quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nog even trots doen!
Mijn zoon
Draak, bij Floris werkt dat ook niet hoor, laten huilen tot ie moe wordt..Hij gaat net zolang door tot er iemand komt. Soms gaat wel, maar je hoort duidelijk verschil in huiltje
Mijn moeder was er altijd verbaasd overmijn volhoudertje
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:03 schreef Marlinde het volgende:
Emma is vandaag jarigHoeraaaaa! Van harte gefeliciteerd kleine meid!
Tessa is nog steeds ziek38,0 graden, weer rottig geslapen. Hoop dat het snel over is en al helemaal op haar verjaardag!
En verder waren het felicitatie posts voor Keshet, wantquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:27 schreef Shandaly het volgende:
Emma, gefeliciteerd!!!![]()
Jee, is het echt al weer een jaar geleden dat we zo zaten te F5-en om te kijken hoe het met dat kleine vechtertje ging?
Beterschap Tessa!
Toen Lars nog klein was hebben we die 5-minuten regel wel eens toegepast en blijkbaar hebben we toch iets goed gedaan. Toen konden we overigens ook heel goed het verschil horen in zeur-huilen of er-is-echt-iets-aan-de-hand-huilen. Lars gaat nu vrijwel altijd zonder mopperen naar bed. Ook z'n twee slaapjes overdag doet-ie gewoon boven in bed, gaat altijd prima. Soms hoor je 'm nog even brabbelen met z'n knuffels, maar na 10 minuutjes is meneer altijd in dromenland.
En dan nog ben ik af en toe zelf zo vreselijk moe.. ik kan me bijna niet voorstellen hoe vreselijk het moet zijn als je dan ook nog eens echt nachtrust mist...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Mereltje het volgende:
Keshet en vriend gefeliciteerd met Emma, alweer een jaarFijne dag!
Sonnetje wat stoer zeg van Thomas Florisleuk speeltje die blokken, de poes vindt er niet veel aan zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een half uurtje oud, aangesloten op alle apparatuur maar nog zonder beademing
Drie dagen oud, onder de lamp vanwege het geelzien. Let ook op de verhouding Emma/knuffel. Ik probeer vandaag nog zo'n foto te maken.
Acht dagen oud. Voor het eerst uit de couveuse om te buidelen!
29-03-2010: Emma weegt na bijna twee maanden knokken een kilo!
30-03-2010: Voor het eerst kleding aan
02-04-2010: Voor het eerst in bad. (En men, wat was dat nodig!)
07-04-2010: Voor het eerst zelf drinken
01-05-2010 Drie maanden oud
07-05-2010 Echt Emma
31-05-2010: Na 4 maanden mag Emma mee naar huis!
14-06-2010 Emma bleek geen voetbalfan te zijn
21-06-2010 Emma deed overal en nergens siesta's
18-07-2010 Emma ging steeds meer drinken!
05-08-2010 Haar knuffels worden flink gekoeieneerd
27-09-2010: Proefzitten in de kinderstoel
25-10-2010: Gecorrigeerd bijna zes maanden oud en dus is het tijd voor fruit en groente!
07-11-2010: Emma groeit flink en kan heerlijk spelen
December 2010: Emma vierde sinterklaas en kerst:
2011 begon met pogingen tot kruipen
Emma is druk bezig met het ontdekken van de wereld. De Allerhande lezen hoort daar natuurlijk ook bij!![]()
Emma weegt nu 6,5 kilo (14 keer haar geboortegewicht!) en is nu 66 centimeter lang.
We vinden het echt heel jammer maar het is nu echt echt echt tijd om jullie te verlaten! Tot snel!
En stiekempjes blijf ik lekker meeposten, Emma is pas op 8 mei gecorrigeerd een jaar.
A grand adventure has begun.
eventjes aankijken of het doorzet. beneden, al tandenknarsendquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef draculettetje het volgende:
simmu, wat doe je dan als kind in kwestie direkt weer gaat huilen als je het in bed legt?
ik ben trouwens zelf ook niet zo'n bikkel hoor, alhoewel het jammeren idd me niet naar haar toe doet strompelen, blijkt uit vannacht dus ook niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |