I'll do that bitch too!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef The_Sperminator het volgende:
Ik vind die Seiichi echt super geil!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen weer? Volgens mij is het weer tijd voor nieuwe afleveringen
Ja die kwam me ook al bekend voor, wist alleen even niet waarvanquote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Mascleta het volgende:
Jazekers!
Zag die Kiki van "In Love with Sterretje" ook al tussen de dames.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja die kwam me ook al bekend voor, wist alleen even niet waarvan
twitter:kikidelangeTMO twitterde op maandag 25-03-2013 om 19:29:31Iedereen rtl 5 aan want take me out komt nu op tv! reageer retweet
helemaal mee eens! wat een slap aftreksel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom nou weer die Kooijemans. Pff, die gaat het nooit halen bij Eddy.
Heb ik gemist, vond die vorige wel bij die gast passen.quote:
Jammer voor je :-)quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Heb ik gemist, vond die vorige wel bij die gast passen.
Je geeft zelf het antwoord al?!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:58 schreef hafcfan het volgende:
Wrm drukken ze hier zo snel weg?Doen ze in Engeland nooit en net of dit meteen wat zegt.
Ik snap het ff niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:03 schreef TheAdventurer het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al?!
Dat dit niet de beste manier is om jezelf te verkopen als een interessante coole en spannende manquote:
jan vind zichzelf ook heel wat, iets waar eddy nog weg mee kwamquote:Op maandag 1 april 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Ja Jan is stom. Maar bij gebrek aan wat anders ook maar opgezet.
En Eddy had tenminste nog humor. Jan niet.quote:Op maandag 1 april 2013 21:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jan vind zichzelf ook heel wat, iets waar eddy nog weg mee kwam
ik vind jan kwa humor wel hetzelfde, waar het bij jan volledig gemaakt isquote:Op maandag 1 april 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En Eddy had tenminste nog humor. Jan niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |