Doen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn oma zei het altijd als ik mijn bord niet leeg at, waarop ik altijd voorstelde het overgebleven eten maar op te sturen.
Ik moest haar nog maar eens bellen, ze is gewoon 95, inmiddels bijna 96
Ik zei ook altijd dat het maar opgestuurd moest worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn oma zei het altijd als ik mijn bord niet leeg at, waarop ik altijd voorstelde het overgebleven eten maar op te sturen.
Ik moest haar nog maar eens bellen, ze is gewoon 95, inmiddels bijna 96
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zei ook altijd dat het maar opgestuurd moest worden.
Heb 1 x daadwerkelijk eten in een envelop gestouwd... toen was ik 7 ofzo
En ze is ook gewoon helemaal bij de tijd hoor, ze werkt 's zomers zelfs nog, zit ze op het strandpaviljoen bij de toiletten als toiletjuffrouw met haar doktersromannetjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Doen!
Ik heb geen opa's en oma's meer.
Maar vertel is, wat is goed tegen de hoofdpijn?quote:
dat las ik in het vorige topic.quote:
Ik ken het gevoel.. gewoon even mute...en later weer geluidquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ze is ook gewoon helemaal bij de tijd hoor, ze werkt 's zomers zelfs nog, zit ze op het strandpaviljoen bij de toiletten als toiletjuffrouw met haar doktersromannetjes.
Weet je dat niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Maar vertel is, wat is goed tegen de hoofdpijn?
Misschien, maar ik kan niet denken van de pijnquote:
Hoi Mirnequote:
Ik heb van de andere kant nog een opa, die heeft een eigen kroeg. Maar die zie ik echt nooit en ik zou niet weten hoe oud 'ie is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn oma van mijn vaders kan heeft ook nog tot het laatst toe op zichzelf gewoond, die was ook dik in de 90.
Goed klaarkomen natuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Misschien, maar ik kan niet denken van de pijn
Succesquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga een toets maken, veel succes nog met koelkast mensen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goed klaarkomen natuurlijk
SEKS!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Maar vertel is, wat is goed tegen de hoofdpijn?
Dan is het wel diep triest met je gesteldquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heb er de enrgie momenteel niet voor
daar wil ik dan wel een overdosis vanquote:
klinkt het als perry?quote:
Deed me in eerste instantie aan wat anders denken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weet niet wat jij hoort, maar ik draai Feel what you want
11GB > 14 minutenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
OJA, IK KRIJG VANAF 1 MAART INTERNET DAT 5 KEER ZO SNEL IS, MIJN VADER IS OM!
Met 1 t/m 51 heb ik wel even al die toppers van toenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Patje1987 het volgende:
Hitzone 3 t/m 10 heb ik nog ergens origineel. Ja sadmaar toen was ik hip!
Mijn zusje had er een paar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Patje1987 het volgende:
Hitzone 3 t/m 10 heb ik nog ergens origineel. Ja sadmaar toen was ik hip!
Aqua enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met 1 t/m 51 heb ik wel even al die toppers van toen
Die heb ik ook ergens op mijn HDD staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met 1 t/m 51 heb ik wel even al die toppers van toen
Ik heb gewoon kabel. ADSL is ruk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar jij hebt echt internet, niet normaal
Ik moet zeggen dat ik toch best wel lief ben eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ragboer is ook niet lief
Bedoel je niet Rhythm is a dancer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
heej, ik moest dus denken aan: Rythm Rythm Dancer...
Dat kan ik alleen maar beamen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik toch best wel lief ben eigenlijk.
Ja ik heb ook kabel, momenteel 22mbit, is snel genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kabel. ADSL is ruk.
Zo klopt ie voor mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
OJA, IK KRIJG VANAF 1 MAART INTERNET DAT 5 KEER ZO SNEL IS, MIJN VADER IS OM!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bedoel je niet Rhythm is a dancer?
Nu hebben we de snelste van ziggo. Ik zak straks zo'n stuk naar benedenquote:
koelkaaaaaaaaaaaaaaaaaaastquote:
Morgequote:
SperzieBoefToonquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Stiekem lurk ik al een kwartiertje hier
hai haiquote:
Toonquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Stiekem lurk ik al een kwartiertje hier
Wacht maar tot jij je headset/mic hebt, dan wordt het de uren na mij doorsoppen op jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Allemaal vrouwen aan het soppen nu
Daar staan wel fijne klassiekers op!quote:
Voor het geval datquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voelde me helemaal niet achtergesteld!!
Sowieso bij koelkast.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
draai de hele hitzone 1 cd : Dquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik hoor geen Amsterdams op de radio hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb momenteel alleen het probleem dat die site mijn order niet wil annuleren, of iig, ze reageren niet op mijn mailquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij je headset/mic hebt, dan wordt het de uren na mij doorsoppen op jou
nee hoor... was ff weg.. dus snap al niet waarom alle vrouwen aan het soppen zouden zijnquote:
en opgelicht@opgelicht.nlquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen het probleem dat die site mijn order niet wil annuleren, of iig, ze reageren niet op mijn mailTerwijl ze eerder wel reageerde op m'n mail waar ik vroeg wanneer ik dat ding binnen zou kunne verwachten
Nu mail ik ze met als tweede afzender kassa@vara.nl
laar maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef JJH het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitzone_1
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen het probleem dat die site mijn order niet wil annuleren, of iig, ze reageren niet op mijn mailTerwijl ze eerder wel reageerde op m'n mail waar ik vroeg wanneer ik dat ding binnen zou kunne verwachten
Je hebt gewoon recht tot retour zonder opgaaf van reden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is bij www.informatique.nlquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt gewoon recht tot retour zonder opgaaf van reden.
Welke winkel was het?
it's !!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt gewoon recht tot retour zonder opgaaf van reden.
Welke winkel was het?
Dan is hetquote:
www.informatique.nl oplichters opgelicht kutwinkel review slecht retour geen service schijtwinkelquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is bij www.informatique.nl
En dat lijkt me dus ook, maar als ze niet reageren
Als ik vanmiddag nog niks terug heb ga ik ze wel bellen
Heel gek is dat nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zijn sowieso traag met reageren de laatste week.
Denken dat dat helptquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan is het
[..]
www.informatique.nl oplichters opgelicht kutwinkel review slecht retour geen service schijtwinkel
zo.
proberen te eten ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:14 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga weer eens een broodje roosteren en proberen te eten
Chillquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan is het
[..]
www.informatique.nl oplichters opgelicht kutwinkel review slecht retour geen service schijtwinkel
zo.
ja, buikgriep.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
proberen te eten ?
ben je ziek dan ?
dankje (:quote:
Haha ja djkoelkast nep, oplichter, oplichting, stelen, martelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon altijd grappig
martelen ook gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha ja djkoelkast nep, oplichter, oplichting, stelen, martelen,
Vind het niet echt zo heel geweldig klinken... dacht eerst dat ze miss pijn hadquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier kan flips een voorbeeld aan nemen
LOL!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind het niet echt zo heel geweldig klinken... dacht eerst dat ze miss pijn had
niet doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
zo.
Ze kreunde niet echt van geilheid leek mij.. maar goed.. sommige vrouwen kreunen nou eenmaal raarquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!
Ja bij een kreunende vrouw denk ik ook altijd als eerste aan pijn
Ze kan hem ook edittenquote:
googlebaitquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest wel, kwam Niet meer op het woord als je google zo toespeeld.
Ik zal het niet meer doen. Het spijt me.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest wel, kwam Niet meer op het woord als je google zo toespeeld.
Dat topiek is 5 jaar oud!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Mensen die niet weten wat [ afbeelding ] is
De teloorgang van de PI.
Toch heb ik liever jailbait.quote:
Het is toooooooooooopikquote:
Daar gaan mn kansenquote:
Ik vind topiek gaver klinken.quote:
Jij hebt echt teveel shows gemistquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind topiek gaver klinken.
En wat moet ik met een 5 jaar oud topic waar ik niet meer in kan reageren?
Bekijk mijn post nog eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind topiek gaver klinken.
En wat moet ik met een 5 jaar oud topic waar ik niet meer in kan reageren?
Kun je me kort bijpraten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt teveel shows gemist
Ah, geen PI. Ik heb een idee waar dit heen gaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:24 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bekijk mijn post nog eens
En het gaat om de OP van dat topic
Dit gaat naar een slotje toe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, geen PI. Ik heb een idee waar dit heen gaat.
Die zijn in de minderheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn wel meer mensen ouder dan huppel hoor
Maar die zitten niet op fokquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn wel meer mensen ouder dan huppel hoor
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er word ineens goede muziek gedraait
goed bezig koelkast![]()
Heul nietquote:
OUD zit er vol meequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar die zitten niet op fok
mijn opvatting van goede muziek niet...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]ik draai altijd goeie muziek!
Jouw UI gaat precies op de beatquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn opvatting van goede muziek niet...
we weten beiden dat we tegenover elkaar staan
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jouw UI gaat precies op de beat
Ken je de clip van Gigi D'Agostino ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jouw UI gaat precies op de beat
Zie UI lijkt mequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ken je de clip van Gigi D'Agostino ook?
Juicy heb ik al genoeg gezien, dit hoeft idd niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Flikker eens op met dat juicy plaatje![]()
SUNCREAM
Die laatste is toch cool?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Flikker eens op met dat juicy plaatje![]()
SUNCREAM
Sorry!!quote:
sorry !quote:
Oeh, jouw wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:43 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
sorry !
was ff de was aan het doen ...
Lol zelf gemaakt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
mijn forumvriendjesopvallend veel van hier
Waar haal je dat plaatje weg?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
vindt er niks aan , sta er niet tussenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:47 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
vindt er niks aan , sta er niet tussen
En dan zijn we via hem verbonden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef OhLaLa het volgende:
Ach ja ...als Koelkast maar m'n vriendje is ....
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
En dan zijn we via hem verbonden.
Als we elkaar flink quoten wel denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef OhLaLa het volgende:
Ach ja ...als Koelkast maar m'n vriendje is ....
Verdomme dan ga ik nu even mn laptop opnieuw opstarten want die flipt als een malle meteenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik wil Beach niet tussen ons in.
Windows 95?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme dan ga ik nu even mn laptop opnieuw opstarten want die flipt als een malle meteen
Neequote:
ik ook niet !!!....quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik wil Beach niet tussen ons in.
Staan een beetje boel beetje grote plaatjes in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme dan ga ik nu even mn laptop opnieuw opstarten want die flipt als een malle meteen
jah doen !quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef sharr het volgende:
Zal ik ONZ radio keihard opzetten door de klas
Doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef sharr het volgende:
Doen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef sharr het volgende:
Ik stem voor. Opeens 2x zoveel luisteraars!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef sharr het volgende:
Gewoon doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef sharr het volgende:
hahahaha ja das leuk !!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
En dan geloven ze nooit dat jij contact hebt met de dj, dus zeg maar wat ik moet zeggen in die klas van je
Die draai ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:59 schreef Beach het volgende:
Doe dat liedje van Manus met zijn anus.
Dat zou wel geestig zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:59 schreef Beach het volgende:
Doe dat liedje van Manus met zijn anus.
Webplayerquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
Hij hapert een beetje![]()
Werkt zeker alleen via VLC of WMP?
Zou mooi zijn als er nu een enorm rare plaat kwamquote:
Breng Koelkast eens niet op ideeënquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er nu een enorm rare plaat kwam
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:05 schreef Beach het volgende:
Sharr zeg me dat ze het nog steeds horen!
quote:Wij hebben uw order zojuist uit ons systeem verwijderd, door de enorme drukte van de afgelopen dagen zijn wij niet aan uw mail toegekomen waarvoor onze excuses.
Wilt u mij voorzien van uw rekeninggegevens zodat ik het overgemaakte bedrag aan u kan terugstorten?
Met vriendelijke groet,
Informatique computers en componenten BV
Ik weet alles van de muziek van B&A, want ik heb vroeger het B&A forum gehad en daar zat ook een muzieksite bij waar alle muziekjes zijn uitgeplozen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Tubular Bells, het 'spannende muziekje' van Bassie en Adriaan. Dat ken je toch wel!
En van the exorcistquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Tubular Bells, het 'spannende muziekje' van Bassie en Adriaan. Dat ken je toch wel!
Niet alleen maar. Maar zo heb ik hem wel leren kennen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet alles van de muziek van B&A, want ik heb vroeger het B&A forum gehad en daar zat ook een muzieksite bij waar alle muziekjes zijn uitgeplozen.
Maar als jij zegt dat Mike Oldfield van B&A is word ik behoorlijk verdrietig.
Hoe kan ik nou iets terugsturen zonder dat ik het zelf binnen heb?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
SperzieboonToon oplichter, dingen terugsturen voor de grap, martelen
Lol eerder andersomquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet alles van de muziek van B&A, want ik heb vroeger het B&A forum gehad en daar zat ook een muzieksite bij waar alle muziekjes zijn uitgeplozen.
Maar als jij zegt dat Mike Oldfield van B&A is word ik behoorlijk verdrietig.
Ik DM je de link wel als hij klaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En van the exorcist![]()
Mijn craptop ging half dood
je gaat toch geen koortslip draaien hè?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Krezip dit man, 1 nummertje stampen, ik draai bijna nooit stampmuziek
Het zat jaren eerder in The Exorcist.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet alleen maar. Maar zo heb ik hem wel leren kennen.
Dit is Krezip, maar dan verkrachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef Afroman het volgende:
[..]
je gaat toch geen koortslip draaien hè?
Ik keek eerder Bassie en Adriaan dan de Excorsist.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het zat jaren eerder in The Exorcist.
Dat is op zich best verstandig geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik keek eerder Bassie en Adriaan dan de Excorsist.
ik ging bijna muten, maar ik ben benieuwd hoe dit klinktquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is Krezip, maar dan verkracht![]()
Te briljant gewoon.
Jaqueline staat in een oude put!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is Krezip, maar dan verkracht![]()
Te briljant gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |