WORD!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:49 schreef justmattie het volgende:
Leeuwarder popagenda's welteverstaan !
dat iemand het met je eens is. beetje gare niggartaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:50 schreef justmattie het volgende:
Wat betekend dat 'word' nou eigenlijk?
Of hearhear, maar dat vind ik niet echt passen op internet.quote:
Dat gebruik ik sowieso niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of hearhear, maar dat vind ik niet echt passen op internet.
Maar goed, slapen dus!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of hearhear, maar dat vind ik niet echt passen op internet.
Maar goed, slapen dus!
O.M.G. Angrybirds! Heb het eerste level nog niet eens uit...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga er ook maar eens vandoor....heb de hele avond Angry Birds zitten spelen
quote:
quote:
Werkse!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:21 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga naar mn werk. tot later kinders!
Op grond waarvan zou 3FM in dat rijtje moeten staan? Zo hoogstaand is het station nou ook weer niet en dat geldt al helemaal voor die andere zender.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Pino112 het volgende:
538 genomineerd voor beste radiozender wereldwijd?
Yeah, ik mis 3FM in het rijtje.
Het zal ook wel meer een commerciële aangelegenheid zijn, maar ik vind 538 niet per se beter dan 3FM.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op grond waarvan zou 3FM in dat rijtje moeten staan? Zo hoogstaand is het station nou ook weer niet en dat geldt al helemaal voor die andere zender.
Mee eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zal ook wel meer een commerciële aangelegenheid zijn, maar ik vind 538 niet per se beter dan 3FM.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:06 schreef borisz het volgende:
Roosmarijn zit vast in Australie waar die cycloon nu is
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:10 schreef Yesse het volgende:
JAAAAAAA 3FM op de stageNa 2 dagen zonder muziek/radio nu via de ipod+draagbare boxjes 3FM
Vooral grijs en regenachtig hier. Blegh. In Grunn beter?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ALLES goed kerel ?! Hoe is het weer in 043?!
Yup! Netquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:43 schreef -Hans- het volgende:
vierde bak thee. Wakker worden valt niet mee. Roel al uit bed?
Helaas is het ook hier niet heel erg top qua weer. De bewolking lijkt ook aardig dik te zijn. Het is trouwens niet koud, dat scheeltquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral grijs en regenachtig hier. Blegh. In Grunn beter?
Da's beter dan gisteravond. Was spiegeltjeglad hier in Maastricht en de rest van Limburgquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas is het ook hier niet heel erg top qua weer. De bewolking lijkt ook aardig dik te zijn. Het is trouwens niet koud, dat scheelt.
Zag de beelden tijdens het journaal echt niet normaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's beter dan gisteravond. Was spiegeltjeglad hier in Maastricht en de rest van Limburg.
Yup. Ik zag hier vanaf m'n balkon de weg spiegelen. Ben dus maar braaf binnengeblevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag de beelden tijdens het journaal echt niet normaal. Limburg bleef ook aardig lang oranje gekleurd op de kaart van het KNMI.
Heel verstandigquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Ik zag hier vanaf m'n balkon de weg spiegelen. Ben dus maar braaf binnengebleven
Niet best inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:54 schreef themauster het volgende:
WTF gaat 3FM nu ook al Justin Bieber draaien? Hoe ver zijn ze daar in niveau gezakt?
Ben inmiddels van zender veranderd of je nou naar Greatest Hits op 538 luistert of naar @Work op 3FM er is geen verschil, ja bij 538 zit geen discjockey die met voicemail en persoonlijke verhalen bezig isquote:
Ik vind Katy Perry, Pink, Tiesto, Sia die 6 keer per dag langskomen vele malen erger dan een Justin Bieder die in totaal misschien 2 keer wordt gedraaid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:54 schreef themauster het volgende:
WTF gaat 3FM nu ook al Justin Bieber draaien? Hoe ver zijn ze daar in niveau gezakt?
Jens Timmermans is wel de DJ waarbij je wel direct in slaap valt. Perfect voor dat tijdstip dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ben inmiddels van zender veranderd of je nou naar Greatest Hits op 538 luistert of naar @Work op 3FM er is geen verschil, ja bij 538 zit geen discjockey die met voicemail en persoonlijke verhalen bezig is
Blij dat ik dat door een bespreking heb gemist.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:54 schreef themauster het volgende:
De bekende water zender staat hier aan. Prima te doen. Verschil tussen 538 en 3FM is, m.u.v. de avond, tegenwoordig volgens mij aardig te verwaarlozenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ben inmiddels van zender veranderd of je nou naar Greatest Hits op 538 luistert of naar @Work op 3FM er is geen verschil, ja bij 538 zit geen discjockey die met voicemail en persoonlijke verhalen bezig is
Ik kan me hier alleen maar bij aansluitenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Met de auto het centrum van Amsterdam in... Al gaat het 100x goed, je blijft een dombo.
Alleen lezen ze bij 538 niet zo belachelijk veel tweets voor, gok ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De bekende water zender staat hier aan. Prima te doen. Verschil tussen 538 en 3FM is, m.u.v. de avond, tegenwoordig volgens mij aardig te verwaarlozen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Zelfs ik weet dat je je auto (als je er al mee naar Amsterdam gaat) gewoon bij de ArenA moet parkeren en van daaruit de metro richting centrum moet pakken.
Hij was toch zo'n 100 meter van de HMH? Of heb ik nou niet goed geluisterd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Met de auto het centrum van Amsterdam in... Al gaat het 100x goed, je blijft een dombo.
Paradiso. HMH is geen probleem met de auto.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij was toch zo'n 100 meter van de HMH? Of heb ik nou niet goed geluisterd?
Dan luister ik dus niet goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paradiso. HMH is geen probleem met de auto.
wihi vorige keer dat we naar Paradiso gingen waren we ook met de auto, gewoon geparkeerd daar bij die parkeergarage bij het Concertgebouw en toen daarheen gelopen.. niks geen probleem. Maar misschien was het geluk met de dommenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Voegt in mijn ogen ook bijzonder weinig toe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen lezen ze bij 538 niet zo belachelijk veel tweets voor, gok ik.
In vergelijking met AV niet veel anders behalve de items en de DJ.quote:
Gevalletje "smaken verschillen". Het is wel heel erg een begin jaren '80 plaat, dus zo raar is het niet dat iemand van 23 het niks vindt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ultravox - Vienna een guilty pleasure noemen![]()
![]()
![]()
. Ben je niks gewend, Domien?
![]()
O, vast. Maar 't is vooral een gemis aan muzikale opvoeding als je zoiets een guilty pleasure noemt. Zit zoiets niet in de radio-opleiding? Zulke opmerkingen komen nou niet bepaald snugger over.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gevalletje "smaken verschillen". Het is wel heel erg een begin jaren '80 plaat, dus zo raar is het niet dat iemand van 23 het niks vindt.
Maar hij is n radio DJ toch? Dan geldt wat mij betreft of niet draaien of m niet afkraken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gevalletje "smaken verschillen". Het is wel heel erg een begin jaren '80 plaat, dus zo raar is het niet dat iemand van 23 het niks vindt.
Neuh. Dat blijft wel onder het kopje smaken verschillen zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
O, vast. Maar 't is vooral een gemis aan muzikale opvoeding als je zoiets een guilty pleasure noemt. Zit zoiets niet in de radio-opleiding? Zulke opmerkingen komen nou niet bepaald snugger over.
Zeker, maar een nummer dat jaar na jaar hoog in de top 100 aller tijden staat is lastig af te doen als 'guilty pleasure' of kutplaat. Daar denken heel wat mensen anders overquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neuh. Dat blijft wel onder het kopje smaken verschillen zitten.
Het is een verzoekje van een luisteraar. En daarbij, ik vind het juist leuk als een dj af en toe zegt dat ie iets een kutplaat vindt. Verfrissend zelfs.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar hij is n radio DJ toch? Dan geldt wat mij betreft of niet draaien of m niet afkraken.
Lekker boeiend wat anderen denken. Hij vindt het niks. Dat mag hij zeggen. Dat kan hij zeggen, want hij heeft een microfoon voor z'n bakkes hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker, maar een nummer dat jaar na jaar hoog in de top 100 aller tijden staat is lastig af te doen als 'guilty pleasure' of kutplaat. Daar denken heel wat mensen anders over.
quote:Lunchbox 1
When The Lady Smiles - Golden Earring
Smiley Faces - Gnarls Barkley
Lunchbox 2
God Put A Smile Upon Your Face - Coldplay
Smile - Lily Allen
Duidelijk.quote:
Hij is niet op vakantie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
Wanneer komt Stenders terug van vakantie om Eetvermaak weer te presenteren
Hij presenteert nu wat op de vrijdagmiddag.quote:
ZOMG hebben ze Stenders van de lunch weggehaald?!?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij presenteert nu wat op de vrijdagmiddag.
Veel pro Mubarak-supporters. Security police op paarden en kamelen (ja, echt waar). Zwaarden, messen. Bizar.quote:
Iedereen komt uit zijn Mubarakken gekropen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De demonstraties van de afgelopen dagen waren vreedzaam. Mubarak wil 't blijkbaar anders...
Goed bezig kerelquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Voor de GBTTZ-liefhebbers: de cd is nu 9 euro
Vanavond maar even het NOS journaal checkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Bizarre beelden op Al Jazeera>
Is Roosmarijn nu ook al een BN'er ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Pino112 het volgende:
Waarom steeds Roosmarijn bellen? Laat der lekker daar achter, dom gezeik de hele tijd met al die BN'ers..
Bekend Nijlpaard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is Roosmarijn nu ook al een BN'er ?
sinds september al......hij zit nu op vrijdag van 2 tot 4 en 22-1quote:
Ali B of Arie B? Ene: Bonnie St. Claire met een rapper, ander: bijna-uit-de-kast-homojongen met z'n vriend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer Arie B op de buis. Ben benieuwd waar het deze keer overgaat
.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ali B of Arie B? Ene: Bonnie St. Claire met een rapper, ander: bijna-uit-de-kast-homojongen met z'n vriend.
Ah, dat dus. Mooi programma inderdaad. Dit keer een jongen wiens ouders denken dat hij een vriendin heeft. Maar hij gaat ze vertellen dat hij homo is. En stelt daarbij meteen z'n vriend voor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. De laatste
. Bij gebrek aan beter kijk ik meestal wel even. Arie doet het wel OK..
Werd vanochtend wakker met Grenade op de radio. Erg prettigquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Cee het volgende:
Bruno #MARS.Dit blijft toch gewoon een fijn chansonnetje. Die hele cd van 'm is trouwens goed te pruimen!
Zijn nu de White Stippellijntjes dus.quote:BREKEND: White Stripes uit elkaar! Zometeen hoor je er meer over in MetMichiel. #3FM
Of de White Swipes...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn nu de White Stippellijntjes dus.
Oeh, ben benieuwd hoe de ouders daar op gaan reagerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, dat dus. Mooi programma inderdaad. Dit keer een jongen wiens ouders denken dat hij een vriendin heeft. Maar hij gaat ze vertellen dat hij homo is. En stelt daarbij meteen z'n vriend voor.
Het was de laatste tijd ook wel aardig stil rond de White Stripesquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja, dat hing al een tijdje in de lucht, beetje jammer maar ach.. Jack doet natuurlijk nog genoeg en ze hebben ons al een hoop moois voorgeschoteldquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
niks is up, en er zal ook nooit meer iets up komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is up met White Stripes? Of is daar nog niets over op 3
Zie een paar reacties boven je..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
Staat zelfs al op 3FM.nl en MetMichiel.nlquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
ik had idd ff zo'n wtf momentje toen ik hem zagquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel verwarrend als je 'm als thumbnail ziet bij het twitteraccount van Timo.
De sportschool, daar moet ik ook weer eens heen. Al bijna een jaar niet geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef -Hans- het volgende:
MunichGeweldige plaat voor in de sportschool
.
De ideale klant. Ze zullen blij zijn met jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
De sportschool, daar moet ik ook weer eens heen. Al bijna een jaar niet geweest, en wel betalen.
Erg jammer ja.. Net even uitgerekend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De ideale klant. Ze zullen blij zijn met jou. Maaruh, beetje jammer van het geld
.
Oeh, daar kun je een hoop leuke dingen voor doen. Snel maar weer gaan danquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Erg jammer ja.. Net even uitgerekend.¤300,- per jaar
sterker nog, t zijn niet eens broer en zus dus. waren wel ooit getrouwd. inmiddels gescheiden, maar hij heeft nog steeds haar achternaamquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef Evertjan het volgende:
white stripes uitelkaar. Die broer en zus hadden toch altijd al een beetje een rare relatie?
Clubliefde voor een miljoenensalaris jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef Allrounder het volgende:
Weer gaat er een speler met clubliefde verloren. Gary Neville stopt met voetballen.
Vanaf 1991 onder contract bij Manchester.602 officiële duels.
quote:
quote:
Roelquote:
quote:
Sorry.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
stomme klote boze vogels! veel te verslavend die troep!
Ali b op volle toeren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herken er toch ook wel een aantal niet. Annemieke doet het leuk.
jij niet lieverdquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef alors het volgende:
Ja verdomme Huilend naar de club is gewoon teringhard genegeerd. Fantastisch nummer
Grafzooi, mijn tentamen ging vet ruk, alle bussen gemist en morgen weer fakkin vroeg naar college
dat vind ik oprecht kut voor je!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:23 schreef alors het volgende:
Ja verdomme Huilend naar de club is gewoon teringhard genegeerd. Fantastisch nummer
Grafzooi, mijn tentamen ging vet ruk, alle bussen gemist en morgen weer fakkin vroeg naar college
clip Lady Gaga = Domienquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herken er toch ook wel een aantal niet. Annemieke doet het leuk.
en in de clip van Rammstein zit ook nog Ajouad van Sense of Dance!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
clip Lady Gaga = Domien
clip White Stripes = Miranda + Giel
clip Rammstein = Timur, Ramon, Barend en Thymen
clip Anouk = Annemieke, Joey en Wijnand
clip NERD = Paul, Gerard en Michiel
clip U2 = Bart, Eric, Coen en Frank
Dit. is. zulks. een. vette. plaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef alors het volgende:
Dit liedjemaakt mijn dag weer ietsje beter.
Ach, elke gek zn gebrek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Sirolf het volgende:
De persoon die deze plaat in Dalet heeft gezet kan duidelijk niet spellen...
"Martin Solveige Ft Dragonettes - Hello Club"
Solveige....
Dragonettes...
Erg toffe plaat idd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef alors het volgende:
Dit liedjemaakt mijn dag weer ietsje beter.
quote:
En dat is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
FUCK YEAH, mijn 3voor12 nieuwsbrief brengt goed nieuws zeg
Dat sharid weggaatquote:
Dat is oud nieuwsquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat sharid weggaat![]()
Sharid Uppelschoten neemt afscheid van 3VOOR12RADIO
Sharid Uppelschoten verlaat 3FM. Vanavond is de vaste producer van 3VOOR12RADIO voor het laatst in de studio bij Eric Corton. Trouwe luisteraars kennen Sharid vooral van de Waan van de Nacht, het vaste item waarin luisteraars over een actueel onderwerp discussieerden.
+1quote:
Beetje rock 'n roll op de radio. Kan niet wachtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
![]()
Straks weer 3VOOR12RADIO. Makes me happy.
Je luistert blijkbaar nooit meer naar 3FM zeker? Zelfs ik wist het en ik luister nooit meer naar 3Fm s'avondsquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat sharid weggaat![]()
Sharid Uppelschoten verlaat 3FM. Vanavond is de vaste producer van 3VOOR12RADIO voor het laatst in de studio bij Eric Corton. Trouwe luisteraars kennen Sharid vooral van de Waan van de Nacht, het vaste item waarin luisteraars over een actueel onderwerp discussieerden.
Ja, ik ben er een tijdje uitgeweest met ONZ Radio enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Je luistert blijkbaar nooit meer naar 3FM zeker? Zelfs ik wist het en ik luister nooit meer naar 3Fm s'avonds
komt daar even iemand met oud nieuws aanzettenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat sharid weggaat![]()
Was hier een paar dagen terug nog een topic met als topictitel dat ze vertrekt bij 3FM. Beetje jammer, Naatje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Je luistert blijkbaar nooit meer naar 3FM zeker? Zelfs ik wist het en ik luister nooit meer naar 3Fm s'avonds
JA ZEG, nu weet ik het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
komt daar even iemand met oud nieuws aanzetten
wist je al dat Sharid stopt?quote:
jezus, hansquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Kan iemand Hole helpen? Koolborstels voor bladblazers
Joe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoor het wel he, als de Foo Fighters gedraaid worden?
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Kaiser Chiefs![]()
begint verschrikkelijk lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |