WORD!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:49 schreef justmattie het volgende:
Leeuwarder popagenda's welteverstaan !
dat iemand het met je eens is. beetje gare niggartaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:50 schreef justmattie het volgende:
Wat betekend dat 'word' nou eigenlijk?
Of hearhear, maar dat vind ik niet echt passen op internet.quote:
Dat gebruik ik sowieso niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of hearhear, maar dat vind ik niet echt passen op internet.
Maar goed, slapen dus!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of hearhear, maar dat vind ik niet echt passen op internet.
Maar goed, slapen dus!
O.M.G. Angrybirds! Heb het eerste level nog niet eens uit...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga er ook maar eens vandoor....heb de hele avond Angry Birds zitten spelen
quote:
quote:
Werkse!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:21 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga naar mn werk. tot later kinders!
Op grond waarvan zou 3FM in dat rijtje moeten staan? Zo hoogstaand is het station nou ook weer niet en dat geldt al helemaal voor die andere zender.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Pino112 het volgende:
538 genomineerd voor beste radiozender wereldwijd?
Yeah, ik mis 3FM in het rijtje.
Het zal ook wel meer een commerciële aangelegenheid zijn, maar ik vind 538 niet per se beter dan 3FM.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op grond waarvan zou 3FM in dat rijtje moeten staan? Zo hoogstaand is het station nou ook weer niet en dat geldt al helemaal voor die andere zender.
Mee eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zal ook wel meer een commerciële aangelegenheid zijn, maar ik vind 538 niet per se beter dan 3FM.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:06 schreef borisz het volgende:
Roosmarijn zit vast in Australie waar die cycloon nu is
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:10 schreef Yesse het volgende:
JAAAAAAA 3FM op de stageNa 2 dagen zonder muziek/radio nu via de ipod+draagbare boxjes 3FM
Vooral grijs en regenachtig hier. Blegh. In Grunn beter?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ALLES goed kerel ?! Hoe is het weer in 043?!
Yup! Netquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:43 schreef -Hans- het volgende:
vierde bak thee. Wakker worden valt niet mee. Roel al uit bed?
Helaas is het ook hier niet heel erg top qua weer. De bewolking lijkt ook aardig dik te zijn. Het is trouwens niet koud, dat scheeltquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral grijs en regenachtig hier. Blegh. In Grunn beter?
Da's beter dan gisteravond. Was spiegeltjeglad hier in Maastricht en de rest van Limburgquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas is het ook hier niet heel erg top qua weer. De bewolking lijkt ook aardig dik te zijn. Het is trouwens niet koud, dat scheelt.
Zag de beelden tijdens het journaal echt niet normaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's beter dan gisteravond. Was spiegeltjeglad hier in Maastricht en de rest van Limburg.
Yup. Ik zag hier vanaf m'n balkon de weg spiegelen. Ben dus maar braaf binnengeblevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag de beelden tijdens het journaal echt niet normaal. Limburg bleef ook aardig lang oranje gekleurd op de kaart van het KNMI.
Heel verstandigquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Ik zag hier vanaf m'n balkon de weg spiegelen. Ben dus maar braaf binnengebleven
Niet best inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:54 schreef themauster het volgende:
WTF gaat 3FM nu ook al Justin Bieber draaien? Hoe ver zijn ze daar in niveau gezakt?
Ben inmiddels van zender veranderd of je nou naar Greatest Hits op 538 luistert of naar @Work op 3FM er is geen verschil, ja bij 538 zit geen discjockey die met voicemail en persoonlijke verhalen bezig isquote:
Ik vind Katy Perry, Pink, Tiesto, Sia die 6 keer per dag langskomen vele malen erger dan een Justin Bieder die in totaal misschien 2 keer wordt gedraaid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:54 schreef themauster het volgende:
WTF gaat 3FM nu ook al Justin Bieber draaien? Hoe ver zijn ze daar in niveau gezakt?
Jens Timmermans is wel de DJ waarbij je wel direct in slaap valt. Perfect voor dat tijdstip dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ben inmiddels van zender veranderd of je nou naar Greatest Hits op 538 luistert of naar @Work op 3FM er is geen verschil, ja bij 538 zit geen discjockey die met voicemail en persoonlijke verhalen bezig is
Blij dat ik dat door een bespreking heb gemist.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:54 schreef themauster het volgende:
De bekende water zender staat hier aan. Prima te doen. Verschil tussen 538 en 3FM is, m.u.v. de avond, tegenwoordig volgens mij aardig te verwaarlozenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ben inmiddels van zender veranderd of je nou naar Greatest Hits op 538 luistert of naar @Work op 3FM er is geen verschil, ja bij 538 zit geen discjockey die met voicemail en persoonlijke verhalen bezig is
Ik kan me hier alleen maar bij aansluitenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Met de auto het centrum van Amsterdam in... Al gaat het 100x goed, je blijft een dombo.
Alleen lezen ze bij 538 niet zo belachelijk veel tweets voor, gok ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De bekende water zender staat hier aan. Prima te doen. Verschil tussen 538 en 3FM is, m.u.v. de avond, tegenwoordig volgens mij aardig te verwaarlozen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Zelfs ik weet dat je je auto (als je er al mee naar Amsterdam gaat) gewoon bij de ArenA moet parkeren en van daaruit de metro richting centrum moet pakken.
Hij was toch zo'n 100 meter van de HMH? Of heb ik nou niet goed geluisterd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Met de auto het centrum van Amsterdam in... Al gaat het 100x goed, je blijft een dombo.
Paradiso. HMH is geen probleem met de auto.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij was toch zo'n 100 meter van de HMH? Of heb ik nou niet goed geluisterd?
Dan luister ik dus niet goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paradiso. HMH is geen probleem met de auto.
wihi vorige keer dat we naar Paradiso gingen waren we ook met de auto, gewoon geparkeerd daar bij die parkeergarage bij het Concertgebouw en toen daarheen gelopen.. niks geen probleem. Maar misschien was het geluk met de dommenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Voegt in mijn ogen ook bijzonder weinig toe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen lezen ze bij 538 niet zo belachelijk veel tweets voor, gok ik.
In vergelijking met AV niet veel anders behalve de items en de DJ.quote:
Gevalletje "smaken verschillen". Het is wel heel erg een begin jaren '80 plaat, dus zo raar is het niet dat iemand van 23 het niks vindt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ultravox - Vienna een guilty pleasure noemen![]()
![]()
![]()
. Ben je niks gewend, Domien?
![]()
O, vast. Maar 't is vooral een gemis aan muzikale opvoeding als je zoiets een guilty pleasure noemt. Zit zoiets niet in de radio-opleiding? Zulke opmerkingen komen nou niet bepaald snugger over.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gevalletje "smaken verschillen". Het is wel heel erg een begin jaren '80 plaat, dus zo raar is het niet dat iemand van 23 het niks vindt.
Maar hij is n radio DJ toch? Dan geldt wat mij betreft of niet draaien of m niet afkraken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gevalletje "smaken verschillen". Het is wel heel erg een begin jaren '80 plaat, dus zo raar is het niet dat iemand van 23 het niks vindt.
Neuh. Dat blijft wel onder het kopje smaken verschillen zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
O, vast. Maar 't is vooral een gemis aan muzikale opvoeding als je zoiets een guilty pleasure noemt. Zit zoiets niet in de radio-opleiding? Zulke opmerkingen komen nou niet bepaald snugger over.
Zeker, maar een nummer dat jaar na jaar hoog in de top 100 aller tijden staat is lastig af te doen als 'guilty pleasure' of kutplaat. Daar denken heel wat mensen anders overquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neuh. Dat blijft wel onder het kopje smaken verschillen zitten.
Het is een verzoekje van een luisteraar. En daarbij, ik vind het juist leuk als een dj af en toe zegt dat ie iets een kutplaat vindt. Verfrissend zelfs.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar hij is n radio DJ toch? Dan geldt wat mij betreft of niet draaien of m niet afkraken.
Lekker boeiend wat anderen denken. Hij vindt het niks. Dat mag hij zeggen. Dat kan hij zeggen, want hij heeft een microfoon voor z'n bakkes hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker, maar een nummer dat jaar na jaar hoog in de top 100 aller tijden staat is lastig af te doen als 'guilty pleasure' of kutplaat. Daar denken heel wat mensen anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |