Beide !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef no1uknow het volgende:
ZIJN DIE MENSEN IN BEELD PRO-MUBARAK OF ANTI?
Ik zie geen streams hier, maar het lijkt alsof jij andere dingen ziet dan de rest. Ik zie vooral posts van mensen over clashes tussen pro- en anti- en daar tussenin posts waarin jij zegt dat het leger nog steeds redelijk goed iedereen uit elkaar houdt. Wat zie jij dat de rest niet ziet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Misstique het volgende:
Het leger werkt héél goed samen met de burgers.
En heilig ontzag voor de mensen die de mensen op het plein tot rust manen en zich niet laten uitdagen.
linkt pro, rechts anti, volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef no1uknow het volgende:
ZIJN DIE MENSEN IN BEELD PRO-MUBARAK OF ANTI?
Indeedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Schoten zijn niet op mensen gericht denk ik, meer vrede bewaren.
Tering, wat heb ik respect voor die militairen nu. Jezus, die gaan én dik tegen hun orders in én bewaren de vrede.
tot nu toe zeker geweldig opgelost door tankbemanning.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef Misstique het volgende:
Die tankcommandant verdient een lintje.
OI, [Upd] Schoten gelost in Alexandriëquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-egypte/#more-31934
Hier ben je up to date met wat er gebeurt + jazeera stream!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Pien85 het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
More gun fire, sounds like automatic weapons, this is why they didn't want the media to be there. NDP bastards are planning a massacre
PLein, in het midden met bosjes en bomen een heleboel mensen, af en toe komen van buitenaf wat mensen aangerend om stenen aan te gooien (van bovenin beeld). De tank reed tussenbeide steeds om ze uitelkaar te drijven, zette zich voor de mensen op het plein en reed naar de bovenkant van het beeld net weg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zie geen streams hier, maar het lijkt alsof jij andere dingen ziet dan de rest. Ik zie vooral posts van mensen over clashes tussen pro- en anti- en daar tussenin posts waarin jij zegt dat het leger nog steeds redelijk goed iedereen uit elkaar houdt. Wat zie jij dat de rest niet ziet?
Yup en die pro's wouden blijkbaar het plein op en werden tegengehouden door de anti's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Axia het volgende:
Op de plein zijn anti-moebie....buiten de plein pro-moebie?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OI, [Upd] Schoten gelost in Alexandrië
Mensen die dit 'interesting' noemen moeten er eens tussen gaan staan..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vette rellen op dit moment, veel shoten..
SHOOTING AND FIGHTING GOING DOWN IN ALEXANDRIA, SHIT'S GETTING INTERESTING.
Pro mubarak tegen anti in alexandrie...schoten in de lucht van het leger!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef Kwaliteit het volgende:
ik kom net terug van een vergadering, ik hoor paniek op AJE, wat is er aan de hand???
hoe weet je dat? zullen ook vast pro's zijn die niet politie zijn. maar komen puur uit provocatie dat is natuurlijk duidelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef rakotto het volgende:
Promobarak zijn trouwens politie in disguise as usual
Dat denk ik niet, een genocide, nu nog?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Pien85 het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
More gun fire, sounds like automatic weapons, this is why they didn't want the media to be there. NDP bastards are planning a massacre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |