Tijd om wat peper in die slak te douwen.quote:
4 seconden eerder en hij was leuker geweest.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 seconden eerder en hij was leuker geweest.
*bibbert*quote:
Nu doen, volgens mij ben je in de stemming!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
dat doet me er aan denken, ik moet cocoboy nog slachten
Je haar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
neh, ik ga eerst eens bedenken waar ik em in ga doen, cake, curry, bapao's
En dan heb je nog twee petjes extragratizz erbij ook!quote:
En nu was hij 3 seconden eerder leuker geweest.quote:
de truc is om flink te gamen, fokken, of filmkijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Oognip het volgende:
Ik ben moe maar ik mag nog niet slapen van mezelfik moet morgen tot 23 uur stagelopen en als ik nu ga slapen ben ik om 8 uur weer wakker maar ik wil veel later pas wakker worden anders val ik halverwege de dag om
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu was hij 3 seconden eerder leuker geweest.
of freestyle motorcrossquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de truc is om flink te gamen, fokken, of filmkijken
Luister naar Zwabber, de expert in het omdraaien van dag- en nachtritme.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de truc is om flink te gamen, fokken, of filmkijken
quote:
behoorlijk jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Luister naar Zwabber, de expert in het omdraaien van dag- en nachtritme.![]()
Sinds je naar school gaat, gaat dat wel een stuk beter he?
Daar zijn vakanties ook voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
behoorlijk ja
en in de vakantie eet ik van beide walletjes
Doemaarnie.quote:
dat heb ik dus lang gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zijn vakanties ook voor.![]()
Gelukkig dat je het kán omdraaien, sommige mensen zitten in zo'n weird ritme dat ze overdag in slaapstand zouden rondlopen.
Het zijn toch wel open kasten he? Vinden de katten zo leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Naja![]()
Meneer I. heeft 3 vitrinekasten gekocht voor z'n Warsteinerverzameling en nu zijn we al 2 avonden bezig om die dingen schoon te maken en in te richten.
Helaas zit ik nu wel met een extra kast in de keuken, lekker krapjes is het nu
Die hebben er idd al vaak genoeg ingezeten, maar nu staan ze met de open kant naar de muur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zijn toch wel open kasten he? Vinden de katten zo leuk.
Laf oh lafquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Naja![]()
Meneer I. heeft 3 vitrinekasten gekocht voor z'n Warsteinerverzameling en nu zijn we al 2 avonden bezig om die dingen schoon te maken en in te richten.
Helaas zit ik nu wel met een extra kast in de keuken, lekker krapjes is het nu
Ik ga nu al oefenen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hebben er idd al vaak genoeg ingezeten, maar nu staan ze met de open kant naar de muur.
Dus nu weet je het; de 12e wel ff Oeh en Aaaah en Oooooh roepen he?![]()
Maar mijn hemel, wat is het hier nu een teringbende in huis
Truste stinkert!quote:
Whehehe, ik stond ook pas 's avonds laat onder de douche.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga nu al oefenen!![]()
En Tombo en Greys moeten zich nu wel douchen bij jullie. Vieze stinkerts dat ze zijn.
Hier hoorde ik de regen tegen de ramen kletteren net, ben benieuwd hoe het buiten is. Het was flink koud vandaag dus ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Ik ging net samen met de visite de honden uitlaten, lagen we bijna samen op ons gat, het is GLAD buiten, nog nooit meegemaaktzo glad
Koud: ja.quote:
Wehehehe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou, het verradelijke is, je ziet het niet, maar zelfs op de overdekte gedeeltes van het winkelcentrum was het spekglad. Ik was blij dat ik niet alleen met de honden naar buiten hoefde en ik was echt doodsbang om net nu te vallen![]()
Sjon ging twee keer plat op zijn muil![]()
En maar rennen en niet voor uit komen
Ik moet helemaal nietsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga nu al oefenen!![]()
En Tombo en Greys moeten zich nu wel douchen bij jullie. Vieze stinkerts dat ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |