Ohquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Eerst schoonmaken, dan studeren & tussendoor doet een klant bellen
Ja dat is wel een goeie samenvatting denk ik. Je kan er wel bijzetten dat de sfeer onder de de demonstranten redelijk gespannen is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:46 schreef raistlin6 het volgende:
Ben ik accuraat als ik een berichtje op de fp zet dat de toezeggingen van mubarak geen indruk maken, de protesten nog doorgaan, het leger mensen oproept naar huis te gaan zodat de rust herstelt, vechtpartijtjes pro en contra. ?
Amerika zware sneeuwstormen ook en ergens in Australie gaat het ook weer mis qua weer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj , ja dat lukt nu niet vanwege waar ik zit .. moet achterom kijken , heb geluid , ren naar tv als ik merk livebeelden ..
maar dus ook een cyclon daaro?? kon die nie ff wachten ?
maar goed waarschijnlijk is het morgen weer gas erop ?
ach . laten ze vandaag ff die proM s ff demonstreren ,kunnen ze zich thuis opladen .. ( dan mag die cycloon wel ff langs Caïro)
ik heb nu beelden van o.a interviews indd. maar van wanneer zijn die beelden ? sorry ik kan niet vertalenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:49 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
OhDan ga ik zo maar alleen bezig met schoonmaken...
Iemand die weet waar AJA over gaat trouwens? Er wordt nu alleen gepraat en gebeld...
Das nog zachtjes uitgedrukt Heksje, wordt een supercycloon!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ergens in Australie gaat het ook weer mis qua weer.
Ja..quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef remlof het volgende:
Dus het leger vraagt iedereen naar huis te gaan?
Internet is inmiddels terug, en het leger wil dat iedereen naar huis gaat ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef remlof het volgende:
Dus het leger vraagt iedereen naar huis te gaan?
ja hij heet yasi of zoiets, wat ik zo gauw lasquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:51 schreef tass het volgende:
[..]
Das nog zachtjes uitgedrukt Heksje, wordt een supercycloon!
Aljazeera strongly denounces closure of its bureau in Cairo... En dat betekent... ummmm....quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
kan iemand even vertalen voor me in de balk eronder staat iets van AJE heeft kantoor gesloten in Cairo
quote:2010_barry_cool_0000-200_normal
barrysmit: Diverse berichten (oa @bencnn) dat de bendes van Mubarak journalisten belagen. #jan25 #Egypt
half a minute ago via web
enounche is toch aankondigen ? .. miss. dat ie zegt dat het niet waar is ????quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Aljazeera strongly denounces closure of its bureau in Cairo... En dat betekent... ummmm....
Nee, dat is announce. Denounce is iets als er heel erg tegen zijn denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
enounche is toch aankondigen ? .. miss. dat ie zegt dat het niet waar is ????
Dit zou wel eens een nieuwe boost kunnen gaan geven, propaganda staats tv kan weer weerlegd worden.quote:
oh jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nee, dat is announce. Denounce is iets als er heel erg tegen zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |