Daar kun je jaren psychologisch onderzoek naar doen volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil ook Egyptenaar zijnHad het er vanmiddag met mijn moeder over, Nederlanders lijken mij veel te individualistisch voor dit soort dingen
Eens!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil ook Egyptenaar zijnHad het er vanmiddag met mijn moeder over, Nederlanders lijken mij veel te individualistisch voor dit soort dingen
De human chain is anti mubarak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef tass het volgende:
Die mensen die je ziet staan in die rij, zijn dat nou de pro of de anti???
het ging mij te snel even
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef rakotto het volgende:
Leger heeft Port said verlaten en zodra dat gebeurde, vielen de thugs massaal aan. Gebeurt NU
Waarom verlieten ze dan Port Said??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef rakotto het volgende:
Leger heeft Port said verlaten en zodra dat gebeurde, vielen de thugs massaal aan. Gebeurt NU
En wat ervoor agressief heen en weer dribbelt is pro. Op het plein is anti... als ik het goed hebquote:
Ja, natuurlijk kijk ik mee. Het gaat erom dat ik bang ben dat het met de huidige samenstelling mis kan gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk je mee? Ik heb zulke dikke bewondering voor die anti-Mubarakmensen die zichzelf puur en alleen aan het verdedigen zijn, en NOG STEEDS geen geweld inzetten.
Kak, jouw AJE loopt voor op de mijnequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef Misstique het volgende:
Er is een APC bijgekomen nu. De tank heeft versterking.
Dank je, ik moet me omkeren om tv te kijken en mn bril op te zetten, en weer omkeren en afzetten om te tikken.... pffff wat een stress ditquote:
Precies andersom. Op de plein staan de anti's, onderaan de beeld de pro'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef no1uknow het volgende:
Die mensen onderin het scherm, aan de overkant van die weg lijken me pro-mubarak
Oww, ja dat is wel balen dan op zo'n moment.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja heb ikHeb nu half half/half. Maar dan past FOK er net niet helemaal bij en wil AJE niet kleiner omdat het dan niet meer te zien is... Ik wil een grotere pc
nouja massaal, hoeveel zijn het er.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef rakotto het volgende:
op de APC, ze corrigeerde zichzelfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:36 schreef Timmie2 het volgende:
anti mubarak grafitti op de tank.
toch weer de verfspuitbussen uit manual van vorige week.
dus de mensen om de tank zijn pro?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:36 schreef Axia het volgende:
pr
[..]
Precies andersom. Op de plein staan de anti's, onderaan de beeld de pro's
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Pien85 het volgende:
Iemand een link naar nrc live? Kan 'm elke keer niet vindenja, dat ligt aan mij ja
hier nog zo eenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Misstique het volgende:
Ik moet naar bed maar wil niet. Damn.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-egypte/#more-31934quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Pien85 het volgende:
Iemand een link naar nrc live? Kan 'm elke keer niet vindenja, dat ligt aan mij ja
zoek bovenaan in het topic...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Misstique het volgende:
Ik moet naar bed maar wil niet. Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |