abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92210444
Vorig topic: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 68

02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)
pi_92210485
Laatste postst:
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef Sonnetje85 het volgende:

Nog even trots doen!
Mijn zoon O+

Draak, bij Floris werkt dat ook niet hoor, laten huilen tot ie moe wordt..Hij gaat net zolang door tot er iemand komt. Soms gaat wel, maar je hoort duidelijk verschil in huiltje :)
Mijn moeder was er altijd verbaasd over :D mijn volhoudertje O+ ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:03 schreef Marlinde het volgende:
Emma is vandaag jarig *O* Hoeraaaaa! Van harte gefeliciteerd kleine meid! O+

Tessa is nog steeds ziek ;( 38,0 graden, weer rottig geslapen. Hoop dat het snel over is en al helemaal op haar verjaardag!
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:27 schreef Shandaly het volgende:
Emma, gefeliciteerd!!! *O*
Jee, is het echt al weer een jaar geleden dat we zo zaten te F5-en om te kijken hoe het met dat kleine vechtertje ging?

Beterschap Tessa!

Toen Lars nog klein was hebben we die 5-minuten regel wel eens toegepast en blijkbaar hebben we toch iets goed gedaan. Toen konden we overigens ook heel goed het verschil horen in zeur-huilen of er-is-echt-iets-aan-de-hand-huilen. Lars gaat nu vrijwel altijd zonder mopperen naar bed. Ook z'n twee slaapjes overdag doet-ie gewoon boven in bed, gaat altijd prima. Soms hoor je 'm nog even brabbelen met z'n knuffels, maar na 10 minuutjes is meneer altijd in dromenland.
En dan nog ben ik af en toe zelf zo vreselijk moe.. ik kan me bijna niet voorstellen hoe vreselijk het moet zijn als je dan ook nog eens echt nachtrust mist...
En verder waren het felicitatie posts voor Keshet, want *O* Emma *O* is vandaag jarig *O*
Dus feliciteren mogen jullie opnieuw doen als je dat wil :P
pi_92210504
Keshet, Emma is gewoon 1 vandaag *O*
Een hele fijne dag vandaag met emo'en met zn 3tjes :D
pi_92211264
Emma, hoera!!!
1 jaar. Een echte dreumes.

Heel heel hartelijk gefeliciteerd en een fijne verjaadag (verjaardagen ;) )
:*
pi_92211369
Emma is jarig!!

Van harte gefeliciteerd Keshet, meneer Keshet en natuurlijk groot wonder Emma zelf!! *O*
pi_92212166
gefeliciteerd emma *O* *O* *O*
vergeet niet je papa en mama flink te knuffelen O+

ik vind een felicitatie voor keshet en de papa apart ook op zijn plaats :* niet voor emma's verjaardag, maar voor henzelf: al een jaar mama en papa. zo'n moeilijke start, maar kijk nou toch hoe geweldig jullie het doen O+ :*

en draakje: bij ons werkt de "harde" aanpak bij allebei de kinders het beste. zonder meer negeer ik dreinhuiltjes. als er echt iets is ga ik in eerste instantie naar kind in kwestie. troosten, terugleggen. de kinders mogen 's avonds gewoon niet van hun respectievelijke kamers af. nooit. doorgaans werkt dit heel erg goed. maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik vrij makkelijke (avond en nacht) slapers heb. ze zijn allebei 's nachts wel eens wakker, maar dan murmelt het zo eens wat en gaan ze weer slapen. bij allebei hebben we gemerkt dat ze erg onrustig worden juist als je te snel naar ze toe gaat.

het werkt als een speer, maar leverd nog wel eens wat conflict op hier, met een papa en mama die dan beneden staan te drentelen bij de trap om te luisteren wat voor huiltje het is en zich eventueel staan te verbijten terwijl het dreintje ff (zelden langer dan een paar minuutjes.....) doorgaat. wij zijn zelf namelijk niet zo flink :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92212721
Keshet en vriend gefeliciteerd met Emma, alweer een jaar *O* Fijne dag!

Sonnetje wat stoer zeg van Thomas 8-) leuk speeltje die blokken, de poes vindt er niet veel aan zie ik :D
pi_92212903
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Mereltje het volgende:
Keshet en vriend gefeliciteerd met Emma, alweer een jaar *O* Fijne dag!

Sonnetje wat stoer zeg van Thomas Floris 8-) leuk speeltje die blokken, de poes vindt er niet veel aan zie ik :D
pi_92213152
Keshet, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je stoere dochter *O* *O* *O*
tot over anderhalve week in het dreumestopic.
pi_92214105
Keshet, van harte! *O*
Je hebt een dreumes :o

Hier even de HA gebeld, vanmiddag even langskomen. Het kereltje stuitert tussen de 36,4 en 39,8...
En dan echt stuiteren. Koud-heet-koud-heet.
En voelt zich duidelijk niet geweldig.
pi_92214223
Keshet, gefeliciteerd met Emma! Wat een bijzonder jaar is het geweest. Hoop en vrees en gelukkig is het goed gekomen! Ik kan me voorstellen dat dit echt een emo-dag is.

Bah, Freecell, dat klinkt niet fijn. Heeft hij nog blauwe lippen?

Ik lees alvast wat in, want de mijne wordt volgende week 6 maanden.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:40:31 #12
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92214855
Mijn mini en ik komen afscheid nemen! Wij mogen door naar de dreumesjes! *O* :D

Bedankt voor de leuke posts, de adviezen, de humor, het delen, de steun, voor alles!
Enne, tot snel of tot over een poosje!

Excuses voor de megaspam maar ik kon niet meer kiezen uit de foto's! :@

Op 2 februari 2010, om twee over half twee 's middags werd Emma geboren na een spoedkeizersnede ivm foetale nood en een gigantische groeiachterstand. Ze was dertien weken en drie dagen te vroeg. Ze woog 450 gram en was zo'n 25 centimeter lang.

Emma een paar minuten oud, in een soort warmhoudboterhammenzakje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een half uurtje oud, aangesloten op alle apparatuur maar nog zonder beademing

Drie dagen oud, onder de lamp vanwege het geelzien. Let ook op de verhouding Emma/knuffel. Ik probeer vandaag nog zo'n foto te maken.

Acht dagen oud. Voor het eerst uit de couveuse om te buidelen!

29-03-2010: Emma weegt na bijna twee maanden knokken een kilo!

30-03-2010: Voor het eerst kleding aan

02-04-2010: Voor het eerst in bad. (En men, wat was dat nodig!)

07-04-2010: Voor het eerst zelf drinken

01-05-2010 Drie maanden oud

07-05-2010 Echt Emma

31-05-2010: Na 4 maanden mag Emma mee naar huis!

14-06-2010 Emma bleek geen voetbalfan te zijn

21-06-2010 Emma deed overal en nergens siesta's

18-07-2010 Emma ging steeds meer drinken!

05-08-2010 Haar knuffels worden flink gekoeieneerd

27-09-2010: Proefzitten in de kinderstoel

25-10-2010: Gecorrigeerd bijna zes maanden oud en dus is het tijd voor fruit en groente!

07-11-2010: Emma groeit flink en kan heerlijk spelen

December 2010: Emma vierde sinterklaas en kerst:

2011 begon met pogingen tot kruipen

Emma is druk bezig met het ontdekken van de wereld. De Allerhande lezen hoort daar natuurlijk ook bij! :')

Emma weegt nu 6,5 kilo (14 keer haar geboortegewicht!) en is nu 66 centimeter lang.

We vinden het echt heel jammer maar het is nu echt echt echt tijd om jullie te verlaten! Tot snel!
En stiekempjes blijf ik lekker meeposten, Emma is pas op 8 mei gecorrigeerd een jaar.

A grand adventure has begun.
pi_92215119
prachtige foto's keshet O+
ik krijg er zelf nog de rillingen van! vooral die eerste.

:* O+ :* O+
pi_92215123
Ooooh Keshet, ik zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen! Die eerste foto's.. dat breekbare mini-mini-mini mensje! En dan die laatste foto! Dat vechtertje.. Gewoon een heerlijke meid!! Wat zullen jij en meneer Keshet trots zijn!!!! _O_ en terecht!! O+

Nogmaals gefeliciteerd!
pi_92215325
Keshet, krijg er gewoon tranen van in mijn ogen :*
Wat een mooie en super meid is het toch! En jullie als ouders ook toppie!!!!!!!
pi_92215703
Pfff Keshet, zit hier gewoon een potje te janken.

Heel erg gefeliciteerd met jullie meisje!! Alweer een heel jaar is ze op deze aardbol!!
Wat een mooie en heftige (vooral de eerste foto's) fotoreeks.
En die laatste foto is gewoon priceless, wat een schattie hebben jullie gebakken.

Emma betekend voor mij 'Hoop'. Emma betekend voor mij, je mag dromen over de toekomst want soms komen nare dingen gewoon wel goed. :* O+

Geniet van vandaag met jullie mupke.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92215763
Keshet, ik krijg nog weer een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Je meisje, je mooie vechtertje, kijk nou eens hoe ze begonnen is. En kijk dan eens wat een geweldige meid ze al is geworden O+ Zo bijzonder, jullie meisje! Gefeliciteerd en een hele fijne dag :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92216134
Wat een prachtige foto's keshet.. En inderdaad zeg, die eerste foto's.. omg... Dan denk ik alleen maar wat kunnen we tegenwoordig veel.. Zo'n ongelofelijk klein ding, zo kwestbaar... En kijk haar nu eens! Het is gewoon bijna niet voor te stellen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92216412
Ja crap zeg... zit ik hier een beetje op mijn werk tegen de tranen en brok te vechten na zo'n prachtige fotoserie. Na een ontzettend enerverend jaar voor jullie en Emma is ze gewoon jarig! Wat een wondertje is het toch ook, en wat hebben jullie toch een prachtmeid Keshet! En van harte gefeliciteerd, maak er een mooie, fijne, leuke en gezellig dag van! Jullie hebben namelijk alle reden voor een FEESTJE!!! *O*
pi_92216812
keshet ik doe gewoon lekker met iedereen mee en zit met tranen in m'n ogen
jullie kleine vechtertje is gewoon een jaar! en wat een hoop meegemaakt maar zo dapper
echt goed te zien op de foto's
hulde voor jullie als ouders ook!
maak er een mooie en fijne dag van! :*
pi_92216963
vannacht hebben we zelf eigenlijk best een goede nacht gehad
ik was gister lekker wezen zwemmen dus meneer heeft haar op bed gebracht,
dat kostte wel wat moeite, maar na 45 min en daarna nog een paar x even terug ging ze slapen
heb haar veel horen jammeren/jengelen, maar tot aan 02.00 zette het niet door!
toen bleef ze dus haar opgepakt, flesje klaar gemaakt, inmiddels sliep ze alweer, heb een half uur met d'r gezeten en ik kon haar terug in d'r eigen bed leggen!
daarna weer steeds jammeren/jengelen wat niet doorzette totaan 05.00 uur, toen lekker aan de borst bij ons in bed en daar verder liggen pitten, met idem hetzelfde verhaal, om 07.30 nog eens borst om totaan 10.00! door te slapen zonder gejammer....
pi_92217145
sonnetje gaaf hoor dat filmpje van floris met recht trots

free, goed dat je de ha hebt gebeld, ben ook wel benieuwd wat ie gaat zeggen over de blauwe lippen, maar wat een stuiterbal in temperatuur! zou ik me ook niet lekker bijvoelen laat staan zo'n klein hummeltje :*

simmu, wat doe je dan als kind in kwestie direkt weer gaat huilen als je het in bed legt?
ik ben trouwens zelf ook niet zo'n bikkel hoor, alhoewel het jammeren idd me niet naar haar toe doet strompelen, blijkt uit vannacht dus ook niet nodig
pi_92217146
Nog nooit zo'n tof jaaroverzicht gezien hier O+
Wat een jaar Keshet!
pi_92217263
Wat een mooi en ontroerend en spannend jaar hebben jullie gehad, Keshet!
Jullie mooie Emma is een stoere! :Y
Vier maar een mooi feest vandaag, jullie hebben dat verdiend.
Gefeliciteerd! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92217658
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef draculettetje het volgende:
simmu, wat doe je dan als kind in kwestie direkt weer gaat huilen als je het in bed legt?
ik ben trouwens zelf ook niet zo'n bikkel hoor, alhoewel het jammeren idd me niet naar haar toe doet strompelen, blijkt uit vannacht dus ook niet nodig
eventjes aankijken of het doorzet. beneden, al tandenknarsend :')
wat trouwens bij selene wonderlijkwerkte was om dan in de kamer ernaast (toen studeerkamer, nu ravi's kamer) de computer aan te zetten (om samen met hubbie te gaan gamen over het netwerkje hier). tuduuhduuhuu (windows startgeluidje) --> selene viel stil, ging liggen luisteren naar mij en viel dan rustigjes en tevreden in slaap *O*

ghehehehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')