Lijkt wel heel veel op wat er net ook al gebeurde hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
Ze blijven gooien naar de tank en weer schoten
"De populatie brandganzen is met drie gegroeid, goed nieuws!"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef horned_reaper het volgende:
"Drie nijlganzen gedood door het Egyptische leger! Ze blijven ondanks dit drama gelukkig alleen in de lucht schieten!"
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Lijkt wel heel veel op wat er net ook al gebeurde he
herhaling dus. excuus! was ff roken buiten vandaar!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Lijkt wel heel veel op wat er net ook al gebeurde he
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef HyperViper het volgende:
Waarom geen live beelden meernet alsof je gehandicapt bent ineens, ik haat het. Ik haat het echt heel intens.
Minder? Hij zegt toch juist dat de anti-mensen zich lieten verdrijven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, zij hebben natuurlijk veel minder hart voor de zaak. Je zet je leven niet op het spel voor een paar briefjes geld.
Die ooggetuige zei dat het een misverstand was tussen de 2 groepen. Dit gaat om de confrontatie die net op AJE was in Alexandriequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef RvLaak het volgende:
Maar wat zei die getuige nou? Misverstand tussen wie & wie?
Nee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef BeSimple het volgende:
Is het correct dat links pro-mubarrak is en rechts anti-mubarrak?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
herhaling dus. excuus! was ff roken buiten vandaar!
Lijkt me onzin.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Axia het volgende:
[..]
Die ooggetuige zei dat het een misverstand was tussen de 2 groepen
doodseskaders? je weet wat dat zijn? bron?quote:
wat dat de pro's niet pro zijn ofzo ??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Axia het volgende:
[..]
Die ooggetuige zei dat het een misverstand was tussen de 2 groepen. Dit gaat om de confrontatie die net op AJE was in Alexandrie
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerst hier toestemming vragen hier
Ayman heeft moeten rennenquote:NRC Live: Ook op Tahrir-plein zijn nu pro-Mubarak demonstranten die roepen "we houden van Mubarak". De correspondent van Al Jazeera moest rennen voor een konvooi auto's.
Check live Al Jazeera.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
doodseskaders? je weet wat dat zijn? bron?
niet meer sensantie maken dan er is he
De Russen komen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef gehotseflotst het volgende:
High state alert bij het leger, zegt man op AJE nu... Iets met rode vlaggen die ze aan de tanks hangen...
Dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef Muridae het volgende:
[..]
Check live Al Jazeera.
Het zijn bendes met wapens die de vredige demonstraten willen aanvallen.
Dit is duidelijk het werk van die Mubarak.
Gaat dus waarschijnlijk ook mis daarquote:NRC Live: De correspondent zegt dat auto's en motoren rond het plein rondrijden. Hij zag dat het leger kogelvrije vesten aan deden. Het leger bereidt zich voor op een confrontatie
11:52
NRC Live: het leger is in een verhoogde staat van alertheid
http://www.facebook.com/AymanMohyeldinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef RvLaak het volgende:
Hoe heet die Ayman volledig? Voor een nieuwe update
Ayman Mohyeldinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef RvLaak het volgende:
Draait een shaggie en hou van jullie om je updatesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe eens gek meid gooi je haar los
ja ik hoorde het KUT man.. gaat denk ik goed fout vannachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef horned_reaper het volgende:
300 Pro-Mubarak provocateurs proberen in Caïro rel te schoppen!
Ayman lekkerDingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef RvLaak het volgende:
Dat denk ik ook te toevallig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
misschien heel raar, maar dagen geen last gehad van een andere groep, en toevallig na mubarek wordt het link, ik heb het idee dat dit allemaal opgezet is
http://blogs.aljazeera.net/profile/ayman-mohyeldinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef RvLaak het volgende:
Inderdaad. Het kan bijna niet anders.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
misschien heel raar, maar dagen geen last gehad van een andere groep, en toevallig na mubarek wordt het link, ik heb het idee dat dit allemaal opgezet is
Duidelijk. Vanmiddag poste iemand dat er geld werdt gegeven om pro te worden en te rellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
Yup.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Zo'n 300 man met auto's die toeteren en pro-Mobi leuzen schreeuwen in Caïro dus?
Ja.... ze zitten vooral op motoren. Hebben stokken en wapens bij zichquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Zo'n 300 man met auto's die toeteren en pro-Mobi leuzen schreeuwen in Caïro dus?
100 egyptische pondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Duidelijk. Vanmiddag poste iemand dat er geld werdt gegeven om pro te worden en te rellen.
Weet niet meer wie . Dacht 100 dollar ofzo.
aje prima hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef HyperViper het volgende:
Kijken jullie ook al jazeera english of ook nog wat anders? Ik hoor shit over Caïro maar kan geen livebeelden vinden, of ik ben écht toe aan slaap. (toegeven ho maar natuurlijk)
bendes en tuig ja, geen doodseskaders...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef Muridae het volgende:
[..]
Check live Al Jazeera.
Het zijn bendes met wapens die de vredige demonstraten willen aanvallen.
Dit is duidelijk het werk van die Mubarak.
Hij en zijn zonen ook graagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef Janena het volgende:
Kan Moebie even heel snel sterven nu? WAT EEN LUL.
op AJE live cairo nu .. je hoorde ze gillen he wil not step down ( pro dus ) ps mijn tv beeld is sneller als de stream miss. hoor je het nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:53 schreef HyperViper het volgende:
Kijken jullie ook al jazeera english of ook nog wat anders? Ik hoor shit over Caïro maar kan geen livebeelden vinden, of ik ben écht toe aan slaap. (toegeven ho maar natuurlijk)
Heeft de NOS ook bevestigd inderdaad.quote:
dat bedoel ik, dit stinkt inene komen ze onder hun steen vandaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Duidelijk. Vanmiddag poste iemand dat er geld werdt gegeven om pro te worden en te rellen.
Weet niet meer wie . Dacht 100 dollar ofzo.
Mubarak heeft dit allemaal zo georkestreerd, en door de aanhoudende valse uitleg van de demonstraties op staats-tv de hele avond hopen ze waarschijnlijk op bijval van mensen die tot nu toe thuis gebleven zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |