Heb ik dus ook Pienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind het gewoon eng ditMisschien leef ik wat te veel mee
[Upd] Schoten gelost in Alexandriëquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben 2 uur eruit geweest.
Wat is er nu allemaal aan de hand op AJE?
LinDago HQ.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Misstique het volgende:
Als het morgen nog steeds bezig is dan ga ik de setup in deze kamer aanpassen (nu één pc met FOK! en AJE en één met Twitter en FOK!). Dan zet ik de laptop er tussen voor de streams, iets meer ruimte.
pro mubarak provocaties en aanvallen op plein alexandriequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Refragmental het volgende:
2 schermenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Misstique het volgende:
Als het morgen nog steeds bezig is dan ga ik de setup in deze kamer aanpassen (nu één pc met FOK! en AJE en één met Twitter en FOK!). Dan zet ik de laptop er tussen voor de streams, iets meer ruimte.
Zet zoeen pageview counter bij elk bericht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[Upd] Schoten gelost in Alexandrië
Echt, leest niemand hier mijn updates op de FP????
Ik heb er gisteren haske veel aan gehad heur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Per ongeluk? Jaaaaaajaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat ik morgen perongeluk vrij ben nu
Plein in Alexandrie, anti (binnenkant plein) worden uitgedaagd door pro. Rond het plein rijden een tank en een apc om ze uitelkaar te houden maar er zijn al schoten in de lucht gelost en het is een heel explosieve situatie. De anti's laten zich niet uitdagen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Refragmental het volgende:
Staat eronder, maar zegt niets over wie er van hier komtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Zet zoeen pageview counter bij elk bericht.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren haske veel aan gehad heur..
Ik heb 'm in een nieuw tabblad, maar kan toch niet EN hier posten EN AJE kijken EN jouw updates tegelijkertijd lezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Worden? FF zitten slapen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef HyperViper het volgende:
dit wordt zo een confrontatie, ik voel het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |