Tijd om wat peper in die slak te douwen.quote:
4 seconden eerder en hij was leuker geweest.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 seconden eerder en hij was leuker geweest.
*bibbert*quote:
Nu doen, volgens mij ben je in de stemming!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
dat doet me er aan denken, ik moet cocoboy nog slachten
Je haar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
neh, ik ga eerst eens bedenken waar ik em in ga doen, cake, curry, bapao's
En dan heb je nog twee petjes extragratizz erbij ook!quote:
En nu was hij 3 seconden eerder leuker geweest.quote:
de truc is om flink te gamen, fokken, of filmkijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Oognip het volgende:
Ik ben moe maar ik mag nog niet slapen van mezelfik moet morgen tot 23 uur stagelopen en als ik nu ga slapen ben ik om 8 uur weer wakker maar ik wil veel later pas wakker worden anders val ik halverwege de dag om
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu was hij 3 seconden eerder leuker geweest.
of freestyle motorcrossquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de truc is om flink te gamen, fokken, of filmkijken
Luister naar Zwabber, de expert in het omdraaien van dag- en nachtritme.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de truc is om flink te gamen, fokken, of filmkijken
quote:
behoorlijk jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Luister naar Zwabber, de expert in het omdraaien van dag- en nachtritme.![]()
Sinds je naar school gaat, gaat dat wel een stuk beter he?
Daar zijn vakanties ook voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
behoorlijk ja
en in de vakantie eet ik van beide walletjes
Doemaarnie.quote:
dat heb ik dus lang gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zijn vakanties ook voor.![]()
Gelukkig dat je het kán omdraaien, sommige mensen zitten in zo'n weird ritme dat ze overdag in slaapstand zouden rondlopen.
Het zijn toch wel open kasten he? Vinden de katten zo leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Naja![]()
Meneer I. heeft 3 vitrinekasten gekocht voor z'n Warsteinerverzameling en nu zijn we al 2 avonden bezig om die dingen schoon te maken en in te richten.
Helaas zit ik nu wel met een extra kast in de keuken, lekker krapjes is het nu
Die hebben er idd al vaak genoeg ingezeten, maar nu staan ze met de open kant naar de muur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zijn toch wel open kasten he? Vinden de katten zo leuk.
Laf oh lafquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Naja![]()
Meneer I. heeft 3 vitrinekasten gekocht voor z'n Warsteinerverzameling en nu zijn we al 2 avonden bezig om die dingen schoon te maken en in te richten.
Helaas zit ik nu wel met een extra kast in de keuken, lekker krapjes is het nu
Ik ga nu al oefenen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hebben er idd al vaak genoeg ingezeten, maar nu staan ze met de open kant naar de muur.
Dus nu weet je het; de 12e wel ff Oeh en Aaaah en Oooooh roepen he?![]()
Maar mijn hemel, wat is het hier nu een teringbende in huis
Truste stinkert!quote:
Whehehe, ik stond ook pas 's avonds laat onder de douche.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga nu al oefenen!![]()
En Tombo en Greys moeten zich nu wel douchen bij jullie. Vieze stinkerts dat ze zijn.
Hier hoorde ik de regen tegen de ramen kletteren net, ben benieuwd hoe het buiten is. Het was flink koud vandaag dus ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Ik ging net samen met de visite de honden uitlaten, lagen we bijna samen op ons gat, het is GLAD buiten, nog nooit meegemaaktzo glad
Koud: ja.quote:
Wehehehe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou, het verradelijke is, je ziet het niet, maar zelfs op de overdekte gedeeltes van het winkelcentrum was het spekglad. Ik was blij dat ik niet alleen met de honden naar buiten hoefde en ik was echt doodsbang om net nu te vallen![]()
Sjon ging twee keer plat op zijn muil![]()
En maar rennen en niet voor uit komen
Ik moet helemaal nietsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga nu al oefenen!![]()
En Tombo en Greys moeten zich nu wel douchen bij jullie. Vieze stinkerts dat ze zijn.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet helemaal nietsIng is ook in dezelfde kleren d'r nest weer ingedoken die middag (toch?
of verzin ik dat nou ter plekke?) en zo hoort het op zo'n brakke dag
Oh trouwens:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gepakt__.html?p=3,2
Welcome in my worldquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat weglopen en dagen zoek blijven zal het er in elk geval niet beter op maken...
Blegh, ik wil eigenlijk naar bed maar ik ben alles behalve moe, ik wil zo graag weer een beetje in een normaal ritme komen en niet pas na elven mn bed uit strompelen![]()
Maar ik slaap ondanks de valium pas belachelijk laat , nooit voor drieën
Ja, ik worstel me manmoedig door seizoen 3 van SOA heen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:42 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig is er nieuwe X-Files fanfic online gekomen, ik lach me rot
Nou, dat is iets wat nu wel meevalt in deze serie!quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo die snurkende honden toch maar naar bed verplaatsen geloof ik![]()
SOA klinkt als een enge ziekte
Ook een strak plan jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:50 schreef Nonneke het volgende:
kan beter de honden voor de slee zetten, denk dat ik dan verder kom als met een fiets nu
Yups, maar wij spelen het gewoon met spelkaartenquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:21 schreef Nonneke het volgende:
Is het dit ?
http://www.zylom.com/nl/g(...)way-caper/?sgid=3915
QFTquote:
Heb je enige idee dat een goede indruk maken nu je een betere kans geeft op (vast) werk later? Dan zou ik met een leidinggevende dit dilemma bespreken en/of (rustigjes) wat gaan digitaliseren. Als je het idee hebt dat extra inspanning paarlen voor de zwijnen zal worden doe je het lekker niet en wacht tot je opdracht krijgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef nokwanda het volgende:
ik zit hier met een stom dilemma.
Ik zit hier om de boel te laten draaien EN om te zorgen voor de overdracht naar de nieuwe organisatie die alles gaat overnemen. Ik weet dathet de bedoeling is dat alle dossier gedigitaliseerd worden voor overdracht, maar niemand heeft mij de instructie gegeven om ook echt alle oude dossiers te gaan digitaliseren. Nu heb ik op het moment niet zoveel te doen. Het is hier hollen of stilstaan en mijn collega's nemen allemaal gewoon maar vrije dagen op alsof het niets is. Ik kan dat niet doen, want geen werk is geen geld. Uitzendkracht en zo. Ik KAN natuurlijk al die oude dossiers gaan scannen, maar dat betekent dat ik wellicht eerder klaar ben met mijn werk hier. Zou zomaar kunnen betekenen dat ik een maand eerder klaar ben. Dan heb ik NU wel wat te doen. Tegelijk snij ik mezelf dan in mijn vingers. Ik weet wat er gedaan moet worden voor iemand het me letterlijk vraagt. ik hou van vooruit denken. Maar wat is nu wijsheid?
Is dit echt een tijdelijk projectje zou ik lekker afwachten...Mocht er inderdaad meer inzitten, vooral zelf initiatief tonen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef nokwanda het volgende:
ik zit hier met een stom dilemma.
Ik zit hier om de boel te laten draaien EN om te zorgen voor de overdracht naar de nieuwe organisatie die alles gaat overnemen. Ik weet dathet de bedoeling is dat alle dossier gedigitaliseerd worden voor overdracht, maar niemand heeft mij de instructie gegeven om ook echt alle oude dossiers te gaan digitaliseren. Nu heb ik op het moment niet zoveel te doen. Het is hier hollen of stilstaan en mijn collega's nemen allemaal gewoon maar vrije dagen op alsof het niets is. Ik kan dat niet doen, want geen werk is geen geld. Uitzendkracht en zo. Ik KAN natuurlijk al die oude dossiers gaan scannen, maar dat betekent dat ik wellicht eerder klaar ben met mijn werk hier. Zou zomaar kunnen betekenen dat ik een maand eerder klaar ben. Dan heb ik NU wel wat te doen. Tegelijk snij ik mezelf dan in mijn vingers. Ik weet wat er gedaan moet worden voor iemand het me letterlijk vraagt. ik hou van vooruit denken. Maar wat is nu wijsheid?
Ik zit nu al een tijdje binnen de gemeente en ik zie geen enkele kans. ook niet binnen het netwerk. Bewezen heb ik me al ruimschoots, dus daarvoor hoef ik het niet te doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heb je enige idee dat een goede indruk maken nu je een betere kans geeft op (vast) werk later? Dan zou ik met een leidinggevende dit dilemma bespreken en/of (rustigjes) wat gaan digitaliseren. Als je het idee hebt dat extra inspanning paarlen voor de zwijnen zal worden doe je het lekker niet en wacht tot je opdracht krijgt.
De inspectie spreekt van grote tekortkomingen die ernstig gevaar opleveren voor de patiëntveiligheid. Zo werd in geen van de praktijken in de ruimte voor reiniging, desinfectie en sterilisatie van instrumenten een goede scheiding gemaakt tussen vuil en schoon.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef Qwea het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-moeten-dicht.html Das mijn tandartsmoet ik nu een nieuwe zoeken?
Ja, mooi he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
De inspectie spreekt van grote tekortkomingen die ernstig gevaar opleveren voor de patiëntveiligheid. Zo werd in geen van de praktijken in de ruimte voor reiniging, desinfectie en sterilisatie van instrumenten een goede scheiding gemaakt tussen vuil en schoon.
![]()
je boft maar met zo'n fijne tandarts
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef Qwea het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-moeten-dicht.html Das mijn tandartsmoet ik nu een nieuwe zoeken?
ja lekker dan. En hoe weet je dan als patient welk risico je hebt gelopen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
De inspectie spreekt van grote tekortkomingen die ernstig gevaar opleveren voor de patiëntveiligheid. Zo werd in geen van de praktijken in de ruimte voor reiniging, desinfectie en sterilisatie van instrumenten een goede scheiding gemaakt tussen vuil en schoon.
![]()
je boft maar met zo'n fijne tandarts
Wel goed hoor. De slaapkamer is weer helemaal opgeknapt en ingericht en haar longontsteking is wel over.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja lekker dan. En hoe weet je dan als patient welk risico je hebt gelopen?
Ja, niet denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze kunnen zelfs staan! Lopen ook misschien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel goed hoor. De slaapkamer is weer helemaal opgeknapt en ingericht en haar longontsteking is wel over.
Alleen staan er nu een paar dekbedden heul erg in de weg
oeh ik zou daar echt nachtmerries van krijgen zo'n tandarts met zn poephanden en zn vieze instrumentjes lekker in je mondquote:
idd ja, echt vies gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja nou ja, wat moet ik er aan doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oeh ik zou daar echt nachtmerries van krijgen zo'n tandarts met zn poephanden en zn vieze instrumentjes lekker in je mond![]()
Gelijk mn sis in Hippo gesmst, die zat gelukkig bij een ander
[..]
idd ja, echt vies gewoon
Een andere tandarts zoekenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Een andere tandarts zoeken![]()
![]()
hoor net dat er in hippo nog een andere goede zitze had verkeerd gelezen en zat toch ook bij die vieze
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Een andere tandarts zoeken![]()
![]()
hoor net dat er in hippo nog een andere goede zitze had verkeerd gelezen en zat toch ook bij die vieze
![]()
Duhquote:
Was het je niet eerder al opgevallen?quote:
Nou, toch wel dat ze dicht zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Duh![]()
Wat had je verwacht?
"wij zijn ranzig bevonden!"
Maybe if I close my eyes it will go away.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekkere tandarts Q![]()
Gezellig nieuws van DTH zeg....ik hoop echt dat nu ook es duidelijk antwoord gaan geven aan de gemeente.
Dat ze daar in zaken die niet rechtstreeks betrekking hebben op de dieren laks zijn, heb ik inmiddels wel gemerkt
Pardon?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maybe if I close my eyes it will go away.
Ik bedoelde hun houding.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pardon?
Dan mag je ze wat mij betreft dichthouden, want het goot niet aweej
Pagan bedoelt volgens mij dat de gemeente daar die instelling heeft, van ogen dicht, dan gaat het misschien wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pardon?
Dan mag je ze wat mij betreft dichthouden, want het goot niet aweej
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, niet denk ikIk heb voor 8 feb een afspraak
MM ook
Lijkt me verstandig een andere tandarts te zoeken.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, een tandarts die zelf nooit poetst
Thanx!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Pagan, ik ga ook hard aan je denken en duimen overigens,
toettoetboemstil?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
zat trouwens vanmorgen wéér bijna iemand tegen mijn bumper, nogal beetje anders want had net de vervangende auto opgehaald (de mijne wordt gerepareerd as we speak) en ben geen schakelbak meer gewend dus stond ineens bij het optrekken een beetje raar boem-stil, even niet meer aan de koppeling gedacht. Gelukkig kon die meneer achter me wél rijden
Is dat niet een beetje overdreven?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Pagan het volgende:
Q, ff serieus, zou je geen Hepatitis B, C en HIV test laten doen? Niet leuk natuurlijk, maar in jouw geval zou ik zekerheid willen.
Hoe ging je test eigenlijk gisteren? Of heb ik daar overheen gelezen?quote:
Goed! Ik heb mijn foute rekensom opnieuw gemaakt en nu was ie goed dus heb ik een 10! Dus alles gehaald tot nu toequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe ging je test eigenlijk gisteren? Of heb ik daar overheen gelezen?
Heb een mailtje gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt fijn QMisschien toch even een belletje aan wagen naar die inspectiedinges, om te vragen naar de risico's?
Haha ik hoop het! Heb iets van 8 uur geslapen dus het zou wel moeten lukken. Hopelijk storten die oudjes niet allemaal al om 8 uur in waardoor ik niks meer te doen hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
Blijf je wakker tot 23.00 uur of heb je niet genoeg rust genomen?
Christan wil ze wel hebbenquote:
Gefeliciteerd, goed gedaan joh, alles gehaald, netjes!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef Oognip het volgende:
Goed! Ik heb mijn foute rekensom opnieuw gemaakt en nu was ie goed dus heb ik een 10! Dus alles gehaald tot nu toe
Lk, ik moet over 10 minuutjes naar stage
Dank je!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, goed gedaan joh, alles gehaald, netjes!
Doe maar Q, al is het voor je eigen gemoedsrust.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef Qwea het volgende:
igz gebeld. Het is slim om de HA te bellen volgens haar en een test te laten doen om uitsluitsel voor infectie ziektes te krijgen. Want "Het was helemaal NIET pluis"
Als ik ze heb geef ik ze gelijk weg aan klanten met (klein)kinders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Albert Heijn moet ook maar stickers uit gaan geven voor mensen zoals jij"Hier geen voetbalplaatjes!"
Jij kunt beter een botsautootje kopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
mail van de bumperkleverd die bij me op "visite" kwam, of ik al wist hoe hoog het schadebedrag is, ja, doei, dat gaat wel via de verzekering zeg, waar blijven de bloemen
Nope. Morgen kan dat pas. Afspraken lijn = dichtquote:
Ja, eigenlijk opzich wel goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het verder met je nu, Q, al een beetje opgeknapt?
Knuddequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
Ja, eigenlijk opzich wel goed.
Vandaag weer bij de HA geweest voor controle vanwege de astma / whatever. Het is nog niet weg... dus doorgaan met AB enzulks. En mijn longfunctie wordt getest ofzo binnenkort.
Verder gaat het eigenlijk wel. Beetje verkouden nog en nog steeds vrijwel geen honger... maar ik leef tenminste weer![]()
Hoe is het met jou en je buik enzo eigenlijk?
24ste duurt nog evenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
KnuddeMoet nu naar België, de 24e.
Fijn dat jij weer wat opgeknapt bent
Thanx!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Pagan, ik ga ook hard aan je denken en duimen overigens,
Neuh, in mijn ogen niet. Er zijn in het verleden fouten gemaakt met bloed prikken voor loedsuiker. Het lancetje in de prikpen werd niet na iedere patiënt vervangen, toen moest iedereen die betrokken was ook getest worden.quote:
Ik had IGZ al gebeld. Morgen HA bellen voor testenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Thanx!![]()
[..]
Neuh, in mijn ogen niet. Er zijn in het verleden fouten gemaakt met bloed prikken voor loedsuiker. Het lancetje in de prikpen werd niet na iedere patiënt vervangen, toen moest iedereen die betrokken was ook getest worden.
Nu gaat het om tandarts gereedschap, daar is ook bloedcontact mogelijk, al is het maar door bloedend tandvlees.
Verstandig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had IGZ al gebeld. Morgen HA bellen voor testen
OMGquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Greys,je mag trots op me zijn.
Ik ben van ellende de herhaling van schaatsen op het ijs aan het kijken
Ja, het gaat allemaal ook zo lekker snel hèquote:
Nou die waren als allerlaatste.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
Sterkte. Ik ben halverwege afgehaakt vrijdag, ergens bij één der gezusters Smit.
Oh dan ben ik al eerder afgehaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die waren als allerlaatste.
Wat een boerenpummels zijn dat toch he![]()
![]()
Jij moet écht ziek zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zelfs Shalalie voor mn kiezen gehad
Je moet wel erg wanhopig zijn geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
djeezquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat gaat me echt te verquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
djeez![]()
kan je wel zo leuk meekijken met LHOTP
Freudiaanse verspreking.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
was ff afgeleid dood de f...... deurbel (en niet eens enkel kinders-die-niet-kunnen-lezen![]()
Maar lees dus ff snel beetje bij en rest mij voor vandaag jullie allemaal een dikke knuf te geven tegen alle narigheid, onderzoeken en alles wat daar uit voortvloeit.
Jullie positiviteit ondanks alles is![]()
Houden zo
Heeft hij z'n envelop al? (Nieuwe lichting ligt hier alweer)quote:
Nee, we komen maar ongeveer 1x per week bij de postbus. Dus dat wordt volgende week pasquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef Strega het volgende:
Heeft hij z'n envelop al? (Nieuwe lichting ligt hier alweer)
Word na de weekend boodschappen gepost.
Kleine moeite toch, daarbij lijkt Christan mij echt zo'n kind dat daar blij van wordquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, we komen maar ongeveer 1x per week bij de postbus. Dus dat wordt volgende week pas
Envan jullie!
Ja, hij vindt het superquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Strega het volgende:
Kleine moeite toch, daarbij lijkt Christan mij echt zo'n kind dat daar blij van word
hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME
Gooi ik gehakt kruiden over mijn gebakken aardappels ipv patat kruiden
Is ook logisch toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Positief gesprek bij de arboarts gehad
Vanavond 20wk echo en ik voel toch wat spanning.
Christan spaart die van de AH, dus die wil ik wel graag hebben voor hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:34 schreef ferrari_rood het volgende:
@Rewimo ik heb voetbalplaatjes van de AH en de c1000 interesse in?
Ja leuk joh! Krijg je ook een DVD en zo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij willen het niet weten.
Ik wil maar een ding en dat is dat het gezond is
En zeker leuk ongeveer 30-45min baby loeren
Verkeerde potje pakkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou voor elkaar
Hoiquote:
quote:
Ik niet, en nog nooit gezien ookquote:
Dat heb ik altijd met pannekoeken, dat je door het bakken al geen trek meer hebtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik helemaal enthousiast tien pannenkoeken gebakken, heb ik er twee al weer genoeg vandie tien waren voor A. en mij samen, hè
![]()
Nieeeeeeeeet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik niet, en nog nooit gezien ook
*Pagan hier*quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
Fokken op extreem uiterlijk rashonden wordt aangepakt
Hoezee!
Zondag! Morgen moet je weer werken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde in de gids kijken wat dr op tv is , damn, ik moest echt keilang nadenken welke dag het uberhaupt is vandaag
Ja, dat ga ik ook echt doen, heb er helemaal zin inquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nieeeeeeeeet?Dan moet je echt, echt, echt gaan kijken vanavond!
Wij zitten nu in de dvd kast te zoeken wat we gaan kijken vanavond
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Zondag! Morgen moet je weer werken.![]()
*Paganmodus uit*
Wat een domme gedachtengang, wat heeft het ene probleem in hemelsnaam met het andere te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Strega het volgende:
[..]
*Pagan hier*
Symboolpolitiek, kuikens die na zes! weken 2 kilo wegen mag wel.Honden hebben een hoge aaibaarheidsfactor (Sjon daargelaten
), kip is slechts vlees, goedkoop vlees.
Tuurlijk verdient dit aandacht, maar kijk eerst eens naar de bio industie. Het woord alleen al.
*Pagan out*
het is beiden het fokken van dieren op een verkeerde manierquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een domme gedachtengang, wat heeft het ene probleem in hemelsnaam met het andere te maken?
Helemaal niks toch?
Ja maar waarom niet gewoon blij zijn dat er aan 1 probleem iets gedaan gaat worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is beiden het fokken van dieren op een verkeerde manier
daar ga ik me niet mee bemoeienquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet gewoon blij zijn dat er aan 1 probleem iets gedaan gaat worden?
Die twee problemen staan toch volledig los van elkaar?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar ga ik me niet mee bemoeien
*handen uit wespennest trekt*
gaaf he, zo'n wespennestquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar ga ik me niet mee bemoeien
*handen uit wespennest trekt*
awesomequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaaf he, zo'n wespennest
[ afbeelding ]
heb d'r een aantal dagen niet gesproken voor de veranderingquote:
Jamaar weer met aaaaaal die mensen dr bijquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb d'r een aantal dagen niet gesproken voor de verandering![]()
maar als het goed is gaan we met de vriendengroep weer de irish pub in vrijdag, en dan zal ze er ook wel zijn
ik heb in ieder geval een concert in maart, en er komt in maart ook een film uit die we beiden willen zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar weer met aaaaaal die mensen dr bij![]()
![]()
Wespennesten zijn idd vaak mooi.
Wij hadden dr es een in ons keukendak, dat was wat minder mooi qua lokatie
valentijnsdagquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval een concert in maart, en er komt in maart ook een film uit die we beiden willen zien
nu nog wat bedenken voor februari
Oh dat is zooooooo cheesyquote:
dat kloptquote:
google is ur friendquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef Ynske het volgende:
pff wat een onzin, hoorwinkels zijn nauwelijks later open dan tot 17 uur, geen koopavond, geen zaterdagopenstelling, hoe moet ik dan van die oorpluggen kopen
ja kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
google is ur friend
http://www.beterhoren.nl/(...)mZ6qYCFYIG3godgkLIgw
dat van mij in Fotquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
er liep hier ook ergens een topic over oordoppen dacht ik, even kijken
ja ok, maar daar heb ik die dingen nog zaterdagavond niet meequote:
nee, maar een topic vol mensen met oordoppen, die kunnen je vast wel vertellen waar je ze voor zaterdag kan krijgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar daar heb ik die dingen nog zaterdagavond niet mee
Met Valentijn gewoon naar een tiener-slasher-movie gaan, altijd leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval een concert in maart, en er komt in maart ook een film uit die we beiden willen zien
nu nog wat bedenken voor februari
ALLES wat ie doet is een surprise gok ikquote:
Motorzaak?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef Ynske het volgende:
pff wat een onzin, hoorwinkels zijn nauwelijks later open dan tot 17 uur, geen koopavond, geen zaterdagopenstelling, hoe moet ik dan van die oorpluggen kopen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die eerste kusquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, misschien eerst met een gewone kus beginnen
nouhouquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ALLES wat ie doet is een surprise gok ik
is andere demping. moet echt voor muziek hebbenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Strega het volgende:
[..]
*Pagan hier*
Symboolpolitiek, kuikens die na zes! weken 2 kilo wegen mag wel.Honden hebben een hoge aaibaarheidsfactor (Sjon daargelaten
), kip is slechts vlees, goedkoop vlees.
Tuurlijk verdient dit aandacht, maar kijk eerst eens naar de bio industie. Het woord alleen al.
*Pagan out*
Zo, ik heb ze even onder elkaar gezet voor de helderheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een domme gedachtengang, wat heeft het ene probleem in hemelsnaam met het andere te maken?
Helemaal niks toch?
Heb je geen echo's als foto meegekregen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh ik blijf 2 ochtende naar eigen inzicht werken. Meer mag als ik mij goed voel
Tjee die echo viel even tegen. 20min later stonden we weer buiten. Alles zit rond de 20wk ja euh maar waar precies. In de auto vroegen we ons af hoe groot is het nu? En al hadden we het geslacht willen weten dan had ze volgens mij nog niet gekeken ook
Vriend is ziek aan het worden en ik ben nu zo misselijk. Zal ook wel wat frustratie bij zitten.
Op zich wel logisch; geen enkel kind heeft het zelfde gewicht en dezelfde afmetingen als het er uit komt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Alles zit erop en eraan
Ze meten wel dingen maar ze vertelde het niet. ik zag in een flits bij de buik omtrek 19w4d en dat is bijna een week minder. Nu weet ik wel dat dat mag maar ik had gewoon verwacht dat ze er iets van zou zeggen.
We hebben een DVD stick gekregen morgen even kijken of ik er een plaats.
Je mag best wat assertiever worden hoor. Heb je zometeen bij het consultatiebureau ook wel nodig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Alles zit erop en eraan
Ze meten wel dingen maar ze vertelde het niet. ik zag in een flits bij de buik omtrek 19w4d en dat is bijna een week minder. Nu weet ik wel dat dat mag maar ik had gewoon verwacht dat ze er iets van zou zeggen.
We hebben een DVD stick gekregen morgen even kijken of ik er een plaats.
Dus daarom nu alleen nog bankhangen en op tijd op bedjequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Alles zag er goed uit en daar gaat het om
Vandaag dus een iets te drukke dag blegh
had je ali b nog gezien ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh tis een herhaling, deze hebben we hier al es samen gekeken
Gheghe, nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Heddegij alweer HippyHappyHeupies oh oh?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Hey Non, kenne we bij dat spelletjesgedoe niet tegen elkaar spelen??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |