairo: getting scary now, on square ppl try to beat up camera man, outside sq ppl hunting for AJ crews
liever dat ze vandaag een dagje thuisblijven ( desnoods ff die ProM laten lopen ) morgen MASSAAL richting paleis .. het Moet volgens mij wel , anders alles voor nietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja de hamvraag is, bereiden ze vrijdag nog steeds voor of gaan ze dat afblazen.
Nu opgeven zou wel het ergste zijn wat ze kunnen doen ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
lieverd dat ze vandaag een dagje thuisblijven ( desnoods ff die ProM laten lopen ) morgen MASSAAL richting paleis .. het Moet volgens mij wel , anders alles voor niets
Goed punt, misschien is dat wel de gedachte achter de proM demo's (al dan niet georganiseerd door Moebie/NDP zelf)quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:11 schreef Re het volgende:
en natuurlijk door de overweldigende volkspositiviteit over Muba voelt hij zich genoodzaakt zijn statement van gisteren in te trekken...
eng, gezien het feit dat de proM's (volgens AJE) slechts 500m verderop staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:14 schreef Flashbox het volgende:
estr4ng3d Numbers in #tahrir starting to look like yesterday, 10s of thousands, hundreds coming in every minute #jan25 less than a minute ago via TweetDeck
Ik vind dat echt zo oprecht erg voor deze mensen, wat moeten die zich rot voelen zeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:14 schreef -jos- het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
Feeling defeated. I want to leave #Egypt now. Really, things have flipped. #jan25
Elazul Elazul
Thanks for believing a liar, and not in yourself. I'll see you back in Egypt when the regime falls, because now i can't come back.
Ergste is nog het domino effect. Als de hardcore demonstranten het opgeven, zal de rest volgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:16 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo oprecht erg voor deze mensen, wat moeten die zich rot voelen zeg.
Klopt momenteel. Zullen wss wel weer terug gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:19 schreef Beach het volgende:
Hmm geen live beelden via Al Jazeera klopt dat??
Nee, mooie beelden van de gast achter @jan25voicesquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:19 schreef Beach het volgende:
Hmm geen live beelden via Al Jazeera klopt dat??
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:21 schreef Hukkie het volgende:
Volgens de Telegraaf wordt de sfeer in het land weer wat 'gemoedelijker'
Wtf, waar bemoei je je mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Raafatology we wont stop and we wont give up. it is not over. we are going back to the street. #Egypt #jan25
less than a minute ago via web
BloggerSeif I am Lebanese in Tahrir, I will not move. Egyptians, please come back. #jan25
Ze lopen een beetje voor op het scenarioquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:21 schreef Hukkie het volgende:
en op welke schaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:24 schreef Re het volgende:
misschien niet leuk maar wel machtig interessant om te zien hoe het spel wordt gespeeld en met welke middelen
Jap. Hoewel we hier nog steeds teveel met westerse ogen naar kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:24 schreef Re het volgende:
misschien niet leuk maar wel machtig interessant om te zien hoe het spel wordt gespeeld en met welke middelen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:24 schreef Re het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wtf, waar bemoei je je mee.
das echt slecht nieuws ( als het waar is )quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef shomila het volgende:
pakinamamer Pakinam and Voice
Even friends are turning against each other now #Jan25 #StayTogether #Egypt
Dit denk ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef Zith het volgende:
Die diplomaten hebben Moeba goed advies gegeven over hoe je het publiek uit elkaar speelt.
Wat een rare reactie:quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:21 schreef Hukkie het volgende:
Dat domme gekanker op de media!quote:Gelukkig maar, hopelijk weet de bevolking de druk op de ketel te houden. Het is jammer dat er nog geen echt krachtige oppositie is die een alternatief kan bieden. Ik moet wel zeggen dat het verschil in kwaliteit van de berichtgeving in de media erg wisselt, van RTL 4 Nieuws (bedroevend zo slecht, zijn wij in Nederland nu echt zo ver afgezakt??) tot Terzake (Belgie) inhoudelijk, en genuanceerd. Wat een verschillen, dit terzijde overigens!
quote:Gamal Abd El Nasser resigns from Egyptian presidency after defeat in war against Israel in 1967, millions of Egyptians poured into the streets begging for him to reconsider.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Duizenden pro Mubarak demonstraten op de been en het worden er steeds meer. #Jan25 #Egypt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat een rare reactie:
[..]
Dat domme gekanker op de media!
Haha, als deze pro-Mubarak protesten groter worden gaat ie echt niet weg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is het wel klaar tot september. Het bloedt nu dood. Mensen zullen plotsklaps 'verdwijnen'. Mubarak vult zijn zakken nog zo veel mogelijk de komende 8 maanden. En tot zover de revolutie.
!!quote:nolanjazeera Dan Nolan
Now there's a guy dressed as mubarak whipping another guy tied to a wooden cross who symbolizes egyptian people
En dit was de samenvatting. Bedankt voor het kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is het wel klaar tot september. Het bloedt nu dood. Mensen zullen plotsklaps 'verdwijnen'. Mubarak vult zijn zakken nog zo veel mogelijk de komende 8 maanden. En tot zover de revolutie.
ja daar staan elke nieuwe recente foto's maar ik weet niet hoe ik die hier moet postenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef shomila het volgende:
Sarahngb Sarah Naguib
FUCK RT @Gsquare86: Pro-Mubarak march now coming into Tahrir in 'a big number' and it will get ugly http://yfrog.com/h3zsgekj
quote:BBCTimWillcox Tim Willcox
by stahlblu
Pro-Mubarak supporters aggressive and hostile to foreign media. In Tahrir Sq Mubarak supporters who got in jostled out by protestors #egypt
Live tekstje is weg, AlJazeera is niet neutraal meer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef HiZ het volgende:
Het ziet er nog steeds erg druk uit op het Tahreer plein.
ik zag em ook , meerdere bronnen iemand gezien ?? als het klopt duidelijk iemand die is ingezet door mubarkakquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
Live tekstje is weg, AlJazeera is niet neutraal meer.
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Someone has paid for seven boats to sail around on the Nile in circles with I Love Mubarak signs on them. #jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |