Hmm..misschien zijn er wel meerdere plekken buiten het Midden-Oosten waar CNN en NOS niet kunnen komen. Wil je voor elke gedeelte van de wereld een aparte nieuwszender in het basispakket?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:00 schreef gelly het volgende:
Hmm... Misschien omdat Al Jazeera op plaatsen kan komen waar CNN en de NOS dat niet kunnen ? Ik zeg maar iets geks.
Ik zou best wel eens Noord-Koreaanse staatstv willen zien ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hmm..misschien zijn er wel meerdere plekken buiten het Midden-Oosten waar CNN en NOS niet kunnen komen. Wil je voor elke gedeelte van de wereld een aparte nieuwszender in het basispakket?
Ik denk dat GroenLinks daar ook geen problemen mee zou hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens Noord-Koreaanse staatstv willen zien ja.
Je hebt het helemaal door jongen. Hun hele snode plan doorzien. Driewerf hoera.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef Zienswijze het volgende:
Is dat om stemmen te winnen onder de islamitische achterban die massaal in A'dam woonachtig zijn?
Omdat Al Jazeera een tendentieus netwerk is die het liefste zoveel mogelijk jankende Arabieren en kinderlijkjes je huiskamer in straalt om maar te laten zien hoe slecht het Westen wel niet is. Tenminste, wanneer ze de mogelijkheid hebben Israel naar beneden te halen, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef Zienswijze het volgende:
Daarom is het zo discutabel dat GL A'dam per se Al Jazeera in het basispakket wil.
Is dat om stemmen te winnen onder de islamitische achterban die massaal in A'dam woonachtig zijn? Wat moeten de overige Amsterdammers met Al Jazeera in het basispakket? Waarom krijgen zij niet iets "extra's"?
Zet dan gewoon verscheidene internationale zenders in het basispakket en niet specifiek één.
GL probeert zeker stemmen te winnen. GL heeft recent een deel v/d islamitische achterban verloren door hun voorstel over een nieuwe missie in Afghanistan. Waarschijnlijk probeert GL het op deze manier goed te maken door stemmen te willen trekken. Ten koste van de overige Amsterdammers die wel extra moeten betalen om hun favoriete buitenlandse of bijzonders zenders te willen zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:00 schreef gelly het volgende:
Je hebt het helemaal door jongen. Hun hele snode plan doorzien. Driewerf hoera.
De linksen hebben toch al de publieke omroep in de vorm van Nederland 1,2 en 3 waar ze hun linkse staatspropaganda op kwijt kunnen? Waarom dan nog een extra zender erbij? Probeer dan gewoon een goed evenwicht te waarborgen, door bijv. ook Fox News of een andere rechtse zender in het basispakket op te nemen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Omdat Al Jazeera een tendentieus netwerk is die het liefste zoveel mogelijk jankende Arabieren en kinderlijkjes je huiskamer in straalt om maar te laten zien hoe slecht het Westen wel niet is. Tenminste, wanneer ze de mogelijkheid hebben Israel naar beneden te halen, zoals gewoonlijk.
Dat is populaire media onder de intellectuele linksaard in Nederland, hoe meer zelfhaat hoe beter.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:00 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Ik ben het met je eens Zienswijze. Hoe meer nieuwszenders, hoe beter. En die user die onder je heeft gereageerd zou ik gewoon negeren, net als ik vanaf vandaag doe. Zijn repertoire bestaat namelijk alleen maar uit ridiculiseren en persoonlijke aanvallen.
Zo lang je in staat bent om door de leugens heen te prikken kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat Al Jazeera een tendentieus netwerk is die het liefste zoveel mogelijk jankende Arabieren en kinderlijkjes je huiskamer in straalt om maar te laten zien hoe slecht het Westen wel niet is. Tenminste, wanneer ze de mogelijkheid hebben Israel naar beneden te halen, zoals gewoonlijk.
Dat is populaire media onder de intellectuele linksaard in Nederland, hoe meer zelfhaat hoe beter.
Exact, ik vind het helemaal best als ze Al Jazeera in het basispakket willen gaan dumpen, maar ik zal nooit die meuk kijken. Ik eis gewoon ook mijn mening op tv, als we toch gaan zitten dubben over "viewpoints" in de media.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De linksen hebben toch al de publieke omroep in de vorm van Nederland 1,2 en 3 waar ze hun linkse staatspropaganda op kwijt kunnen? Waarom dan nog een extra zender erbij? Probeer dan gewoon een goed evenwicht te waarborgen, door bijv. ook Fox News of een andere rechtse zender in het basispakket op te nemen.
Lol, leuk geprobeerd maar zo goedkoop laat ik me niet buitenspel zetten. En het is mi wel de grootste problematiek, het feit dat gasten als Wilders met hun anti-islam agenda alsmaar meer stemmen krijgen is daar nou juist het bewijs van. Of ben je soms bang dat Henk en Ingrid inzien dat Achmed van verderop helemaal geen enge moslimextremist is die ieder moment kan ontploffen, maar gewoon iemand met een net iets andere visie op het leven, maar echt veel verschil is er eigenlijk niet, sommige SGP'ers zijn een stuk enger?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oja, is dat wel zo? Een dergelijke uitspraak zou eerder uit de mond van Geert Wilders komen, waar jij notabene fel tegenstander van bent. De grootste problematiek gaat helemaal niet over een evuentuele strijd tussen de islamitische vs. westerse wereld.
Daar heb je zonder meer gelijk in, en daar moet in de nabije toekomst zeker aandacht voor komen. Maar ja, daarvoor moet je, net als voor Al Jazeera, bij de programmaraad aankloppen, die bepalen wat er in het basispakket komt. En er was weinig protest begreep ik toen dat uit het basispakket geschrapt werd, dus ik vermoed dat er even weinig animo is voor iets Chinees in dat pakket. Het zal wel, net als Al Jazeera, aangeboden worden in het digitale pakket.quote:De grootste problematiek (in het Westen althans) gaat over hoe we uit de recessie kunnen komen. En, als we uit de recessie zijn uit gekomen, hoe we onze welvaart blijven behouden. De opkomst van Azie (plusminus 3 miljard mensen) zal voor een gigantische verschuiving van politieke, economische en sociale macht zorgen, uit het Westen richting het Oosten. Een dergelijke verschuiving kennen we niet in de afgelopen 500 jaar; dit is geheel nieuw en hoe gaan wij daarmee om?
Door de opkomst van Azie:
- Neemt de vraag naar energie en olie fors toe (reken maar na: plusminus 3 miljard mensen). Hoe gaan we daarmee om?
- Krijgen we te maken met felle concurrentie van bedrijven. China en andere Aziatische landen zetten ook in om de kenniseconomie: hoe gaan wij die concurrentiestrijd aan? Hoe behouden wij onze werkgelegenheid en welvaart?
- Hoe gaan wij met ons buitenland beleid om, nu we in de toekomst niet meer overal ter wereld de baas zijn?
- Hoe zal het niet-democratische China zich ontwikelen t.o.v. het Westen? Vijandig, assertief of meewerkend? Hoe zal het Chinese leger zich ontwikkelen, dat alsmaar machtiger en sterker wordt?
Dit zijn bijv. enkele aspecten die dé rol zullen gaan spelen in de 21e eeuw.
Mwah, ik denk dat de vlam in de pan in het MO en de aanvoer van olie voorlopig onzeker/niet bestaand toch wel wat meer impact heeft eerlijk gezegd, en dat al op redelijk korte termijn. Hoelang zou het duren voor de benzine op rantsoen gaat, dat is de vraag die iedereen zich stelt, want dat is iets dat je zelf voelt, je moet dan namelijk met de bus/trein. Dat de prijzen van sommige producten stijgen omdat het hommeles was in China, tja, dat een fabriek moet sluiten en een paar duizend man op straat staan, tja .. dat is voor de meesten van ons een ver-van-mijn-bed-show, best wel lullig maar het raakt me niet echt, maar dat je morgen misschien met de bus naar je werk moet, dat is echt.quote:Onrust in China heeft een grotere invloed op de wereldwijde politiek en economie dan onrust in het M-O. China heeft een hoger BBP en meer politieke instrumenten die het in kan zetten.
Meer kennis en nieuws uit dit deel van de wereld draagt bij in het voordeel van Nederlanders en Europeanen in het algemeen.
Dat komen GL en de overige linkse partijen niet goed uit. In Amsterdam zit je als het ware helemaal vast doordat linkse partijen de macht hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
Exact, ik vind het helemaal best als ze Al Jazeera in het basispakket willen gaan dumpen, maar ik zal nooit die meuk kijken. Ik eis gewoon ook mijn mening op tv, als we toch gaan zitten dubben over "viewpoints" in de media.
[quote] Maar Fox News en progressieve partijen in Nederland gaan niet goed samen, ik schrijf het dus maar op m'n buik.
Misschien dat ze naar me luisteren als ik even wat boompjes plant en geld geef aan Haiti.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat komen GL en de overige linkse partijen niet goed uit. In Amsterdam zit je als het ware helemaal vast doordat linkse partijen de macht hebben.
Of Moslim wordt. Dan hoor je namelijk tot de knuffelgroep ineens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien dat ze naar me luisteren als ik even wat boompjes plant en geld geef aan Haiti.
Ik ga wel meisjes met "sexy" foto's in elkaar slaan, dan krijg ik eindelijk rezzzzpect.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Of Moslim wordt. Dan hoor je namelijk tot de knuffelgroep ineens.
noem je powned en zo nou links?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De linksen hebben toch al de publieke omroep in de vorm van Nederland 1,2 en 3 waar ze hun linkse staatspropaganda op kwijt kunnen? Waarom dan nog een extra zender erbij? Probeer dan gewoon een goed evenwicht te waarborgen, door bijv. ook Fox News of een andere rechtse zender in het basispakket op te nemen.
Puberaal en totaal oninteressant, rechts heeft zoveel meer te bieden dan dat.quote:
Kan iemand mij vertellen wat er nou zo links is aan de PO (de inhoud dan, niet het feit dat er uberhaupt een PO bestaat, want dat zal wel een verderfelijke gotspe zijn voor de libertariers hier). Van DWDD kan ik nog wel begrijpen dat ze teveel over kunst enzo praten, en dus allemaal deaud moeten, maar wat is er mis met de AVRO, MAX, NCRV, WNL, POWNED etc?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus is het links?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Puberaal en totaal oninteressant, rechts heeft zoveel meer te bieden dan dat.
Nou wordt het helemaal mooi: moeten wij een Arabische TV-zender in ons basispakket opnemen om een "ander beeld" van de islamitische wereld voor te laten schotelen omdat hier de PVV aan de macht is, wat in feite komt doordat een deel v/d moslims zich niet naar behoren gedraagt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef moussie het volgende:
Lol, leuk geprobeerd maar zo goedkoop laat ik me niet buitenspel zetten. En het is mi wel de grootste problematiek, het feit dat gasten als Wilders met hun anti-islam agenda alsmaar meer stemmen krijgen is daar nou juist het bewijs van. Of ben je soms bang dat Henk en Ingrid inzien dat Achmed van verderop helemaal geen enge moslimextremist is die ieder moment kan ontploffen, maar gewoon iemand met een net iets andere visie op het leven, maar echt veel verschil is er eigenlijk niet, sommige SGP'ers zijn een stuk enger?
Fout. In het nieuwsbericht in de OP is de programmaraad helemaal niet aan het woord. Een woordvoerder van GroenLinks is aan het woord, die meent te bepalen wat in het basispakket hoort, al dan niet om stemmen te winnen onder de islamitische achterban. Te ridicuul voor woorden.quote:Daar heb je zonder meer gelijk in, en daar moet in de nabije toekomst zeker aandacht voor komen. Maar ja, daarvoor moet je, net als voor Al Jazeera, bij de programmaraad aankloppen, die bepalen wat er in het basispakket komt. En er was weinig protest begreep ik toen dat uit het basispakket geschrapt werd, dus ik vermoed dat er even weinig animo is voor iets Chinees in dat pakket. Het zal wel, net als Al Jazeera, aangeboden worden in het digitale pakket.
In het Midden-Oosten is er om de zoveel tijd onrust en zijn er onlusten. In feite weinig bijzonders om een speciale TV-zender ervoor in het basispakket te willen toevoegen. De wereld is groter dan het M-O hoor...quote:Mwah, ik denk dat de vlam in de pan in het MO en de aanvoer van olie voorlopig onzeker/niet bestaand toch wel wat meer impact heeft eerlijk gezegd, en dat al op redelijk korte termijn. Hoelang zou het duren voor de benzine op rantsoen gaat, dat is de vraag die iedereen zich stelt, want dat is iets dat je zelf voelt, je moet dan namelijk met de bus/trein.
Er wonen 1,3 miljard Chinezen, ongeveer 3 a 4 keer zoveel als in het Midden-Oosten. Er gebeurt daar echt wel meer dan dat hier en daar een fabriekje moet sluiten.quote:Dat de prijzen van sommige producten stijgen omdat het hommeles was in China, tja, dat een fabriek moet sluiten en een paar duizend man op straat staan, tja .. dat is voor de meesten van ons een ver-van-mijn-bed-show, best wel lullig maar het raakt me niet echt, maar dat je morgen misschien met de bus naar je werk moet, dat is echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |