Dankjewelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-egypte/#more-31934
Werd niet vermeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom verlieten ze dan Port Said??
Een van de verschillen met veel westerse mensen idd: niet met een mobieltje gaan staan filmen, maar vechtjassen uit elkaar halen, actief.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, check die human chain om de mensen tegen te houden dan. Wat een fantastisch volk, die Egyptenaren. Wat. Ontzettend. Goed.
Ik denk dat ik maar een nachtje overslaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Misstique het volgende:
Ik moet naar bed maar wil niet. Damn.
een paar honderd vs een paar honderd duizendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Er waren toch maar heel weinig pro mubarak demonstranten? Hoe kunnen er nu ineens zoveel zijn
Ja, verschil tussen al 30 jaar onderdrukt worden en al 30 jaar in vrijheid leven. Iedereen constant het westen dissen hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een van de verschillen met veel westerse mensen idd: niet met een mobieltje gaan staan filmen, maar vechtjassen uit elkaar halen, actief.
Ik ben een mietje, te veel slaap nodig en te vroeg er uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Naar bed gaan is nu voor mietjes.
Ik heb helemaal niets met Egypte en ik leef ook erg mee...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind het gewoon eng ditMisschien leef ik wat te veel mee
Ik ook, verschrikkelijk. Ik wil ook opblijven, en morgen heb ik mijn eerste werkdag pfffquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind het gewoon eng ditMisschien leef ik wat te veel mee
.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, check die human chain om de mensen tegen te houden dan. Wat een fantastisch volk, die Egyptenaren. Wat. Ontzettend. Goed.
Helden zijn het.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze deden met z'n allen een siege richting plein. Op dit moment staat een 4 man dikke human chain rondom het plein.
Ik ben zó blij dat ik morgen perongeluk vrij ben nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ook, verschrikkelijk. Ik wil ook opblijven, en morgen heb ik mijn eerste werkdag pfff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |