Matrix-stylequote:
natuurlijk begonnen die, alleen al door naar de demo te komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zei het hè, er hoeft maar iets te gebeuren of die vreugde slaat om. Fucking tegenstanders, ik weet zeker dat die begonnen zijn.
Lijkt er wel op, aangezien de voorstanders tot nu toe erg weinig geweld gebruikten. Maar ik zie alleen tientallen posts met 'schoten'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zei het hè, er hoeft maar iets te gebeuren of die vreugde slaat om. Fucking tegenstanders, ik weet zeker dat die begonnen zijn.
Idd. de pro aanhangers, had ergens gelezen vandaag dat ze daar geld voor kregen ???quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef yavanna het volgende:
Uitgelokt door pro Murabak aanhangers, zo te horen.
Veel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef Pien85 het volgende:
Ruim een half uur weggeweest
Wat heb ik gemist?
ik denk dat ie het bedacht heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef tass het volgende:
En ik denk dat Moebie daar alleen maar op zit te wachten!
Zie FP voor updates!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef Pien85 het volgende:
Wat heb ik gemist?
in Alexandrie is het mis aan het lopen, in Cairo misschien nu ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef Pien85 het volgende:
Wat heb ik gemist?
Voor- en tegenstanders raakten slaags in Alexandrië, geweerschoten (waarschuwingsschoten) en nu is het weer ff wat rustiger, maar staat op scherp...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef Pien85 het volgende:
Wat heb ik gemist?
Idd. ff kippenvel nu. Dit wil je niet. O die schotenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef Toverheks het volgende:
ze hebben geweren stenen messen het wordt echt een nacht waar dooien vallen zo jammer dit zo zonde weer een mensen leven
Inderdaad. Hopelijk lukt het ze ook en gaan die onruststokers weg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Misstique het volgende:
Het leger werkt héél goed samen met de burgers.
En heilig ontzag voor de mensen die de mensen op het plein tot rust manen en zich niet laten uitdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |