Oeh, eng, arabisch. Al Jazeerah: Het Schiereilandquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
AL JazeeraDie naam al. Het klinkt als een terroristische kreet. Ik snap niet dat zoveel mensen deze zender willen ontvangen. Ga er daadwerkelijk naar kijken? Mijn tip: Stick to CNN an BBC!!!
Laat je zelf niet hersenspoelen!
Heb je wel de moeite genomen om naar de website van de zender te kijken voordat je je mening vormde?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ze laten waarschijnlijk zien hoe ''gruwelijk'' het westen is en dat terroristen vrijheidstrijders zijn. En jullie geloven het nog echt ook.
Het is toch een nieuwszender? waarom zie ik dan niets over australie op hun website?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb je wel de moeite genomen om naar de website van de zender te kijken voordat je je mening vormde?
http://english.aljazeera.net/
omdat je met je neus kijkt? Derde item.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Het is toch een nieuwszender? waarom zie ik dan niets over australie op hun website?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:24 schreef IHVK het volgende:
Mensen die denken dat Jazeera tot terreur oproept
Kijk er dan eerst naar voordat je klaar staat met je achterlijke assumpties die louter op je onderbuik gebaseerd zijn. Achterlijke!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ze laten waarschijnlijk zien hoe ''gruwelijk'' het westen is en dat terroristen vrijheidstrijders zijn. En jullie geloven het nog echt ook.
Ja en dus? De onrust in Egypt zal op een gegeven moment vanzelf overgaan en dan zit je alsnog met Al Jazeera in je pakket.quote:Al Jazeera zendt zowel in het Arabisch als in het Engelse uit. Op dit moment wordt de zender veel bekeken vanwege de berichtgeving over de onrust in Egypte.
Ik heb bij mijn weten geen Chinese zenders. Hij mag toch trouwens wel een alternatief voordragen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef Disana het volgende:
Er zitten toch ook op veel plaatsen Chinese zenders in digitale pakketten? Hier gaat het over Al Jazeera.
Hier gaat het over Al Jazeera. [/quote] Het gaat hierover dat GroenLinks er een zender bij wilt. GroenLinks kiest voor Al Jazeera. Als alternatief stel ik een Engelstalige Chinese zender voor. De argumenten heb ik reeds geponeerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef Disana het volgende:
Er zitten toch ook op veel plaatsen Chinese zenders in digitale pakketten? [quote] Bij mij heb je dat niet in elk geval. Bij vele anderen ook niet meen ik.
Bij mij heb je dat niet in elk geval. Bij vele anderen ook niet meen ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef Disana het volgende:
Er zitten toch ook op veel plaatsen Chinese zenders in digitale pakketten?
Het gaat hierover dat GroenLinks er een zender bij wilt. GroenLinks kiest voor Al Jazeera. Als alternatief stel ik een Engelstalige Chinese zender voor. De argumenten heb ik reeds geponeerd.quote:Hier gaat het over Al Jazeera.
Ziggo bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn weten geen Chinese zenders. Hij mag toch trouwens wel een alternatief voordragen?
Het gaat mij erom dat je het wel op veel plaatsen kunt krijgen. Dat is niet anders dan dat Al Jazeera nu in het digitale pakket van Ziggo zit: betalen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef Zienswijze het volgende:
Dat is een extra pakket waarvoor je extra moet bijbetalen. GroenLinks heeft het over een basispakket en wij hebben het daar ook over....
als extra keuzepakket?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziggo bijvoorbeeld:
https://www.ziggo.nl/#pro(...)emiumpakket-chinees/
nee, precies. ik zou zoveel zenders graag als basis willen. zoals filmkanaal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Al Jazeera is ook niet gratis.
Ja, zou leuk zijn. Ik zou Al Jazeera wel in het basispakket willen hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, precies. ik zou zoveel zenders graag als basis willen. zoals filmkanaal.
en zo willen we allemaal wel wat. vraag me af wat de echte moverende reden is van gl om al jaz in het basispakket te willen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zou leuk zijn. Ik zou Al Jazeera wel in het basispakket willen hebben.
Ik denk niet dat er iets achter zit. Als er iets in de buurt van China aan de hand was, dan had men waarschijnlijk net zo goed voor een onafhankelijke Chinese nieuwsbron gepleit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en zo willen we allemaal wel wat. vraag me af wat de echte moverende reden is van gl om al jaz in het basispakket te willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |